تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796869038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر اطلاعات: یخ تحریم‌ها در حال آب شدن است /در اتاق مسئولین باید به روی مردم باز باشد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر اطلاعات: یخ تحریم‌ها در حال آب شدن است /در اتاق مسئولین باید به روی مردم باز باشد
وزیر اطلاعات گفت: اگر برای امنیت و نشاط مردم محیط فراهم نشود مشکلات جامعه دو چندان می‌شود، در صورتی که اگر امکانات لازم را فراهم کنیم مردم دشمن را طرد می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی صبح امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه مسئولیت یک نعمت، فرصت و ابزار است و از مسئولیت در باب نعمت می‌توان با گشایش گره‌های مردم در راستای رسیدن به اهداف از نعمت استفاده کرد، اظهار داشت: اگر فرصت مسئولیت ابزاری برای رسیدن به اهداف شخصی و منفعتی باشد کفران نعمت محسوب می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با تاکید بر اینکه کار خیر کردن به عنوان ذخیره و اندوخته الهی محسوب می‌شود ولی اگر از مسئولیت به عنوان اندوخته دنیوی بهره برداری شود خسران برای انسان است، افزود: مسئولیت وسیله‌ای است برای شاد کردن دلها و گره گشایی مشکلات مردم که این فرصت مدیران از آن باید بهره برداری مطلوب کنند.

وزیر اطلاعات با تاکید بر این نکته که ابزار خدمت باید برای حل مشکلات مردم و شاداب کردن جامعه استفاده کرد، گفت: اگر از این موقعیت با هدف رسیدن به تفضل الهی استفاده شود، از امتحان خداوند متعال سربلند بیرون می‌آییم.

علوی در خصوص اهمیت فراهم کردن محیط امنیت و نشاط مردم، بیان کرد: اگر برای امنیت و نشاط مردم محیط فراهم نشود مشکلات جامعه دوچندان می‌شود در صورتی که اگر امکانات لازم را فراهم کنیم مردم دشمن را طرد می‌کنند و این در حالی است که بدون امنیت و نشاط خیری به جامعه و کشور نمی‌رسد و زمینه نارضایتی و دلسرد کردن مردم فراهم می‌شود.

علوی با بیان اینکه در اتاق مسئولین باید به روی مردم باز باشد و مسئولان نباید در اتاق‌های خود را به روی مردم ببندند، تصریح کرد: گره‌گشایی از حاجت‌ها سبب افزایش نعمت خداوند به جامعه می‌شود و گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی باید در اولویت برنامه‌های مسئولان در راستای ایجاد اشتغال در جامعه قرار گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال بنام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم، باید به گونه‌ای عمل شده باشد که جمع کثیری از افراد فاقد شغل زمینه اشتغال آنان ایجاد شده باشد.

وزیر اطلاعات در خصوص سفرهای استانی، ابراز داشت: در این سفرها وضعیت فعال‌سازی کارخانه‌های تعطیل شده بررسی شد که مدیران و استانداران مناطق مختلف از فعال‌سازی کارگاه‌های راکد و افزایش تولید کارگاه‌های نیمه‌فعال خبر دادند و مدیران استان‌ها از رونق اقتصادی مناطق اظهار رضایت داشتند، زیرا رونق اقتصادی در کارخانه‌ها و افزایش تولید کاری بسیار ارزشمند است که نشان از گره گشایی از مشکلات مردم و در امر سرمایه گذاری است.

علوی بیان کرد: با کارکرد موفق دولت یازدهم در شرایط سخت گشایش‌هایی آرام آرام ایجاد می‌شود به گونه‌ای که یخ تحریم‌ها ذوب می‌شود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه خدمات گوناگونی در حوزه‌های روستایی و شهری انجام شده است، تصریح کرد: نباید از راه دینداری برای رسیدن به موقعیت‌ها در عرصه‌های انتخابات استفاده کرد، در واقع نباید دنیا را در چارچوب دین مهندسی کنیم.

علوی با بیان اینکه مسئولیتی که بخواهد همراه معصیت باشد ارزشی ندارد، گفت: اگر دنیا به وسیله دین مهندسی کردیم، هم دین و هم دنیا از آن خود کرده‌ایم.



۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن