تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796431611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروانی: فجر سپاسی هم اوت می‌شود :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیروانی: فجر سپاسی هم اوت می‌شود
سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز می گوید پیش از این به مسئولان تیم گفته بودم در صورتیکه تیم را تقویت نکنند، سپاسی نامزد شماره یک سقوط به دسته دوم است. 

به گزارش "ورزش سه"، غلامحسین پیروانی در رابطه با استعفای خود از سمت سرمربیگری تیم فجر سپاسی شیراز گفت: نظر من برای استعفا قطعی است اما مسئولان باشگاه این موضوع را نمی پذیرند، روزی که من قبول کردم سرمربی این تیم شوم به امید راه انداختن دوباره فجر روی نیمکت این تیم نشستم اما هیچکدام از چیزی هایی که من می خواستم عملی نشد. 
او ادامه داد: زمانی که تیم را گرفتم به مسئولان گفتم کمبود بازیکن داریم، پیش از این عنوان کرده بودم در صورتیکه چند بازیکن کلیدی به تیم اضافه نکنیم نامزد شماره یک سقوط خواهیم بود اما این اتفاق که نیفتاد هیچ، سه بازیکن اصلی ما از تیم جدا شدند و هم اکنون پنج بازیکن مصدوم هم داریم، ضمن اینکه اخیرا دو بازیکن کلیدی ما یعنی مهدی کریمیان و صالح، به دلیل رفتار برخی هواداران قهر کرده اند و از تیم رفته اند. 
سرمربی شیرازی ها ادامه داد: با این حال بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم اما پس از نیم فصل و با فشرده تر شدن بازی ها و اضافه شدن تعداد مصدومان ما، اوضاع ما وخیم شد، ما اکنون مصدومانی داریم رباط صلیبی و مینیسک پاره کرده اند، بضاعت ما همین است، نه پول داریم، نه بازیکن و نه نظم و انضباط، با این حال از روزی که بنده سرکار آمدم موفق شدیم 17 امتیاز به دست بیاوریم. 
پیروانی در ادامه با گله از اوضاع موجود گفت: بذری نکاشته ایم که بخواهیم اکنون آن را درو کنیم، بله یک بازی هم پیش می آید که جلوی 30 هزار هوادار تیم نساجی آنها را شکست می دهیم، اما باید قبول کنیم با اتفاقاتی که در تیم افتاده نباید به موفقیت فکر کرد. 
او در ادامه درباره سازندگی این تیم در سال های گذشته گفت: بسیاری از فوتبالیست های مطرح این مملکت از همین تیم فجر سپاسی شیراز چهره شدند اما باید قبول کرد که دیگر آن روزها تکرار نمی شوند چرا که استعدادهایی که در فوتبال حضور دارند نیاز به هزینه کردن دارند، امسال تاکنون 240 میلیون بین اعضای تیم تقسیم کردیم، شما ببینید با وجود تمام عوامل از مربیان و تدارکات گرفته تا بازیکنان، به هر نفر چقدر می رسد؟ با این پول نمی توان استعداد کشف کرد. و آن را پرورش داد. از طرفی در تیم های دیگر نیز مربیان هم امنیت شغلی خود را در خطر می بینند بنابراین لزومی نمی بینند که بخواهند به بازیکن جوان می دان بدهند. 
پیروانی در پایان گفت: بهرحال من آمده بودم این تیم را راه بیندازم و باز هم سپاسی را با کمک همه عوامل مطرح کنیم اما متاسفانه هیچ کمک و حمایتی به تیم نمی شود، از طرفی برخی از هواداران هم نسبت به تعدادی از بازیکنان کم لطفی می کنند، آنها شرایط تیم را نمی بینند و فقط به بازیکنان می تازند که همین موضوع باعث می شود یکی دو بازیکن ما قهر کنند و تیم را تنها بگذارند، معلوم است که بازیکن پول خوب نمی گیرد فحش هم می خورد ترجیح می دهد برود. امیدوارم به داد این تیم برسند که اگر اینظور نشود این تیم هم سقوط می کند و از صحنه اصلی فوتبال ایران حذف می شود.

15:45  1395/12/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن