تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796889226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زن و شوهرها مراقب این «خانه خراب‌ کن» باشند!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: 75 درصد زنان در روند تحقیقات محققان اعتراف کردند که تلفن همراه زندگی آن ها را در خطر فروپاشی قرار داده و فکر طلاق به سراغشان آمده است.

 به گزارش تسنیم، روانشناسان 2 دانشگاه  ایالات متحده، گوشی های هوشمند را  به عنوان یک "عامل دور کننده زن و شوهرها از هم معرفی کردند، بررسی ها نشان می دهد که سه چهارم از زنان که سال های طولانی در کنار هم زندگی می کنند، گوشی های هوشمند زندگی عاشقانه  آن ها را دچار تغییر تحول کرده و مکالمات و ارتباط آن ها با یکدیگر از شکل گفتاری به پیام های نوشتاری تبدیل شده است.

اگر شما نیاز در زمره افرادی هستید که به تلفن همراه وابسته شده اید و حتی تلفن همراه را با خود به رختخواب برده و صبح ها بعد از بیدار شدن اولین کاری که می کنید چک کردن پیام ها یا صفحه تان در فضای مجازی هستید باید بدانید که شما زندگی زناشویی و عاشقانه تان را در معرض خطر قرار داده اید.

روانشناسان ادعا می کنند که افراد زیادی  که همسرانشان در زندگی خود از تلفن همراه زیاد استفاده می کنند، گوشی های هوشمند را به عنوان یک رقیب عشقی و عامل سوم برهم زننده زندگی می پندارند.

دانشمندان دریافتند که آنچه آنها به عنوان تکنوفرنس یا  دخالت تکنولوژی در زندگی مشترک یاد می کنند عامل مهمی در سردی بین زوجین بوده و رضایت آنها در زندگی را کاهش داده و خطر افسردگی را به دنبال دارد.

این نظرسنجی که  براندون مک دانیل از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا و سارا کوین دانشگاه  در ایالت یوتابر روی 143 زن انجام دادند نشان می داد که  62 درصد از زنان ادعا می کردند که تقریبا یک سوم  زمانی هایی که با همسرانشان در حال صحبت و گفت گو هستند همسرشان به جای نگاه و توجه به آن ها، به صفحه گوشی خیره بودند و این موضوع برای آن ها بسیار آزار دهنده است.

یک چهارم این زنان لذت بخشترین ساعات گفت و گو با همسر را در مکالمه چهره به چهره معرفی کردند.

دکتر مک دانیل گفت: به احتمال زیاد استفاده از تکنولوژی در یک چرخه روانی فرد را گرفتار خود کرده که در نهایت موجب به خطر افتادن روابط احساسی او با همسرو سایش رابطه آنها می شود و در بلند مدت فرد کمتر احساس رضایت از زندگی مشترک خود می کند و در مواردی حتی از این گونه رابطه عاطفی خسته شده و رفتن و ترک زندگی یا به عبارت طلاق را به ماندن ترجیح می دهد.

این مطالعه نشان می دهد که تلفن همراه به عنوان یک عامل تهدید زندگی عاشقانه محسوب می شود و در موارد زیادی زوجین حتی به طور غیرعمدی یا برای لحظات کوتاهی ممکن است احساس منفی به همسر خود منتقل کرده و سایه شوم طلاق بر زندگی آن ها در دراز مدت سایه افکند.

دکتر کوین توصیه کرد: بهتر است زوجین در ساعات هایی که در خانه هستند یا حتی الامکان در زمان گفت و گو با همسر تلفن را در حالت سکوت قرار دهند و توجه خود رابه همسرشان معطوف کنند، همچین مکالمه کلامی را به مکالمه پیامی ترجیح دهند.

۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن