تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797933203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت انقلابی یعنی مدیریت اطاعت پذیری و یکدلی | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: نمونه دیگر مدیریت انقلابی را باید در مدیریت های دوران دفاع مقدس چستجو کرد. مدیران و فرماندهانی همچون شهیدان حسین خرازی، مهدی باکری، ابراهیم همت...

پایگاه خبری تحلیلی تراز؛ علی تبریزی: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال نو، در اجتماع عظیم و پرشور زائران و مجاوران حرم رضوی (علیه‌السلام) با تجلیل از وحدت و پایبندی ملت به ارزش‌های انقلاب و دلبستگی مردم به مبانی و عرصه‌های دینی، «مسائل معیشتی و اقتصادی» و «انتخابات» اردیبهشت ماه را دو موضوع مهم سال جدید خواندند و با تأکید بر ضرورت حل همه‌ی مشکلات کشور در سایه‌ی «مدیریت‌های متدین، انقلابی، کارآمد و پرانگیزه»، افزودند: تمرکز مسئولان بر تولید داخلی، و مطالبه‌گری ملت در این زمینه موجب حل مشکلات فراوان به‌ویژه «بیکاری جوانان» خواهد شد و ملت عزیز ایران در سال جدید در تحقق خواست اصلی و مهم اینجانب یعنی حضور پرشور همه‌ی واجدان شرایط در انتخابات، بر عزت و اقتدار و آبروی ایران خواهد افزود و با درخشش واقعی در انتخابات، شکوه خود را به رخ دشمنان خواهد کشید. یکی از موضوعاتی که رهبری دو بار در این سخنرانی بر آن تاکید ویژه کردند نیاز مبرم کشور به مدیریت انقلابی و پر تحرک بود.
معظم له در این رابطه فرمودند:
«در طول انقلاب اسلامی، هرگاه مدیریت انقلابی، فعال و پرتحرک داشتیم، کارها پیش رفته است و هرجا مدیریت‌های ضعیف، بی حال، نا امید، غیر انقلابی و بی تحرک داشتیم، کارها متوقف یا منحرف شده است، بنابراین باید مدیران، افرادی باانگیزه‌تر و کارآمدتر باشند و تلاش بیشتری انجام دهند و به حول و قوه الهی این‌گونه نیز خواهد شد.»
** شاخصه های مدیریت انقلابی
نظام ما یک نظام اسلامی و دینی است لذا به هر میزان اهداف بزرگ تر و دارای معنویت بیشتری باشند به همان میزان فداکاری، قبول سختی، مرارت ها و مشکلات برای انسان آسان تر خواهد شد. مدیریت ها در کشور ما اگر انقلابی باشد شوق به خدمت و اثرگذاری بوجود خواهد آمد.
مدیریت انقلابی یعنی مدیریت هدفمند و با برنامه. به جرات می توان مدیریت امام راحل را بارزترین نمونه مدیریت انقلابی دانست که آثار مطلوب و مشهود آن تا سالها باقی است.
نمونه دیگر مدیریت انقلابی را باید در مدیریت های دوران دفاع مقدس چستجو کرد. مدیران و فرماندهانی همچون شهیدان حسین خرازی، مهدی باکری، ابراهیم همت، حسن باقری، مصطفی چمران، عباس بابایی، مهدی زین الدین و... نمونه بارز مدیرانی با رویکرد مدیریت انقلابی هستند.
به تعبیر دیگر مدیریت انقلابی مدیریت صلح و پاکدستی است و باکری ها و خرازی ها نمونه بارزی از این نوع مدیریت بودند که در آنها، خضوع و خشوع و فروتنی و میل به خدمت رسانی مشهود است. البته شاخصه های مدیریت انقلابی بسیار وسیع و بیان آن در این مجال اندک ممکن نیست.در همین راستا سردار رشید اسلام سرلشگر قاسم سلیمانی در توصیف مدیریت در دوران دفاع مقدس می گوید:
«مدیریت انقلابی یعنی مدیریت انسجام، تبعیت، یکدلی و همدلی. در آن دوره (دوران دفاع مقدس) هر چقدر فضا و شرایط سخت تر اطاعت پذیری بیشتر بود. مدیریت دینی و انقلابی یعنی فارغ از به دنبال پاداش و ترفیع بودن. مشخصه‌های بی‌شماری در مدیریت انقلابی دوران دفاع مقدس وجود داشت تا آنجا که این دوران به عنوان یک الگو معرفی می‌شود.»



تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 2 فروردين 1396 - 05:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن