تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797872063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایده های جالب برای جشن نامزدی


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:



جشن نامزدی,شب نامزدی,برگزاری جشن نامزدی

برگزاری مجالس نامزدی یکی از جذاب ترین مراسمی ست که برای زوج های تازه برگزار می شود. شما می توانید با استفاده از ایده های جالب و خلاقانه بر جذابیت این جشن بیفزایید. ما در این مقاله سعی نموده ایم تا برخی از ایده های جالب را بیان کنیم تا زوج های جوان برای برگزاری جشن نامزدی خود از آن بهره بگیرند.
 
یکی از پر کاربردترین مواردی که در بسیاری از جشن های نامزدی مورد استفاده قرار می گیرد، اهدا گیفت به میهمانان حاضر در جشن می باشد. با استفاده از موسساتی که خدمات مجالس را انجام می دهند، می توانید این امر را تسهیل بخشید. قطعا آن ها بهترین مراکز تولید گیفت را به شما معرفی خواهند کرد. می توانید یکی از عکس های دو نفره خود را به صورت پازلی سفارش دهید و از میهمانانی که در جشن نامزدیتان شرکت کرده اند، بخواهید ضمن یادداشت یک جمله ی خاطره انگیز بر پشت هر یک از قطعات پازل، در تکمیل تابلوی عکس به شما کمک کنند. می توانید بیسکوییت هایی را که به منظور پذیرایی از میهمانان تدارک می بینید، مرتبط با نامزدی سفارش دهید. به طور مثال شبیه انگشتر، قلب و... .
 
جشن نامزدی,شب نامزدی,برگزاری جشن نامزدی
 
به منظور تزئین سالن نامزدی، می توانید از تم رنگی متناسب با لباس نامزدیتان استفاده کنید. قطعا  انجام این کار بر جذابیت جشن تان خواهد افزود. می توانید بادکنک های رنگی متنوعی را د رجای جای سالن قرار دهید و در هنگام خداحافظی، آن را به میهمانان و کودکان اهدا نمایید. سعی کنید قسمتی از سالن را به کودکان اختصاص دهید و با تهیه ی میزی از خوراکی های خوشمزه و انواع شکلات ها، آن ها را تا آخر مجلس سرگرم نمایید. در صورت امکان پذیر بودن، عکسی از مراسم نامزدی پدر و مادرهایتان تهیه نمایید و آن را بر روی میز  قرار دهید تابلویی سفید تهیه نمایید و از میهمانان بخواهید که با نوشتن جمله های عاشقانه ی زیبا، بزم شما را کامل تر کنید. می توانید این تابلو را تا آخر عمر در گوشه ای از دیوار نگه دارید و با هربار مشاهده ی آن، لبریز  از عشق و محبت شوید.  
جشن نامزدی,شب نامزدی,برگزاری جشن نامزدی
 
می توانید کیف کفش نامزدیتان پیام های عاشقانه ای بنویسید و از عکاس مراسم بخواهید که از این ایده به هنگام عکس گرفتن استفاده کند. می توانید درون حلقه ی نامزدی، نام همسرتان یا یک جمله ی عاشقانه در وصف وی را حک نمایید. می توانید دسته گل نامزدی را با چند تا از بهترین عکس های دو نفره ای که در ابعاد کوچک تهیه نموده اید، تزئین نمایید. می توانید این عکس ها را با زنجیرهای زیبا  از قسمت زیرین دسته گل آویزان کنید. اگر پدر یا مادرتان از دنیا رفته است، عکس آنها را در کنار گل های زیبا و شمع های وارمری بر روی یک میز قرار دهید تا نشان دهید که یاد و خاطره ی آن ها در چنین شبی همواره همراه شماست. سعی کنید در شب نامزدی، زوجی را که سابقه ی طولانی در زندگی عاشقانه دارند را به سایر میهمانان معرفی کنید و اعلام کنید که همواره در  زندگی مشترک از آن ها ایده خواهید گرفت. دعوت از یک نقاش در شب عروسی یکی دیگر از ایده های هیجان انگیزی است که می توانید آن را اجرایی نمایید. از وی بخواهید که زیباترین صحنه ی جشن را به تصویر بکشد.  








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن