تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797859676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۹۵ کشته و بیش از ۳۰۰۰ مجروح در حوادث جاده‌ای نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ۱۹۵ کشته و بیش از ۳۰۰۰ مجروح در حوادث جاده‌ای نوروز
۴۰ درصد حوادث جاده‌ای در نوروز امسال که منجر به کشته شدن ۱۹۵ نفر و مجروحیت بیش از سه هزار نفر شده، به دلیل خستگی و خواب آلودگی بوده ...
آفتاب‌‌نیوز : رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در حوادث جاده‌ای نوروز در کشور تا کنون ۱۹۵ نفر کشته و بیش از سه هزار نفر مجروح شدند.

به گزارش آفتاب به نقل از مهر، سردار محمدحسین حمیدی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های پلیس راه گلستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۴۰ درصد حوادث جاده‌ای در نوروز امسال که منجر به کشته شدن ۱۹۵ نفر و مجروحیت بیش از سه هزار نفر شده، به دلیل خستگی و خواب آلودگی بوده که خروج از جاده و واژگونی خودرو را به همراه داشته است.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس با وجود افزایش تردد و شرایط جوی نامناسب، شاهد کاهش سه درصدی تصادفات نسبت به سال قبل بودیم و برنامه داریم تا در روزهای آینده با اطلاع رسانی سریع و به موقع، جلوی آسیب‌های پیش رو را بگیریم تا طرح نوروزی با موفقیت به اتمام برسد.


۱۹۵ کشته و بیش از ۳۰۰۰ مجروح در حوادث جاده‌ای نوروز



حمیدی تصریح کرد: بیشترین حوادث جاده‌ای در مسیرهای طولانی و به خصوص کویری رخ داده که خستگی و خواب آلودگی بیشتری برای رانندگان به همراه دارد که در نهایت منجر به انحراف به چپ و تصادفات رخ به رخ می‌شود.

وی ادامه داد: در جاده‌های دو طرفه هم سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ موجب تصادفات رخ به رخ شده که بیشترین برخورد ماموران ما هم در این بخش‌ها بوده است.

وی یادآور شد: اگر به موضوع خستگی و خواب آلودگی توجه بیشتری داشته باشیم و با روحیه و نشاط به سفر خود ادامه دهیم، نوروز بسیار خوب و با کمترین حوادث را شاهد خواهیم بود.

مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند

رئیس پلیس راه راهور ناجا بر پرهیز از عجله و شتاب در بازگشت مسافران نوروزی تاکید و خاطرنشان کرد: تا پایان تعطیلات نوروزی زمان زیادی باقی نمانده و مسافران باید زمان بازگشت خود را مدیریت کنند تا شاهد کندی حرکت در جاده‌ها نباشیم.

حمیدی افزود: هیچ سازمان و ارگانی نمی‌تواند به تنهایی تصادفات را کاهش دهد و باید برای ایمنی راه و ایمنی خودرو برنامه داشته باشیم و البته طرح توقف گاه‌های کم هزینه را در مسیرهای مختلف بررسی و پیشنهاد کردیم تا سازمان‌های دیگر هم در این راه قدم بردارند.

وی با بیان اینکه برای ششمین سال پیاپی شاهد کاهش آمار تصادفات بودیم، گفت: تمامی سازمان‌ها هماهنگی لازم را دارند و مردم هم تغییر رفتار داده‌اند و امیدواریم این روند کاهشی تصادفات همچنان ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: آمار تصادفات منجر به فوت در سال ۸۴ حدود ۲۴ هزار نفر بوده که اکنون به ۱۶ هزار نفر رسیده است.

رعایت نکردن فاصله طولی دلیل تصادف زنجیره‌ای اتوبان مشهد بود

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در اتوبان مشهد – باغچه، اظهار کرد: تصادفات زنجیره‌ای زمانی رخ می‌دهد که دید مناسبی نداریم، جاده لغزنده است و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت نمی‌کنیم و دلیل اصلی تصادف زنجیره‌ای اتوبان مشهد – باغچه هم رعایت نکردن فاصله طولی بوده است.

حمیدی تصریح کرد: شرایط جوی استان‌های کشور از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود و از رانندگان خواستاریم با توجه به شرایط جوی و لغزنده بودن محورها رعایت فاصله طولی را داشته و با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

وی ادامه داد: برخی افراد در جاده‌های لغزندگی مانند جاده صاف رانندگی می‌کنند در حالی که رانندگی در چنین شرایطی متفاوت است.

وی بیان کرد: تعداد محل‌های حادثه خیز کشور از تعداد گشت‌های ما بیشتر بوده و هدف پلیس راه راهور از گشت‌های پنهان و آشکار، پیشگیری از حوادث است.



۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن