تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797008430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشيدن قليان پس از زورگيري از كوهنوردان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كشيدن قليان پس از زورگيري از كوهنوردان
چهار پسر زورگير كه از كوهنوردان سرقت مي‌كردند، بازداشت شدند. متهمان مدعي شدند كه پس از زورگيري با پول‌هاي سرقتي قليان مي‌كشيدند.


به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل سه مرد ميانسال سراسيمه به اداره پليسي در شمال تهران رفتند و از چهار پسر زورگير شكايت كردند.
يكي از شاكيان در توضيح ماجرا گفت: ما سه نفر كوهنورد هستيم و آخر هر هفته به كوهنوردي مي‌رويم. امروز مثل هميشه قبل از طلوع‌آفتاب سه‌نفري راهي كوه شديم تا اينكه ساعتي قبل براي استراحت به كنار رودخانه‌اي رفتيم. دقايقي از آمدن ما به كنار رودخانه گذشته بود و ما در حال خوردن چايي بوديم كه خودروي پرايدي با چهار سرنشين در نزديكي ما توقف كرد. چهار پسر جوان از خودرو پياده شدند و ابتدا به اطراف نگاهي كردند و بعد به طرف ما حركت كردند. احتمال داديم آنها قصد دارند كنار رودخانه استراحت كنند، اما با چاقو به ما حمله كردند. آنها تهديد كردند هر چه پول و اموال قيمتي داريم به آنها بدهيم.

من از ترس شوكه شده بودم، اما دو نفر همراه من در برابر آنها مقاومت كردند كه مردان خشن با دسته‌هاي چاقو چندين ضربه به سر آنها زدند تا اينكه دوستان من تسليم شدند. در نهايت آنها پس از گرفتن پول‌هاي ما، كاپشن، عصا و كوله‌پشتي كوهنوردي ما را هم سرقت كردند و با خودروشان از محل گريختند. وي ادامه داد: ما تنها كاري که كرديم موفق شديم شماره پلاك خودروی زورگيران را يادداشت كنيم.  با طرح اين شكايت،‌ پرونده به دستور قاضي علي وسيله ايردموسي، بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 34 براي رسيدگي در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.  مأموران پليس در نخستين گام شماره پلاك سارقان را از سامانه پليس استعلام گرفتند كه مشخص شد خودرو متعلق به مرد جواني به نام فريبرز است. بدين ترتيب فريبرز به عنوان مظنون اصلي اين حادثه تحت تعقيب قرار گرفت تا اينكه چند روز قبل مأموران وي را بازداشت كردند.

او پس از دستگيري ابتدا منكر زورگيري شد، اما وقتي با شاكيان روبه‌رو شد، چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت. وي در بازجويي‌ها اعتراف كرد با همدستي سه‌نفر از دوستانش به نام‌هاي ايرج، فرهاد و شروين روز حادثه از مردان كوهنورد زورگيري كرده است.  در ادامه مأموران سه همدست وي را شناسايي و بازداشت كردند.  صبح ديروز چهار متهم براي بازجويي به دادسراي ويژه سرقت منتقل شدند.

يكي از متهمان در بازجويي‌ها گفت: من دانشجوي دانشگاهي در حوالي تهران هستم. ما چهار نفر از دوستان قديمي و بچه يك محل هستيم به همين دليل هميشه با هم به تفريح مي‌رويم.
وي ادامه داد: ما چهار نفري هر هفته براي كوهنوردي و تفريح به كوه مي‌رويم و بعد از كوهنوردي هنگام بازگشت به خانه ابتدا در قهوه‌خانه قليان مي‌كشيم و بعد راهي خانه‌مان مي‌شويم. ما كشيدن قليان در كوه را خيلي دوست داريم و به آن عادت كرده‌ايم به طوري كه به بهانه كشيدن قليان به كوه مي‌رويم. روز حادثه پس از كوهپيمايي به قهوه خانه‌اي در همان نزديكي رفتيم و ساعتي قليان كشيديم. وقتي از قهوه‌خانه بيرون آمديم تا راهي خانه‌هايمان شويم دوباره هوس كرديم قليان بكشيم، اما پولي براي آن نداشتيم كه يكي از دوستان پيشنهاد داد از كوهنوردان زورگيري كنيم. من و فرهاد قبول نكرديم، اما ايرج و شروين آنقدر اصرار كردند كه ما هم وسوسه شديم و قبول كرديم. ساعتي در آن حوالي كمين كرديم تا در فرصتي مناسب از كوهنوردان زورگيري كنيم تا اينكه متوجه شديم سه كوهنورد ميانسال براي استراحت به كنار رودخانه رفتند كه به سراغ آنها رفتيم و با تهديد چاقو زورگيري كرديم.
پس از زورگيري به قهوه‌خانه‌اي رفتيم و با پول‌هاي سرقتي قليان كشيديم.
سه متهم ديگر هم در بازجويي‌ها با اظهار پشيماني حرف‌هاي فريبرز را تأييد كردند.
متهمان به دستور قاضي علي وسيله ايرد موسي براي ادامه تحقيقات و شناسايي شاكيان احتمالي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن