تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797140042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صحبت‌های عجیب سرمربی الجزیره بعدازشکست :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صحبت‌های عجیب سرمربی الجزیره بعدازشکست
سرمربی تیم فوتبال الجزیره با حضور در نشست خبری بعد از دیدار برابر استقلال خوزستان گفت که گل دقایق ابتدایی باعث شکست این تیم شده است.

به گزارش ورزش سه ، هنک تن کاته سرمربی نامدار الجزیره در پایان حرفهایش شکست مقابل استقلال خوزستان را به شرایط غیرحرفه ای تیم و بازیکنانش ربط داد.
این مصاحبه را بخوانید :
موقعیت های ما کافی نبود
ما باختیم زیرا در دقیقه اول گل خوردیم. می دانیم که کار سختی داشتیم و در دو طرف زمین استقلال خوزستان بازیکنان خوبی در اختیار داشت. بعد از 15 دقیقه ما شانس های خوبی ایجاد کردیم تا به بازی بازگردیم اما این کافی نبود. در نیمه دوم نیز موقعیت هایی را از دست دادیم و نتوانستیم در تمام کردن موفق باشیم. من قاطعانه می گویم که این تیم نتوانست ما را خیلی تهدید کند.
  بازی های فشرده کار ما را سخت کرده است
ما نا امید نیستیم و می توانیم در بازی های آینده نتیجه بگیریم و صعود کنیم. من احساس می کنم که لخویا بهترین تیم گروه است و امیدوارم که برنامه های ما در بازی های آینده انجام شود. من می دانم که بازی در لیگ قهرمانان با فاصله یک هفته و سپس بازی های نزدیک به هم در لیگ کار را برای ما سخت می کند. فاصله سه روز و چهار روز برای تیم ما بسیار کم است و بازی های سختی را برگزار می کنیم. این زمان کافی نیست و کار را سخت می کند اما ما بازیکنان با تجربه ای در اختیار داریم و امروز با یک اشتباه گل خوردیم. هدف ما مشخص است و در لیگ شرایط خوبی داریم اما موضوعی که اهمیت زیادی دارد این است که ما شرایط خوبی داریم.
  بابت نتیجه ناراحت هستم
ما باید بازی های فشرده ای انجام دهیم و می خواستیم از بازیکنان خود محافظت کنیم. به همین دلیل بازیکنان را در این بازی نیمکت نشین کردم. این به این معنی است که بازیکنان جوان وقت زیادی برای نشان دادن توانایی های خود دارند. این شکست دلخواه ما نبود اما ما انتخاب زیادی نداشتیم. بازیکنان ما نمایش خوبی داشتند و توانایی زیادی دارند. من باید انرژی بازیکنان را مانند یک باطری حفظ کنم. من می دانم که نباید این نتیجه به دست می آمد و بابت آن بسیار ناراحت هستم.
  به بازی های لیگ فکر می کنم
ما فردا و روزهای آینده را در اختیار داریم و به دبی سفر می کنیم تا بازی های بعدی را انجام دهیم و اکنون زمان فکر کردن درباره بازی بعدی در لیگ قهرمانان آسیا نیست. این برنامه سنگین ما است. من باز هم می گویم که فاصله 3 یا 4 روز میان بازی ها کار ما را سخت می کند.
  تمرکز ما روی لیگ است
توجه کنید! من یک چیز را خوب می دانم. الجزیره برای این بازی یک هفته زمان داشت اما ما شانس خوبی برای کسب لیگ داریم. توجه ما روی موضوعاتی است که وقوع آن ممکن است. بازیکنانی در لیگ چین حضور دارند که گران قیمت هستند و 40 میلیون یورو قیمت دارند اما من بازیکنانی دارم که فردا باید به مدرسه بروند. بعضی از بازیکنان من برای اولین بار در این مسابقات بازی کردند زیرا ما زمان زیادی برای ریکاوری نداریم. اما من هم به شما می گویم که ما را با تیم های دیگر مقایسه نکنید زیرا ما تفاوتی با دیگر تیم ها داریم. من بابت این نتیجه ناراحت هستم اما تیم ما در یکی از بهترین لیگ ها شانس قهرمانی دارد.
  بازیکنان من مانند دیگر تیم ها حرفه ای نیستند
3 بازیکن کاری جز فوتبال دارند و یکی از آنها پلیس است. بازیکنان دیگر تیم ها حرفه ای هستند اما بازیکنان ما این مشکلات را دارند. می دانم شما از حرف من شگفت زده شدید. نگاه شما به من نشان می دهد که شما شگفت زده شدید اما باید این موضوع را بدانید و این اتفاق یک واقعیت است. من باید از بازیکنان و تیمم محافظت کنم. امیدوارم همه شما خبرنگاران را در همه بازی ها ببینم.

21:48  1395/12/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن