تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796702052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

9900 میلیاردتومان در آموزش‌عالی هزینه می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: 9900 میلیاردتومان در آموزش‌عالی هزینه می‌کنیم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد سال آینده 9900 میلیارد تومان در آموزش عالی هزینه خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی این دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه اثر انگشت سلیمانی آیت‌الله هاشمی در تمام حوزه ها وجود دارد، اظهار کرد: یکی از خدمات بزرگ آیت الله هاشمی تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی است که امروز تبدیل به بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان شده است.


حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: اگر آیت‌الله هاشمی هیچ اقدامی جز تاسیس دانشگاه آزاد هم انجام نمی‌داد، باز هم یکی از بزرگترین خدمات را به توسعه دانش در ایران کرده بود.


به گزارش ایسنا، وی با ابراز خرسندی از انتخاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد، گفت: شب گذشته با پشتیبانی آقای ولایتی بودجه سال 96 تصویب شد که بر این اساس دانشگاه آزاد سال آینده 9900 میلیارد تومان در آموزش عالی هزینه خواهد کرد.


میرزاده در ادامه به ارائه آماری از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و اظهار کرد: دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی حدود 50 درصد دانش آموختگان دانشگاهی ایران را تشکیل می‌دهند.


وی افزود: درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ازاد نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور 53 به 47 درصد است. همچنین درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه نسبت به سایر مقاطع 34 به 65 درصد است.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به جذب دانشجوی مجازی و خارجی اشاره کرد و گفت: تعداد دانشجوی مجازی در واحد الکترونیکی از 1400 نفر در سال 92 به 18 هزار و 503 نفر در سال 95 رسید همچنین میزان جذب دانشجوی خارجی از 712 نفر در سال 92 به 8678 (6780 دانشجوی غیرایرانی در داخل و 1808 دانشجوی غیرایرانی در واحدهای برون مرزی) در سال 95 رسید.


میرزاده با اشاره به نسبت استاد به دانشجو در مقطع دکتری در سال تحصیلی 94_95 ادامه داد: تعداد دانشجوی دکتری تخصصی کل کشور 115 هزار و 191 نفر است که سهم دانشگاه ازاد از این تعداد 32 هزار و 249 نفر می‌شود.


همچنین تعداد اعضای هیات علمی استادیار و بالاتر کل کشور 52 هزار و 976 نفر است که از این تعداد 17 هزار و 895 نفر سهم دانشگاه آزاد است. نسبت استاد به دانشجوی دکتری تخصصی نیز در کل کشور یک به 2.17 بوده که این عدد در دانشگاه آزاد یک به 1.8 است.


میرزاده به تعداد جذب اعضای هیات علمی اشاره کرد و افزود: تعداد جذب اعضای هیات علمی از مهر 92 تا اول بهمن 95،  4068 نفر است و همچنین تعداد اعضای هیات علمی ارتقا یافته از مهر 92 تا 15 اسفند 95،  4569 نفر است که پیش‌بینی می‌شود جذب در فراخوان سال 95 و سال 96 در مجموع به شش هزار نفر برسد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جایگاه دانشگاه آزاد در پایگاه‌های علمی جهان گفت: دانشگاه آزاد در پایگاه علمی scopus و وب آو ساینس(web of science) در بهمن سال جاری حائز رتبه نخست کشور و در پایگاه علمی ESI حائز رتبه 158 جهان و اول کشور شد.


رئیس دانشگاه آزاد همچنین رتبه علمی و مجلات معتبر انتشار یافته این دانشگاه را مورد اشاره قرار داد و افزود: رتبه علمی ایران با احتساب دانشگاه آزاد در سال 92 بالاتر از 20 بود که این عدد در سال 95 به 16 ارتقا یافت. همچنین تعداد 104 مجله علمی_پژوهشی با تایید وزارت، 11 مجله بین‌المللی نمایه شده در پایگاه علمی ESCI و 14 مجله بین‌المللی در پایگاه scopus آمار عملکر دانشگاه در حوزه مجلات معتبر منتشر شده، است.






۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن