تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797104232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسلیحات روسی که خواب را از چشمان داعش ربوده است+ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:الف: تسلیحات روسی که خواب را از چشمان داعش ربوده است+ عکس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۷
پایگاه اینترنتی نشنال اینترست در مطلبی به معرفی تجهیزات نظامی که روسیه برای مقابله با داعش به سوریه ارسال کرده است، پرداخت. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی نشنال اینترست در مطلبی نوشت: روسیه از اواسط ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ با استقرار تجهیزات نظامی خود در خاک سوریه، عملیات مقابله با گروه‌های تروریستی همچون داعش را در دستور کار خود قرار داده و در راستای این هدف، تسلیحات راهبردی زیر را در سوریه به خدمت گرفته است که تروریست‌ها توان رویارویی یا گریز از آنها را ندارند: سوخو- ۲۵ معروف به پای قورباغه سوخو- ۲۵ یکی از برترین جنگنده‌های هوایی در جهان است که روسیه در عملیات مقابله با داعش و سایر گروه‌های تروریستی به کرات از آن بهره برده است. این جنگنده در زمره هواپیماهای مافوق صوت قرار دارد و در تمامی شرایط آب و هوایی قادر به شناسایی و انهدام خودروهای زرهی، واحدهای فرماندهی، بالگردهای نظامی در آسمان و تخریب زیرساخت‌ها است.  این هواپیما به یک توپ اتوماتیک دولول ۳۰ میلی‌متری در زیر بدنه با ۲۵۰ گلوله مسلح شده و هشت پایلون در زیر بال‌های آن قرار دارد که به آن قدرت حمل حدود ۴ تن مهمات هوابه‌زمین از جمله راکت‌های ۵۷ تا ۳۳۰ میلی‌متری را می‌دهد. پشتیبانی هوایی این جنگنده به مراتب از سوخو-۲۲ و سوخو-۲۴ که در اختیار ارتش سوریه قرار دارند، بیشتر است. سوخو- ۲۵ آزمون آسیب‌ناپذیری خود را در درگیری‌های اوکراین پس داد و همین موجب شد تروریستها در سرنگون کردن آن ناتوان باشند.
نشنال اینترست: تسلیحات روسی که خواب را از چشمان تروریستهای داعش می‌رباید+تصاویر

سپیتسناز (Spetsnaz) در طول پانزده سال گذشته، آمریکا با ترکیبی از نیروهای ویژه و قدرت هوایی، مبارزه با تروریسم را در دستور کار خود قرار داده است. این در حالی است که نیروهای ویژه روسیه ترکیب متفاوتی را به خدمت گرفته اند و آن سپیتسناز یا رهبری فعالیتهای نظامی مخفیانه زمینی است که در عملیات نظامی روسیه در چچن و کریمه کاملا مشهود بود.
گزارش‌ها نشان می‌دهد استقرار نیروهای سپیتسناز در سوریه ممنوع است. با این حال، گفته می‌شود استقرار این نیرو‌ها در پایگاههای نظامی روسیه در خاک سوریه صرفا جهت آموزش نیروهای سوری بوده و یکی از دلایل پیشروی نیروهای سوری در قلمرو تحت سلطه داعش محسوب می شود.
نشنال اینترست: تسلیحات روسی که خواب را از چشمان تروریستهای داعش می‌رباید+تصاویر

میل- ۲۴ میل- ۲۴ نوعی بالگرد تهاجمی سنگین است که سابقه طولانی در ارتش روسیه دارد. این بالگرد خدمات قابل توجهی در جنگ افغانستان ارائه داد و اینک در سوریه مورد استفاده قرار گرفته است. میل- ۲۴ در دو مدل ۷ تنی و ۱۰. ۵ تنی طراحی شده و از موتو توربوشفت ۱۷۰۰ اسب بخار برخوردار است که بعد‌ها تغییرات گسترده‌ای در راستای تقویت آن انجام شد، برخوردار است. این بالگرد علاوه بر پرتاب راکت قادر به شلیک گلوله‌های ۱۲. ۷ میلی متری است و می‌تواند آسیب‌های جدی به مواضع دفاعی و وسایل نقلیه در حال حرکت وارد کند.
نشنال اینترست: تسلیحات روسی که خواب را از چشمان تروریستهای داعش می‌رباید+تصاویر

بی تی آر- ۸۲‌ای (BTR- ۸۲A) بزرگترین خودروی زرهی روسیه که در عملیات مبارزه با داعش در سوریه مشاهده شده تانک "بی تی آر - ۸۲‌ای" است. این خودروی زرهی در درگیریهای زمینی و پشتیبانی پیاده نظام کاربرد فراوانی دارد. موتور دیزلی آن با قدرت ۲۶۰ اسب بخار از معروترین تولیدات شرکت کاماز روسیه است. در حال حاضر، بی تی آر- ۸۲‌ای مورد استفاده نیروهای روسی و سوری است.
نشنال اینترست: تسلیحات روسی که خواب را از چشمان تروریستهای داعش می‌رباید+تصاویر
پهپاد  (UAV) شاید مهمترین فناوری نظامی روس‌ها در سوریه پهپادهای ساخت این کشور باشند. این پهپادها از فناوری بالایی جهت جمع‌آوری اطلاعات جنگی برخوردارند و به خوبی وظیفه خود را در شناسایی واحدهای فرماندهی داعش و انبار مهمات این گروه تروریستی انجام داده‌اند. گفته می‌شود سهم بزرگی از پیروزی‌های نیروهای نظامی سوریه در نتیجه اطلاعاتی است که از طریق این پهپادها ثبت و مخابره شده است.
نشنال اینترست: تسلیحات روسی که خواب را از چشمان تروریستهای داعش می‌رباید+تصاویر










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن