تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796922383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: درباره عناد فدراسیون با پرسپولیس از طاهری بپرسید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: برانکو: درباره عناد فدراسیون با پرسپولیس از طاهری بپرسید
سرمربی پرسپولیس می‌گوید رامین رضاییان با باشگاه در حال صحبت است تا تکلیف خودش را روشن کند.
آفتاب‌‌نیوز :  برانکو ایوانکوویچ درباره جلسه امروز خودش با طاهری سرپرست باشگاه اظهار کرد: جلسه امروز درباره بازی مقابل نفت، پیکان و الریان بود. این تنها موضوع جلسه بود. طاهری از نتیجه بازی با صنعت نفت همانند هواداران ناراضی است. به هر حال این فوتبال است و ممکن است شکست بخوریم.


او ادامه داد: درباره این موضوع صحبت شد که بتوانیم بهترین بازی را در پنج بازی آینده لیگ برتر و سه بازی باقی مانده لیگ قهرمانان آسیا به نمایش بگذاریم. تصمیم ما این است که همان طور که لیگ را به خوبی شروع کردیم، به خوبی هم به پایان برسانیم.


سرمربی پرسپولیس درباره جلسه امروز رامین رضاییان با مسئولان این باشگاه گفت: رامین رضاییان در حال حاضر درباره وضعیتش در حال صحبت با باشگاه است تا تکلیف خودش را روشن کند. باشگاه درباره او تصمیم‌گیری می‌کند.


برانکو در ادامه درباره اظهارات طاهری پیرامون عناد مسئولان با پرسپولیس و اینکه هواداران امیدی به قهرمانی نداشته باشند گفت: من مربی‌ام و در حوزه مسائل فنی می‌توانم صحبت کنم. خوشحالم که بازیکنان نتایج خوبی گرفته‌اند و تمرکز من روی این بخش است. طاهری فرد باتجربه‌ای است و در این مورد از خودشان سوال کنید بهتر است چون ایشان در این مورد بهتر از من اطلاعات دارند.


وی در مورد جلسه‌اش با مدیران باشگاه نیز گفت: موضوع اصلی جلسه ما این بود که چطور از بازی‌های باقی مانده بهترین استفاده را کنیم تا در سال جدید شادی را به هواداران هدیه دهیم. طبیعی است از بازیکنان هم انتظار داریم تا هواداران را با هدیه خودشان شاد کنند.


سرمربی پرسپولیس گفت: من تمرکزم را به روی کار تیم خودم گذاشته‌ام و اگر دیگران چیزی متوجه شدند باید توضیح دهند. این بازی باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد. اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که تماشاگران به ورزشگاه آمدند.


سرمربی پرسپولیس درباره باخت اخیر پرسپولیس مقابل صنعت نفت و الریان توضیح داد: باخت در فوتبال به شکل‌های مختلفی هست. به عنوان مثال باخت ما مقابل الریان و صنعت نفت به گونه‌ای بود که ما سزاوار شکست مقابل این دو تیم نبودیم و باخت به استقلال نیز گونه‌ای شکست است که به اشتباهات خودمان باختیم. این را باید به خاطر داشته باشیم که این باخت‌ها چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند و نمی‌تواند عملکرد خوب آن‌ها و تلاش باشگاه تا به اینجای کار را از بین ببرد.


او درباره حساسیت در صدر جدول اظهار کرد: ما ۹ امتیاز از دو تیم تراکتورسازی و استقلال بیشتر داریم و تلاش‌مان این است که به بهترین نحو ممکن بتوانیم امتیازهای لازم را جمع کنیم.


برانکو درباره صحبت‌های انجام شده در جلسه رضاییان با باشگاه و اینکه اگر باشگاه تصمیم بگیرد که رضاییان به تیم برگردد برانکو چه تصمیمی اتخاذ می‌کند، گفت: من درباره جلسه خبری ندارم. همچنین به سوالات فرضی هم جواب نمی‌دهم. من نمی‌دانم مشکل از کجاست که شما گیر داده‌اید. مدیرعامل مهمترین شخص در باشگاه است و اگر تشخیص دهد می‌تواند هر تصمیمی بگیرد.


به گزارش ایسنا،سرمربی پرسپولیس درباره این خبر که علی پروین با او درباره مساله رامین رضاییان صحبت کرده است، گفت: پروین در واقع موسس پرسپولیس است و در راس هرم این باشگاه قرار گرفته است. در اتاق مربیان در همه عکس‌ها پروین در راس همه اعضا قرار گرفته است. وظیفه ماست که وقتی اسم او می‌آید خبردار بایستیم. من افتخار می‌کنم که با او همکاری داشتم.








۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن