تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797011608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهداف راهبردی دشمن تحت سیطره انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز ارکان منافع و اهداف راهبردی دشمن تحت تسلط و سیطره انقلاب اسلامی است.



به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ حسین سلامی در آیین افتتاحیه پانزدهمین همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه (میقات) با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) از علما و روحانیون به عنوان پرچمداران فضیلت جامعه یاد کرد و با بیان اینکه دامنه های تأثیر انقلاب اسلامی فراتر از تصور و ادراک ماست، گفت: این حقیقت که انقلاب اسلامی احیای مجدد اسلام در عصر ظهور است هنوز آنطور که باید درک نشده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی فرآیندی بود که اسلام را به عرصه حیات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و همه ارکان زندگی انسانها وارد کرد گفت: حقیقت اسلام در متن انقلاب و جامعه اسلامی جاری و به الگویی عملی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه ما با عصر حاکمیت جدید اسلام مواجهیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در عصر سیطره قدرتهای بزرگ بر جهان متولد شد و در همان روزهای اول ، دنیای استکبار این الگوی جامع و موفق از ساختار حکومت دینی را برنتافت و جنگی را بر ما تحمیل کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه هر پدیده ای اگر قوی نباشد در عالم ماندگار نیست، گفت: دشمن می خواهد ما را ضعیف نگه دارد اما در منطق قرآن خداوند متعال ضعف را نمی پذیرد و در فضای نابرابری قدرت، مؤمنان را یاری می کند.

وی افزود: استحکام قدرت و قوام ساختار و ساختمان یک حاکمیت موضوع مهمی است و خداوند تنها راه قوت یافتن مؤمنان را میدان جهاد عنوان فرموده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دین خدا جز با کلام عالمان و شمشیر مجاهدان در پیکار با دشمنان قوام نمی یابد، تصریح کرد: امروز نیز خداوند متعال اراده کرده است مؤمنان قوی شوند و سپاه نشانه کامل نهادی است که با تکیه بر ایمان الهی شمشیر جهاد را برکشیده تا در تمامی صحنه های ممکن بر دشمن غلبه کرده و درخشش خورشید عالم تاب اسلام را نشان داده و الگوی ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان را ارائه دهد.

وی در ادامه افزود: امروز جهان اسلام قلب آتش جهانی است و زندگی کردن امن در چنین فضایی چیزی جز نصرت و حمایت آشکار خداوندی نیست.

سردار سلامی با بیان اینکه حقایقی که ما در گذشته می گفتیم امروز توسط دشمنان ما به شکلهای دیگری بیان می شود،گفت: بزرگترین هنر انقلاب این بود که توانست دشمنان بزرگ را از پناهگاههای راهبردی خارج و به سطوح عملیاتی وارد کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی توانست ظرفیت های خفته در جغرافیای وسیع جهان اسلام را به عرصه بیاورد و جبهه های متنوعی بر دشمنان باز و در این عرصه ها ارکان قدرت دشمن را با زوال مواجه کند که امروز این واقعیت های موجود و پوسیدگی و زوال قدرت استکبار را در میان سردمداران آنها می توان یافت.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه امروز ارکان منافع و اهداف راهبردی دشمن تحت تسلط و سیطره انقلاب اسلامی است، افزود: بطور مثال انرژی همچنان موضوعی جهانی است و جریان آن به اراده انقلاب ما بستگی دارد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز برای در امان ماندن از ساختار قدرت شکل گرفته در باریکه غزه چاره ای جز کشیدن دیوارهای بلند با سیستم های پیشرفته امنیتی ندارد و کسانی که روزی استراتژی بحر تا بحر را دنبال می کردند در باریکه ای بین مرگ و زندگی دست و پا می زنند.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی در تمام عرصه های تقابل با استکبار با یاری خدا به نصرت دست یافته است گفت: هیچ حرکتی از سوی استکبار در منطقه نیست که بردار حرکت آن تحت اراده انقلاب اسلامی نباشد و ما در حال شکل دهی به یک روند غلبه هستیم.

وی با بیان اینکه جهاد همچنان ادامه دارد ، افزود: اطمینان داشته باشید تا تغییر موازنه به نفع مسلمانان راه زیادی باقی نمانده است و انقلابیون با نشاطی برگرفته از جهاد در حال نزدیک شدن به افق های روشن هستند.

سردار سلامی در پایان سخنانش تأکید کرد: امیدواریم روح حرکت و جهاد که در پیکره مسلمانان امروز دمیده شده و آنان را با ماهیت حقیقی قدرت آشنا کرده است، همچنان ادامه یابد.




یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 13:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن