تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797781360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین درس کیارستمی هشدار گران شدن کپی در برابر اصل بود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مهمترین درس کیارستمی هشدار گران شدن کپی در برابر اصل بود
کیارستمی در هر لحظه مشغول ایده‌سازی بود گرچه ما متوجه نمی‌شدیم چون سکوتش زیاد بود. او به معنای واقعی سینماگر مستقل و پیشرو مینمالیزم شرقی و روح گرافیک آثار او مرز گنگ سادگی و پیچیدگی بود. مهمترین درس کیارستمی هم هشدار گران شدن کپی در برابر اصل بود.
آفتاب‌‌نیوز : شهرام علیدی سال 95 را با فیلم سینمایی خاطرات اسب سیاه به پایان رساند. فیلمی که سعی کرده بود پیوند غنی‌ای بین هنر و اعتراض برقرار کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا؛ علیدی در رابطه با سینمای پرفرازو نشیب ایران در سال گذشته گفت: در رابطه با سینمای پرفراز و نشیب ایران بهتر است ابتدا لیوان پرماجرا را ببینیم. نیمه پرلیوان اشاره به نشاط در ساخت و حضور بیشتر فیلم‌سازان جدید دارد که امید می‌رود این چرخه جدید، روحی نو در پی داشته باشد که این اتفاق؛ مستلزم صبر و صافی و زمان و پالایش و رسوب است.


وی افزود: امید که این پوسته جدید و عطش وتپش ریتم وتکنیک که گاه فراگیر و گاه در جای خود و گزیده به ثبات و قوام ظرف و مظروف منتهی شود و آموزه زرگر پیر سینمایی ایران؛ استاد عباس کیارستمی؛ در سلوک و فهم درست ایشان در تاثر و تبدیل ارجینال زندگی به سینما کمک راه شود.


کارگردان خاطرات اسب سیاه درباره نیمه خالی لیوان گفت: نیمه خالی سینمای ایران همراه با جنگ و شلوغی کاذب شد که گاه در عرضه اثر یا عرضه خود، مانع از در خلوت حرف زدن آثار با مخاطب شد. امید که در این مهمانی‌ها میدان‌داری به اثر مستند داده شود تا فقط غیرمستندها برای خود اعاده کاذب نکنند.


علیدی پیام تبریک نوروزی خود را نیز اینگونه بیان کرد: تبریک به سینمای ایران برای اثبات لیاقت‌هایش که بر آنچه داشتیم اضافه شد و اصغر فرهادی و گروه بهترین‌ها که به تولد این اثر کمک کردند. بهترین چیزی که از عید و بهار می‌توانم بگویم با رجوع به جمله استاد عباس کیارستمی است که پرسیدند؛ اگر نباشی دلتنگ چه می‌شوی و گفت: نو شدن پاییز و بهار و فصل‌ها وتغییر فصل‌ها.. وقتی که پاییز بهار می‌شود و بهار... زمستان. در تغییر بهار بی‌کیارستمی من این بهار را بی‌کیارستمی و خیام را حیف می‌دانم. من افتخار شاگردی استاد کیارستمی را داشتم و یاد گرفتن ساده‌نگری، عمیق دیدن و زیست با طبیعت را از این بزرگ به هدیه گرفتم. روزی در سعدآباد در اولین ورک‌شاپ کنارش قدم می‌زدم و گفتم دیشب خواب شما را دیدم. دیدم در جاده هستم و شما کنار ماشین طعم گیلاس روی زمین تنها نشسته بودی. من پایین آمدم و در آغوشت گرفتم و گریه کردم..... گفت اشکِ تو خواب خوبه... این یعنی دلتنگی... و گفت دلیل داشته چون دیشب تیتراژ فیلم کارگاه را با حمیده رضوی می‌نوشتیم. از تو در اول تیتراژ تشکر کردیم.... نگاه آرام و رود جاری فکر کیارستمی در ما جاریست..... در هر لحظه مشغول ایده‌سازی بود گرچه ما متوجه نمی‌شدیم چون سکوتش زیاد بود. او به معنای واقعی سینماگر مستقل و پیشرو مینمالیزم شرقی و روح گرافیک آثار او مرز گنگ سادگی و پیچیدگی بود. مهمترین درس کیارستمی هم هشدار گران شدن کپی در برابر اصل بود.




۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن