تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797950084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات جنجالی علی دایی در نشست خبری امروز | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران مدعی شد از مدیرعامل این باشگاه خواسته تا او را از اخراج کند.

به گزارش تراز ،علی دایی بعد از شکست 2 بر صفر نفت تهران مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: متأسفانه در این بازی از دقیقه 5 دروازه‌بان‌مان را از دست دادیم که کارمان خیلی سخت شد. تمام معادلات ما به هم خورد. 90 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و متأسفانه تمام تفکرات تاکتیکی ما با یک اخراج و 10 نفره شدن به هم خورد. بازی یک طرفه بود و هر کاری کردیم به بازی برگردیم، نشد. مقابل پرسپولیس 10 نفره بازی کردن خیلی سخت بود و همانطور که گفتم تمام محاسبات و تفکرات تاکتیکی‌مان به هم خورد. 
وی افزود: اگر دروازه‌بان ما آن اشتباه را انجام نمی‌داد و حتی گل هم می‌خوردیم، 85 دقیقه فرصت جبران داشتیم، اما جوانی و اولین بازی هر دو دروازه‌بان کار دست ما داد. اولین بازی آنها در لیگ بود و متأسفانه ما این بازی را واگذار کردیم که باید به پرسپولیسی‌ها و تیم پرسپولیس تبریک بگویم. بچه‌ها زحمات کشیدند، اما واقعاً نمی‌شد کار دیگری کرد.
 
سرمربی نفت در واکنش به این مسئله که در طول بازی در چند صحنه به داور اعتراض کرد و چه موردی بوده است، تصریح کرد: موارد مورد اعتراض در طول یک بازی طبیعی است. ببخشید مگر نمی‌شود اعتراض کرد؟
 
دایی در خصوص اینکه پس از اخراج دروازه‌بانش اقدام به تعویض ایمان مبعلی کرد و اگر بازهم به عقب برگردد آیا تعویض او ایمان مبعلی خواهد بود، گفت: مطمئناً بازهم مبعلی را تعویض می‌کردم. وقتی یک تیم 10 نفره می‌شود، به بازیکنانی نیاز دارد که بیشتر بدوند و جای خالی بازیکن اخراج شده را پر کنند. مطمئناً به غیر از این تعویض راه دیگری نداشتیم.
 
وی درباره گویا انگیزه لازم بین بازیکنان او در این بازی دیده نمی‌شد و خط هافبک هم سر درگم بود، خاطرنشان کرد: اگر نگاه کنید، متأسفانه چند بازیکن ما خوب نبودند و از دقیقه 65، 70 به بعد هم شرایط‌مان سخت شد. پس از آن هم دو جابه‌جایی داشتیم تا به بازی برگردیم، اما نشد در این بازی عملکرد مناسبی داشته باشیم. مقابل پرسپولیس بازی می‌کردیم، تیمی که اکنون با اختلاف در صدرجدول در حال قهرمان شدن است. تیمی که بازیکن دارد و می‌تواند بدون 4، 5 بازیکن هم جایگزین داشته باشد و بازی کند. ما در اصلی‌ترین نقطه خودمان که دروازه‌بان است، بازیکن جانشین نداشتیم.
 
سرمربی نفت تهران خاطرنشان کرد: ما چند بار از باشگاه خواستیم که با یک دروازه‌بان خوب قرارداد ببندند و حتی با دروازه‌بان تیم ملی سوریه به توافق رسیدیم، اما متأسفانه مسئولان باشگاه به خاطر 30 هزار دلار اختلاف رقم با این دروازه‌بان توافق نکردند. خیلی مسائل دیگر است و با تیمی که ما بازی می‌کنیم، یاد بچگی‌های خودم افتادم که تیم محلی به چه شکل بازی می‌کرد.  شهاب عادلی که امروز دروازه‌بان دوم ما بود، از باشگاه مقاومت آمده و 40 میلیون تومان به این باشگاه چک داده‌اند که به دلیل برگشت خوردن چک، دژبان امروز می‌خواست این دروازه‌بان را با خودش ببرد. شما می‌توانید به این مسائل فکر کنید؟
 
دایی افزود: ما اصلاً چیزی به اسم باشگاه نداریم و نمی‌دانیم مدیرعامل و مالک چه کاری می‌کنند. همه این مسائل به بقیه تیم‌ها هم ضربه می‌زند. وقتی تیم را به کسی واگذار می‌کنیم که درباره او تحقیق نمی‌کنیم و ضمانت نمی‌گیریم، همین می‌شود. اگر منطقی فکر کنید تیم ما با این شرایط مالی باید جزو سه تیم آخر باشد. از نظر مالی، امکاناتی که حتی بازیکنان ما را به محل تمرین راه ندادند. نمی‌دانیم فردا باید کجا تمرین می‌کنیم، در حالی که 10 روز قبل هم نامه داده بودند که اگر پول ندهید، زمین تمرین را در اختیارتان نمی‌گذاریم. ما هیچ چیز نداریم و نمی‌دانیم این آقایان چه کسانی بودند و از کجا آمدند. تماس هم می‌گیریم کسی جواب نمی‌دهد و اصلاً انگار کسی نیست.
 
وی گفت: شما خبرنگاران هرکسی را بخواهید راحت پیدا می‌کنید، اما می‌توانید مالک باشگاه نفت را پیدا کنید و از او بپرسید که اصلاً هدفت از حضور در فوتبال چه بوده است؟ ما که مانده‌ایم چه شده است. الان مستقیم 50 نفر را بدبخت کردند و غیر مستقیم هم بالای 150 نفر را؛ مگر می‌شود به عالم و آدم بدهکار بود؟ خدا شاهده وضعیت ما فاجعه بار است. من نمی‌دانم مدیرعامل ما چه می‌کند و همیشه هم خواهش می‌کند من صحبت نکنم. برای چه صحبت نکنم؟ این همه صحبت نکردم، چه شد؟ اصلاً شما چه کار می‌کنید و من نمی‌دانم.
 
دایی تصریح کرد: مانده‌ام و صد رحمت به صبای سال قبل. امسال در اینجا چیزهایی را تجربه می‌کنم که عجیب است. شاید این همه سال با نداری ساختیم، اما حداقل یک نفر مدیرعامل بود، سر می‌زد، به تمرینات می‌آمد، حاضر بود، اما امسال هیچ چیزی نیست. فقط الکی قول، وعده و وعید که من از پشت پرده می‌دانم، چه خبر است. مگر می‌شود به تیمی قبل از بازی به این مهمی زمین تمرین ندهند. الان با آقای شهریاری تماس بگیرید و بپرسید ما فردا کجا تمرین داریم که پنجشنبه هم با ذوب‌آهن بازی داریم. یک زمین تمرین است که آن را هم نمی‌توانند هماهنگ کنند. اصلاً چیزی نمی‌دانند و فقط این تیم هر هفته پایین می‌آید.
 
وی درباره اینکه تیم‌هایی مثل صبا و نفت با مربی بزرگی کار می‌کنند و آیا این اتفاقات فرصت سوزی نیست، اظهار داشت: ببینید ما باید متولی فوتبال‌مان به این مسائل رسیدگی کند. من پیش از این هم گفتم که فقط خارجی‌ها می‌توانند به حق و حقوق خود برسند و ما ایرانی‌ها نمی‌توانیم به حق‌مان برسیم. نهایت می‌توانیم به کمیته انضباطی شکایت کنیم که کمیته انضباطی فدراسیون هم کار اجرایی ندارد و فقط رأی می‌دهد. اجازه بدهند به دادسرا و دادستانی برویم ببینم بازهم جرأت دارند اینگونه قرارداد ببندند و 200، 250 نفر را بدبخت کنند؟
 
سرمربی نفت تهران عنوان کرد: فیفا قدرت اجرایی دارد، باشگاه‌ها را تحت فشار می‌گذارد و مجبور می‌کند که پول بازیکن را بدهند، اما اینجا قدرت اجرایی وجود ندارد. خداوکیلی مانده‌ام و وضعیت امسال ما اسفناک است، اما تا دل‌تان بخواهد سر تمرین خبرچین، گزارشگر می‌فرستند که خبر ببرد و بیاورد تا ببینند سر تمرین چه کاری می‌شود. هیچ کاری نمی‌کنند، بعد وقتی بازیکن مصاحبه می‌کند، کمیته انضباطی تشکیل می‌دهند، جریمه می‌کنند، او را از بازی و تمرین محروم می‌کنند. چرا در این مواقع همه هستند، اما وقتی که باید به تمرین بیایید و دستی روی سر بچه‌ها بکشید و روحیه بدهید، غیب می‌شوید. باورتان می‌شود که خیلی وقت است کسی به ما سر نمی‌زند؟ به جرأت می‌توانم بگویم بالای چهار ماه است که یک نفر از این مالکان را ندیده‌ایم و فقط آقای شهریاری است که او هم قول می‌دهد؛ قول‌هایی که هیچ‌کدام عملیاتی نمی‌شود.
 
دایی در خصوص اینکه آیا به دلیل فینال جام حذفی با این شرایط نفت حاضر به ادامه همکاری است یا دلیل دیگری دارد که از این تیم نمی‌رود، گفت: نه، فقط به خاطر بچه‌ها مانده‌ام. نه به خاطر جام حذفی است، نه مسائل دیگر، فینال جام حذفی که من روی سکوها هستم و در زمین هم نیستم. من فقط به خاطر بچه‌ها مانده‌ام که حداقل یک نفر باشد صحبت کند و آن یک نفر هم من هستم. حقوق بچه‌ها را چه کسی می‌دهد؟ فینال جام حذفی این همه بوده و من هم رفته‌ام، اما چه چیزی به من رسید و چه چیزی داده‌اند؟ حالا فینال جام حذفی با نفت چه چیزی برای من دارد؟ تمام فکر و ذکر خود را برای این تیم گذاشته‌ایم و هر روز یک بهانه اعصاب ما را خُرد می‌کند. یک شرکت پول بلیت هواپیما و هتل را می‌دهد که اگر فردا ندهند، دیگر آن هم نیست. مطمئناً هم این پول را نمی‌دهند. پول غذا را یکی دیگر می‌دهد که اگر پول آن را هم ندهند، این هم قطع می‌شود. طرف تابستان به ما یخ داده است که اکنون پاییز و زمستان هم گذشت و بهار فرا می‌رسد که فکر می‌کنم یخ فروش هم هنوز از ما طلب دارد! فقط این چیزها نیست و خیلی چیزهای دیگر هست. مطمئن باشید اگر نفرین این آدم‌ها پشت تیم باشد، تیم خراب می‌شود. وقتی حق مردم را ندهید و حق‌خوری کنید، تیم نفرین می‌شود و آه آنها پشت تیم است. بازیکن من عمل رباط صلیبی کرده است، پولش را یکی دیگر می‌دهد. بازیکن الان برگشته و تمرین می‌کند، هنوز پول او را نداده‌اند. ما اردبیل به اردو رفتیم که هنوز پول آنها را نداده‌اند. 60 میلیون بدهکار هستند و هیچ‌کس جوابگو نیست.
 
وی ادامه داد: به شهریاری دیروز گفتم که من را اخراج کن تا راحت شوی و کسی نباشد که صحبت کند. مگر می‌شود اینطور ادامه داد؟ هنوز پول اردوی اردبیل را نداده‌اند و 25 میلیون داده‌اند که 60 میلیون بدهکارند. چنین چیزی امکان دارد؟ اگر نداشتید برای چه آمدید و دنبال چه چیزی بودید؟ هیچ‌کدام‌شان هم جواب نمی‌دهد.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به یکی از نفراتی که همراه با مالک جدید به این باشگاه آمده است، خاطرنشان کرد: آقایی می‌آید در کمیته انضباطی حاضر می‌شود که پنج ماه قبل هم من با او جلسه داشتم. تماس گرفته‌ام که فلانی چه کار می‌کنی که به من جواب می‌دهد همان پنج ماه پیش وقتی فهمیدم افکارم با اینها یکی نیست، رفتم. گفتم ببخشید تو که در کمیته انضباطی بودی، چطور رفتی؟ پاسخ می‌دهد بعد از آن تاریخ برای اولین بار در کمیته انضباطی حاضر شدم. چرا، چون آن موقع قول می‌دهد من پول می‌آورم و فلان می‌کنم، اما غیبش می‌زند، با این وجود برای جریمه کردن حی و حاضر است. این مسائل با هم جور در نمی‌آید و با این وضعیت تمرین کردن، هوش و حواسی برای بازیکن نمی‌ماند. ما بعد از بازی با ماشین‌سازی هشت روز تمرین نکردیم و دیروز هم به تمرین رفتیم که ما را بیرون کردند. آیا این توهین به بازیکنان نیست؟ به مربی توهین نیست که به تمرین برود و از در ورودی آنها را راه ندهند. این مسائل را ببینید. اصلاً فوتبال این مسائل را قبول نمی‌کند. شما می‌خواهید ما با این مسائل و باوجود 10 نفره شدن پرسپولیس را ببریم؟ باید واقع بین باشیم و خواهش دارم، معمایی که برای من حل نشده است را حل کنید، اینکه این آقایان برای چه چیزی دنبال تیمداری آمدند؟
 
دایی درباره اینکه گویا وزارت نفت تیم را به نام مالک جدید نکرده است به همین دلیل پول نمی‌دهند، گفت: این چه حرفی است؟ شما حساب این افراد را بگردید و اگر پولی پیدا کردید، آن وقت به ما بگویید. اینها فقط برای خودشان تعریف می‌کنند. برای همین ماجرا من خودم گفتم بیایند و برویم تا صحبت کنیم، اما هیچ‌کدام پا جلو نگذاشتند. چیزی ندارند که بخواهند پول وزارت نفت را بدهند. اگر وزارت نفت به نام نکرده است، چطور می‌توانند واگذار کنند؟ فروش مال غیر است؟ الان دنبال واگذاری هم هستند. چطور می‌شود. مگر ما بچه هستیم؟ خدا می‌داند که این افراد از قدیم چقدر بدهکار هستند که بدهکاران هم در حال اضافه شدن هستند. شما این چیزها را نمی‌دانید، اما علی دایی می‌داند و خیلی چیزها را نمی‌تواند بگوید.



منبع: تسنیم

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 16 اسفند 1395 - 10:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن