تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797832106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوزستان رتبه اول روند اعتیاد در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مشاور مدیرکل دفتر تحقیقات وآموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: استان خوزستان در زمینه روند اعتیاد رتبه یک کشور را دارد که لازم است برای توانمند سازی روانی و اجتماعی اقدام مناسبی انجام شود.

به گزارش ایرنا حمید صرامی شنبه در همایش توانمند سازی دانش آموزان در سالن آمفی تئاتر هتل توسعه نیشکر اهواز بیان کرد: پنج مورد آسیب اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری در کشور نام برده شد که در این پنج مورد مواد مخدر در اولویت قرار دارد.

وی گفت: طرح توانمند سازی دانش آموزان به منظور جلوگیری از شرکت داشتن دانش آموزان در آسیب های اجتماعی و کاهش میل مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان است.

مشاور مدیر کل دفتر تحقیقات وآموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور درادامه اضافه کرد: برای کاهش تمایل مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان نیاز است که دوره های آموزشی برای دانش آموزان برگزار شود و با اولیا ارتباط بیشتری برقرار شود.

صرامی با بیان اینکه طرح توانمند سازی دانش آموزان در دوره دوم متوسطه درحال انجام است بیان کرد: به دلیل نبود امکانات این طرح در دوره های تحصیلی پایین انجام نگرفته است.

وی عنوان کرد: بر اساس تحقیقات انجام گرفته گرایش به مصرف مواد مخدر در نوجوانان از سن 15 سالگی است.

صرامی گفت: یکی از راه های کاهش تمایل نوجوانان به مصرف مواد مخدر آموزش سبک فرزند پروری به پدران و مادران است چرا که در اغلب موارد والدین تنهابه فکر تامین مایحتاج زندگی فرزند خود هستند و به زیست اجتماعی فرزند خود توجهی ندارند.

مشاور مدیر کل دفتر تحقیقات وآموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورافزود: نوجوانان در رنگین کمانی از آسیب های اجتماعی قرار می گیرند به همین منظور توجه به آموزش این قشر توسط خانواده و معلمان در کلاس درس برای دوری از آسیب های اجتماعی امری مهم است.

وی گفت: امروز جوانان و نوجوانان در هجمه ای از اطلاعات قرار می گیرند که قدرت پردازش آن را ندارند و همین مهم باعث می شود تا ناخود آگاه درگیر آسیب های اجتماعی شوند.

صرامی با بیان اینکه در بسیاری از برنامه های آموزشی از آموزش وپرورش کمک گرفته می شود افزود: علت این امر این است که 50 دستگاهی که در کشور فعالیت دارند 40 دستگاه چشم اندازی ندارند به همین منظور از آموزش و پرورش کمک گرفته می شود تا در پرورش افرادی توانمند وارد شود.

مشاور مدیر کل دفتر تحقیقات وآموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورافزود: زنان به دلیل اینکه بیشتر در عرصه اجتماع حضور یافته اند و به دلیل روحیه آسیب پذیری که دارند درصد قرار گرفتن آن ها نسبت به مردان در برابر ناهنجاری های اجتماعی بیشتر شده است.

وی گفت: یکی دیگر از معضلات در بحث آسیب های اجتماعی بی تفاوت بودن دانش آموزان در برابر انجام آسیب های اجتماعی است که باید در این طرح به دنبال مسئولیت پذیری دانش آموزان و اولیا باشیم.

طرح توانمند سازی دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی در 12 استان کشور در حال برگزاری است.

در این طرح 200 مربی از آموزش و پرورش آموزش می بینند که به دانش آموزان در بحث آسیب های اجتماعی و راه های پیشگیری از آن آموزش می دهند.



۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن