تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797831388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران به دنبال تصويب برند لباس حلال در سازمان همكاري‌هاي اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ايران به دنبال تصويب برند لباس حلال در سازمان همكاري‌هاي اسلامي
دبير كارگروه مد و لباس كشور با بيان اينكه 5هزار و 200 اثر به دبيرخانه جشنواره مد و لباس ارسال شده است اعلام كرد ايران به دنبال تصويب برند لباس حلال در سازمان همكاري‌هاي اسلامي است.
حميد قبادي در آيين افتتاحيه بين‌المللي ششمين جشنواره مد و لباس فجر گفت: در طول سه يا چهار سال گذشته به بحث مد و لباس در كشور توجه ويژه‌اي شده است.  دبير كارگروه مد و لباس كشور اظهار داشت: ايران سرشار از طراحي، فكر و توان فرهنگي در عرصه لباس است، اين موضوع به توجه ايرانيان به لباس در طول ادوار و تاريخ گذشته بازمي‌گردد، ضمن اينكه در طول ساليان اخير هم عنايت ويژه‌اي به هنر طراحي لباس شده است.  وي تصريح كرد: بيش از 5هزار و 200 اثر به دبيرخانه جشنواره مد و لباس فجر راه پيدا كردند كه آمار كم‌نظيري است.  قبادي خاطرنشان كرد: هنرمندان و طراحان لباس ايراني عناصر فكري، اجتماعي و طراحي را با هم درآميخته و با دانش خود هنري را طراحي كرده‌اند كه در ايران و جهان كم‌نظير است.

وي با اشاره به توجه ويژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به مد و لباس گفت: هم اكنون توجه ويژه‌اي به مد و لباس و طراحي آن در كشور وجود دارد، به طوري كه هم اكنون 70 مركز علمي و دانشگاهي در اين زمينه با يكديگر مشاركت دارند و هر ساله طراحان متعددي را به جامعه، ‌هنر و صنعت لباس ايران تقديم كرده‌اند.

دبير كارگروه مد و لباس كشور افزود: قبل از اين تنها بهره‌بردار صنعتي از لباس بوديم اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تلاش كرده براساس قانون موجود همه فعالان اين عرصه را در كنار يكديگر قرار دهد تا موضوعات مختلف مد و لباس در كنار هم باشند.  وي تصريح كرد: در سال اقتصاد مقاومتي توجه ويژه‌اي به پارچه ايراني و خلاقيت‌هاي آن شده و اين موضوع در دستور كار قرار گرفته است، ضمن اينكه كيف و كفش و زيورآلات هم كه بخش قابل‌توجهي از زندگي فعلي انسان‌ها را تشكيل مي‌دهد مورد توجه قرار گرفته است.  قبادي خاطرنشان كرد: براي حضور جدي در عرصه جهاني به ويژه در بين مسلمانان فعال و جوياي لباس حلال اقدامات خوب و بسيار مهمي صورت گرفته است ضمن اينكه مي‌دانيم كه استفاده از واژه جنس و كالاي حلال در تمام دنيا در حال تسري است.  دبير كارگروه مد و لباس كشور گفت: مسلمانان جهان ترجيح مي‌دهند از جنس و كالاهاي حلال استفاده كنند. ضمن اينكه برندهاي معروف دنيا هم توجه ويژه‌اي جهت استفاده مطلوب از اين بازار داشته‌اند.  وي افزود: سند و پيش‌نويس اوليه لباس حلال ابتدايي است كه تاكنون نهايي نشده است، ضمن اينكه مباني تنظيم اين سند هم براساس مباني فقهي شيعي بوده است و در اين زمينه تلاش شده تا در آن از نگاه اصولي و مشترك فقه استفاده شود.

قبادي اظهار داشت: به دنبال آن هستيم كه لباس حلال را در سازمان همكاري‌هاي اسلامي مطرح كنيم و مي‌كوشيم بعد از تصوير سند غذاي حلال كه توسط كشور مالزي صورت گرفت، برند لباس حلال ايران را به نام كشورمان به ثبت رسانده و در جهان به ويژه كشورهاي اسلامي جا بيندازيم.
دبير كارگروه مد و لباس كشور در پايان گفت: تلاش مي‌كنيم با همكاري وزارت خارجه، جمهوري اسلامي ايران را باني لباس حلال در ايران معرفي كنيم.





تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن