تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796318353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر دادگستری: مدیر 2 تابعیتی اداری نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وزیر دادگستری: مدیر 2 تابعیتی اداری نداریم


وزیر دادگستری با بیان اینکه مدیر دو تابعیتی اداری نداریم گفت: چند لیستی که داده شده مربوط به شرکت‌ها است و در حال بررسی است عددی که بررسی شده ۱۴ تا ۱۵ نفر که چند نفر آنان در خارج از کشورند و مسئولیت ندارند.


به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد اظهار داشت: در مبارزه با مفاسد تصمیمات خوب گرفته شده و با جدیت دنبال می‌شود جلسات مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار شده مرجع ملی کنوانسیون ضد فساد در حوزه دیگری فعالت می‌کند.


وی با بیان اینکه شورای دستگاه نظارتی در حوزه مبارزه با فساد کار می‌کند گفت: مجموعه این فعالیت‌ها حاکی از کاهش مفاسد به خصوص در حجم‌ها و اقلام بزرگ است و دیگر پرونده‌های بزرگ کمتر مشاهده می‌شود.


وزیر دادگستری با بیان اینکه  فساد در کشور کنترل شده  تصریح کرد: آنچه که می‌بینیم مربوط به دوره‌های گذشته است که دارد کشف می‌شود و کشف شده و با آن مبارزه می‌شود.


پورمحمدی با بیان اینکه در حوزه قاچاق با کاهش قاچاق روبه‌رو هستیم افزود: در بخش زمین خواری به طور جدی این پدیده کنترل شده و پرونده‌های بزرگ در این سه سال اخیر تقریبا نداریم و آنچه کشف می‌کنیم تصرفات و تجاوزاتی که در گذشته به حوزه زمین صورت گرفته است.


وی با بیان اینکه از موضوع فساد چه اقتصادی و اداری هنوز رنج می‌بریم  تاکید کرد: فسادها در این زمینه  بیشتر متوسط و کوچک است این باید فرهنگ اداری اجتماعی و مناسبات اداری اصلاح شود.


وزیر دادگستری افزود: راه حل آن که همان کوچک سازی و چابک سازی دولت و  توسعه دولت الکترونیک است.


پورمحمدی با بیان اینکه کارهای زیادی دراین عرصه انجام شده گفت: به صورت مجزا در بخش‌های مختلف کارهای بسیار زیادی انجام شده و اگر با همین آهنگ ادامه دهیم چشم انداز قابل قبول و روشنی خواهیم داشت.


وی با بیان اینکه مدیر دو تابعیتی اداری نداریم گفت: چند لیستی که داده شده مربوط به شرکت‌ها است و در حال بررسی است عددی که بررسی شده 14 تا 15 نفر که چند نفر آنان در خارج از کشورند و مسئولیت ندارند.


وزیر دادگستری بیان کرد: ازاین تعداد مدیران یکی دو تا شرکت غیردولتی هستند و کنترل شده از سالهای گذشته مراقبت و برخورد می‌شود اینها حق مسئولیت پذیری نداشته و نخواهند داشت.


پورمحمدی با بیان اینکه از یک فشار و یک ظلم بزرگ بین المللی خارج شده‌ایم خاطر نشان کرد: در عرصه منطقه‌ای جهانی و بین‌المللی دستاورد بزرگی برای ملت ما و انقلاب اسلامی حاصل شده که مهم این است که حفظ و اجرایی شود و اجازه عهد شکنی به دشمن ندهیم و این دستاورد بزرگی است.


وی، جایگاه انقلاب اسلامی را در دفاع از مسلمانان مظلومان و مبارزه با تروریست‌ها بسیار بالا دانست و افزود:  به صورت روشن جمهوری اسلامی جایگاه بزرگی در مبارزه با تروریست‌ها و فعالیت‌های تخریبی در منطقه دارد امنیت کشور مشهود است.


وزیر دادگستری با بیان اینکه در رشد اقتصادی امسال به نرخ بالای 7.5درصد رسیده‌ایم گفت: در این عرصه بدون نفت به رشد 5 درصد دست یافته‌ایم  این  رکورد قابل توجه‌ای است و این در حالی است که تراز تجاری کشور به  مثبت رسیده است.


پورمحمدی از کاهش تورم خبرداد و  بیان کرد: تورم تک رقمی است و مشکل اشتغال ،همچنان مشکل  مهم جامعه و نگرانی عمده است.


وی با بیان اینکه در توسعه علمی رشد خود را حفظ کردیم و سومین کشور رشد اقتصادی دنیا هستیم افزود: در بخش‌های مختلف علمی همچنان دارای رتبه‌های زیر10 هستیم و در توسعه صنعتی بالای 10.5 رشد صنعتی ثبت شده و صادرات به همین نسبت بوده است.


وزیر دادگستری با تاکید بر توجه به مصرف کالای داخلی خاطر نشان کرد: وقتی در مورد مصرف کالای داخلی تاکید می‌شودبه معنی ان است که  به جایگاهی رسیدیم که این کالا در کشور تولید می‌شود.


پورمحمد بیان کرد: اینکه امروز می‌گویم از کالای داخلی استفاده کنید چون خوشبختانه تنوع و کیفیت تولید قیمت تولید دارد خود را به حد رقابت با تولیدات خارجی رسانده است.


  وی افزود:کشور ظرفیت خود را در تولید نشان داده و امروز می‌توانیم شعار تولید و مصرف داخلی را با صدای بلند بدهیم چون به اندازه کافی و در موضوعات مختلف تولید داریم با خوبی و محبت دوستی و علاقه به پایان برسانیم.


تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - 07 March 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن