تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796820336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیرخارجه ایتالیا: اروپا نگران است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیرخارجه ایتالیا: اروپا نگران است
"آنجلینو آلفانو" وزیر امور خارجه ایتالیا با اشاره به اینکه اروپا نگران قضیه "آلکسی ناوالنی" مخالف دولت روسیه است، تاکید کرد که مسکو نباید منزوی شود.
آفتاب‌‌نیوز :  وزیر امور خارجه ایتالیا که روز دوشنبه با "سرگئی لاوروف" همتای روسی خود در مسکو دیدار کرد، در مصاحبه با روزنامه "ایل مساجرو" گفت: من در مورد قضیه "ناوالنی" با "لاوروف" صحبت کرده و این مسئله را هم در ملاقات دوجانبه با او و هم در جریان کنفرانس خبری مشترک مطرح کردم. من مراتب نگرانی خود از این رخداد را ابراز کرده و هم آوایی کامل ایتالیا با موضع اتحادیه اروپا در این ارتباط را اعلام کردم. 
وی افزود: من در این خصوص بر موضع اتحادیه اروپا که بسیار صریح و روشن است تأکید کردم و "لاوروف" نیز در پاسخ صراحتاَ موضع کشورش را در این ارتباط بیان کرد. 
وی در پاسخ به این سوال که "آیا پوتین دیکتاتوری است که برخی ترسیم می کنند و یا مسیر جدید روابط با ترامپ می تواند چنین ترسیمی را تغییر دهد؟" گفت: هیچ عقل سلیمی نمی تواند نسبت به روابطی سردتر از امروز میان شرق و غرب و میان روسیه و آمریکا ابراز امیدواری کند. در عوض باید امیدوار بود تا این روابط تحکیم شود و برای مثال در مورد بحران سوریه و پیرامون تحولات لیبی همگرایی هایی ایجاد و نهایتا به صلح و امنیت در این کشورها منتهی شود. 
وی در پاسخ به این سوال که " میان روسیه و اتحادیه اروپا موضوع تحریم های اعمالی به دلیل بحران اوکراین وجود دارد" افزود: ما در بحبوحه جنگ سرد، در مقطع تجهیز به سلاح های هسته ای و در دوران دیوار برلین، برای دستیابی به خطوط لوله گاز از مسکو کار کردیم. اکنون نیز همانگونه که مشارکت ایتالیا در اجرای تحریم ها موید آن است، در مورد اصول انعطاف پذیر نیستیم، ولی این بدان معنا نیست که باید قطع رابطه کنیم. 
وزیر خارجه ایتالیا با اشاره به تحولات لیبی و سوریه گفت: لاوروف تصریح کرد که روسیه حمایت انحصاری از ژنرال "حفتر" نکرده و بالعکس یک سیاست فراگیر را دنبال می کند. من نیز به نام ایتالیا تأکید کردم لیبی یک کشور واحد است و نمی تواند به شرق و غرب تقسیم شود. ما به یک نظام واحد، یک ملت واحد، شناسایی دولت مشروع "سراج" و همچنین به ایفای نقش "حفتر" و تمامی طرف های لیبیایی البته در چارچوب دولت مشروع لیبی، اعتقاد داریم و اینکه تنها لیبیایی ها می توانند صلح را در لیبی برقرار کنند، چراکه صلح را نمی توان از خارج تحمیل کرد. ما زمینه هرگونه فرمتی را برای هموار کردن راه کسانی که خواستار ثبات و صلح هستند فراهم می کنیم. 
وی در خصوص سوریه گفت: در مورد خاورمیانه و سوریه تأکید کردم که فرآیند صلح آستانه راهی موثر برای رسیدن به آتش بس است. ولی نمی تواند محلی تلقی شود که در آن تمامی مسائل سیاسی سوریه حل خواهد شد. ما از تلاش های "استفان دمیستورا" در ژنو حمایت می کنیم و معتقدیم این مردم سوریه هستند که باید در پایان یک فرآیند فراگیر سیاسی و در مسیری که به برگزاری انتخاباتی متعارف منتهی می شود، در مورد سرنوشت خود تصمیم بگیرند. اروپا، همسان با ارزش ها و تاریخ خود، در این ارتباط نقشی دارد که باید آن را بویژه در زمان بازسازی و نه در مقطع کنونی بمباران ها، ایفا کند. 


منبع: خبرگزاری ایرنا




۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن