تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796637158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبیین منشور رسانه ملی در انتخابات 96


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: برگزاری انتخاباتی در تراز نظام جمهوری اسلامی و خنثی سازی تبلیغات مسموم رسانه های بیگانه از مهمترین اهداف رسانه ملی است.



به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دکتر علی عسکری در نشست سراسری مدیران صداوسیما، ضمن تبیین راهبرد و برنامه های رسانه ملی در انتخابات 96، تاکید کرد: تبیین منشور رسانه ملی در انتخابات 96فراهم کردن عدالت رسانه ای برای نامزدهای انتخاباتی، رعایت اصل بی طرفی، ترویج رعایت اخلاق انتخاباتی از جانب جریان های سیاسی و مردم و کاندیداها، ایجاد زمینه برای رقابت برنامه محور بجای شکل گیری دوقطبی ها یا چند قطبی های کاذب، ایجاد فضای عقلانی و قانونی انتخاباتی بجای فضای احساسی و غیر قانونی و اطلاع رسانی دقیق، صحیح و سریع اقدامات مجریان و ناظران انتخابات و اخبار انتخاباتی، جلب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای، آگاهی و بصیرت بخشی به جامعه برای انتخاب اصلح در دستور کار رسانه ملی قرار دارد. رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به شرایط داخلی ، منطقه ای و بین المللی گفت: با در نظر گرفتن همه مسائل، متغیرهای متعددی در انتخابات تاثیر گذار هستند که صدا و سیما باید ضمن لحاظ کردن همه این متغیرها ، و تلاش برای ایجاد فضایی آرام و منطقی ، باید برنامه ریزی دقیق برای مقابله با تبلیغات سوء و مسموم شبکه های ماهواره ای معاند و جریان های رسانه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ارتباطی داشته باشد. آقای علی عسکری رعایت قانون و چارچوب های قانونی انتخابات در همه مراحل آن را اولویت اصلی رسانه ملی دانست و خاطر نشان کرد: قانون و قانون گرایی باید تنها مبنا و مرجع فعالیت های انتخاباتی جریان های سیاسی و کاندیداها ، چه قبل از انتخابات و چه بعد از آن باشد و رسانه ملی فقط قانون را ملاک برنامه های انتخاباتی و تعامل با جریان های سیاسی و کاندیداها، می داند. رییس رسانه ملی رعایت حریم خصوصی افراد ، رعایت حرمت مدیران و مسئولان کشور ، حفظ امنیت روانی جامعه، حفظ و تقویت انسجام و همگرایی ملی ، رعایت امنیت و منافع و مصالح ملی ، و رعایت جایگاه قومیت ها و مذاهب مختلف را از دیگر نکات مورد اهتمام رسانه ملی در انتخابات اردیبهشت ماه برشمرد و درخصوص برنامه های انتخاباتی افزود : برنامه های انتخاباتی صدا و سیما در شش مرحله طراحی شده که برنامه های تبیینی انتخابات از 24 بهمن آغاز شده است و تا هشتم فروردین ادامه خواهد یافت و بعد از آن برنامه های تبلیغی و فرخوان آغاز خواهند شد. دکتر علی عسکری با اشاره به برگزاری مناظره های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد : مناظره های انتخاباتی با هدف گفتگو و بحث منطقی و صریح و شفاف ، ابهام زدایی ، افزایش اعتماد عمومی ، و آگاهی بخشی به مردم برای انتخاب اصلح برگزار می شوند. رئیس رسانه ملی همچنین با اشاره به برنامه ریزی منسجم صداوسیما برای آگاهی رسانی به مردم و امید آفرینی در جامعه ،گفت : در مدت 20 روز تبلیغات برای هر یک از نامزدها، هزار و 210 دقیقه فرصت تبلیغ در شبکه های صدا و سیما در نظر گرفته شده است. دکتر علی عسکری انتخابات شکوهمند آینده را از ابزارهای رشد جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: باید مراقبت باشیم که در انتخابات آینده فعال و جهادی عمل کنیم. رئیس سازمان صدا و سیما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد موفق رسانه ملی در حدود یک سال گذشته، افزود: انعکاس برنامه های مرتبط با ایام محرم و اربعین ، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، فاجعه پلاسکو و ایام الله دهه فجر و راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن از جمله عملکرد درخشان رسانه ملی در سال 95 است که برغم برخی محدودیت ها با روحیه جهادی و غیرت مندانه کارکنان رسانه ملی محقق شد.




سه شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 17:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن