تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796711002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار داغ نظرسنجی ها در آستانه انتخابات فرانسه/ «ترامپِ فرانسویها» همچنان پرطرفدار


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


رویترز در گزارشی نوشت:
بازار داغ نظرسنجی ها در آستانه انتخابات فرانسه/ «ترامپِ فرانسویها» همچنان پرطرفدار
40 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، نظرسنجی های مختلف در مورد نامزدهای انتخاباتی این کشور هر یک چیزی را می گوید.
روز نو : 40 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، نظرسنجی های مختلف در مورد نامزدهای انتخاباتی این کشور هر یک چیزی را می گوید.

 به گزارش روز نو، خبرگزاری رویترز گزارش داد: در حالی که قرار است بیست و سوم ماه آینده انتخابات ریاست جمهوری فرانسه برگزار شود، برای اولین بار در رقابت‌ های انتخاباتی ریاست جمهوری فرانسه، «امانوئل ماکرون» از «مارین لوپن» پیشی گرفت.
 
در نظرسنجی که توسط موسسه «هاریس انتراکتیو» صورت گرفته، ماکرون بنیانگذار حزب «در حال حرکت» با پیشروی شش پله ‌ای در دو هفته اخیر از لوپن رهبر حزب جبهه ملی پیشی گرفت. بنا بر نتایج این نظرسنجی، در دور دوم انتخابات وزیر سابق اقتصاد از رهبر حزب جبهه ملی با 65 درصد آراء در برابر 35 درصد آرا پیشی خواهد گرفت و وی را شکست خواهد شد.
 
«فرانسوا فیون» نامزد حزب راست ‌گراهای فرانسه که بیش از یک ماه است درگیر پرونده رسوایی مالی همسر و فرزندانش است، در جایگاه سوم این نظرسنجی با 20 درصد آراء قرار دارد.
 
این در حالی است که نظرسنجی موسسه «آپینین وی» که روز جمعه منتشر شد، حاکی از آن است که ماکرون و لوپن هر دو از شانس 26 درصدی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برخوردارند. بر اساس این نتایج، شانس پیروزی ماکرون نسبت به نظرسنجی قبلی یک درصد افزایش داشته است.
 
نسبت به اوایل هفته جاری، عملکرد فیون و ماکرون بهتر شده ولی شانس پیروزی لوپن با کاهش یک درصدی روبرو شده است. احتمال پیروزی فیون با یک درصد افزایش به بیش از 20 درصد رسیده است.
 
بر اساس سومین نظرسنجی که موسسه «هریس برای فرانسوی ها» برای رادیو RTL فرانسه انجام داده، حدود 24 از رای دهندگان فرانسوی 18 تا 24 ساله گفته اند که در دور نخست انتخابات به نامزد افراطی رای خواهند داد.
 
البته این رقم برای امانوئل ماکرون هم 24 درصد گزارش شده است. 19 درصد از جوانان نیز گفته اند به «بنوا آمون» نامزد حزب حاکم سوسیالیست رای خواهند داد؛ در حالی که این رقم برای فرانسوا فیون 10 درصد گزارش شده است.
 
شانس راهیابی فیون به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه طی هفته های اخیر پس از افشای رسوایی مالی و شغلی همسرش به شدت کاهش یافته است.
 
بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته، ماکرون و لوپن رهبر خواهند توانست به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه راه یابند.
 
مارین لوپن روز جمعه برای رسیدگی به پرونده اتهامات فساد مالی به دادگاه احضار شد اما از حضور در آن خودداری کرد.
 
لوپن و شماری از مقامات حزب جبهه ملی متهم به سوء استفاده از 360 هزار دلار از وجوه بودجه پارلمان اروپا از طریق ایجاد مشاغلی ساختگی هستند. با این حال لوپن بارها گفته است در روند تحقیقات این پرونده که «اهداف سیاسی» در پس آن است، همکاری نمی کند. وی دو پرونده دیگر - یکی مرتبط با فعالیت های ستاد های انتخاباتی حزب جبهه ملی در سال های گذشته و دیگری به علت انتشار تصاویر خشونت باری از جنایات داعش در فضای مجازی - هم دارد. وی عضوی از پارلمان اروپا است ولی این پارلمان چندی پیش مصونیت قضایی او را لغو کرد. لوپن که سیاست های جنجال برانگیزی بر ضد مهاجران و پناهجوها دارد و گاه از او با عنوان «ترامپِ فرانسه » یاد می شود، در نظرسنجی های انتخاباتی هفته های اخیر پیشتاز بوده است.
 
با این حال کارشناسان پیش بینی می کنند که وی در نهایت در دور دوم انتخابات مغلوب ماکرون و یا فیون شود. این در حالی است که در این نظرسنجی ها شانس چندانی برای بنوا آمون دیده نمی شود.
 
دور نخست این انتخابات 23 آوریل (3 اردیبهشت) و دور دوم نیز 7 می (17 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. پس از انتخابات آمریکا، این انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بسیاری اخبار مربوط به آن را با دقت دنبال می کنند.

منبع: جماران


تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن