تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796764542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محروميت و کسر امتياز در کمين سرخابي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: محروميت و کسر امتياز در کمين سرخابي‌ها
پرونده‌هاي شکايت از باشگاه‌هاي ايراني در فيفا، روز به روز قطورتر و خطر محروميت و کسر امتياز از تيم‌هاي کشورمان به دليل عدم پرداخت مطالبات بازيکنان خارجي بيشتر مي‌شود.
نویسنده : سعيد احمديان 


پرونده‌هاي شکايت از باشگاه‌هاي ايراني در فيفا، روز به روز قطورتر و خطر محروميت و کسر امتياز از تيم‌هاي کشورمان به دليل عدم پرداخت مطالبات بازيکنان خارجي بيشتر مي‌شود. پس از اينکه از باشگاه‌هاي استقلال و تراکتور با شکايت بازيکنان خارجي که از اين تيم‌ها طلب داشتند، از جذب بازيکن در فصل نقل و انتقالات زمستاني محروم شدند و از تيم‌هاي دسته اولي پاس همدان، شاهين بوشهر و شهر باران امتياز کسر شد، حالا خبر مي‌رسد پرونده‌هاي جديدي براي استقلال و پرسپوليس در فيفا باز شده که سبب شده تا همچنان سايه تهديد بالاي سر اين تيم‌ها باشد. اين در حالي است که تراکتور هم يکي از تيم‌هايي است كه با توجه به پرونده‌هايي که در فيفا دارد، خطر کسر امتياز را هم احساس مي‌کند.
 
شکايت تيم ترکيه‌اي از طارمي
پرسپوليس، يکي از باشگاه‌هايي است که پرونده‌هاي شکايت متعددي را از بازيکنان خارجي روي ميز فيفا دارد و پيه شکايات بازيکنان خارجي سال 87 با کسر شش امتياز به تن اين تيم خورده است، با اين حال به نظر مي‌رسد قرمزها همچنان درس نگرفته‌اند. به‌طوري‌که هفته گذشته عليرضا اسدي، دبير فدراسيون فوتبال اعلام کرد باشگاه پرسپوليس ۱۱ پرونده باز از شکايت خارجي‌ها در فيفا و مجامع بين‌المللي دارد و از اين حيث، نسبت به ساير باشگاه‌هاي ايراني صاحب بيشترين پرونده است. هرچند که اين پرونده‌ها هنوز به مرحله کسر امتياز و جريمه‌هاي ديگر نرسيده است، اما هر روز ابعاد جديدي به خود مي‌گيرد. گفته مي‌شود جدي‌ترين پرونده‌اي که قرمزها را تهديد مي‌کند، شکايت ژوزه، سرمربي پرتغالي اين تيم در زمان مديرعاملي محمد رويانيان است، اما اواخر هفته گذشته پرونده جديدي براي پرسپوليس در فيفا باز شده، پرونده‌اي که مربوط به شکايت باشگاه ريزه اسپور ترکيه از پرسپوليس به خاطر جذب مهدي طارمي است. در پايان فصل گذشته مسابقات ليگ برتر بود که مهدي طارمي تصميم گرفت پرسپوليس را ترک کند و به همراه رامين رضاييان با عقد قراردادي، به تيم ريزه اسپور ترکيه پيوست. طارمي البته بيش از چند هفته در ترکيه دوام نياورد و به يک‌باره اعلام کرد مي‌خواهد به پرسپوليس برگردد. هرچند که عبدالصمد ابراهيمي، وکيل مهدي طارمي در گفت‌وگو با خبرگزاري مهر مدعي است خطري پرسپوليس را تهديد نمي‌کند: «مهدي طارمي قرارداد لازم‌الاجرا نداشته، زيرا قراردادش فقط در صورتي معتبر بوده که آي.‌تي.‌سي صادر شود که حتي درخواست اين کارت هم وارد نشده و باشگاه ترکيه‌اي اقدامي ننموده است.»

از سوي ديگر روزبه وثوق‌احمدي، سرپرست تعيين وضعيت بازيکنان فدراسيون فوتبال در اين خصوص اعلام کرده که اين موضوع در پروسه رسيدگي قرار دارد و وکيل طارمي و باشگاه پرسپوليس در حال پيگيري اين موضوع هستند. گفته مي‌شود يکي از دلايلي که باعث شده فيفا تا الان رأيي را براي اين پرونده صادر نکند، محکم نبودن مستندات و مدارک باشگاه ريزه اسپور است. اين باشگاه ترکيه‌اي حتي با وجود شکايت، مدارک قطعي براي اثبات ادعاي خود ندارد و همين مسئله باعث طولاني شدن روند رسيدگي به آن شده است. البته پرسپوليس، شکايات ديگري هم دارد، يکي از اين شکايت‌ها مربوط به نيلسون کوريا، دروازه‌بان برزيلي قرمزهاست که او هم در زمان مديريت علي‌اکبر طاهري از پرسپوليس کنار گذاشته شد و بعد از اينکه به مطالبات خود نرسيد، تصميم به شکايت به فيفا گرفت. جري بنسون، آنتوني گولچ و لوکا ماريچ هم اخيراً از باشگاه پرسپوليس براي دريافت مطالبات‌شان شکايت کرده‌اند تا اين باشگاه همچنان در فيفا به نوعي رکورددار پرونده‌هاي شکايتي باشد.
 
استقلال در خطر محروميت دوباره
علاوه بر پرسپوليس، رقيب سنتي اين تيم استقلال هم با وجود محروميت از نقل و انتقالات زمستاني، با توجه به شکايت‌هايي که از اين تيم در فيفا مطرح شده است، خطر کسر امتياز و محروميت را همچنان احساس مي‌کند. با اين حال اعضاي هيئت مديره استقلال که در جريان محروميت استقلال از فصل نقل و انتقالات به دليل عادل شيحي، بازيکن آلماني در جريان ماجرا نبودند، حالا به شدت پيگير شکايت‌هاي ديگري که از استقلال در فيفا باز شده هستند تا ماجراي محروميت تکرار نشود. در همين راستا يکي از مباحثي که در جلسه هفته گذشته هيئت مديره باشگاه استقلال مطرح شد، بحث پرداخت مطالبات بازيکنان خارجي پيشين اين باشگاه بود. باشگاه استقلال هم‌اکنون چهار پرونده باز در فيفا دارد که هر کدام به دليل پرداخت نشدن مطالبات‌شان از باشگاه شکايت کرده‌اند. ساموئل، هلمکه، ليام ردي و پروپيچ، چهار بازيکني هستند که خواستار دريافت مطالبات خود شده‌اند و فيفا هم باشگاه استقلال را به پرداخت مطالبات آنها محکوم کرده است. ظاهراً پول هلمکه و ليام ردي پرداخت شده و تنها بدهي ساموئل، بازيکن ترينيداد و توباگويي و پروپيچ، بازيکن کروات پيشين استقلال باقي مانده است.

در اين جلسه طبق گزارش افتخاري، با دوبازيکن سابق استقلال يعني هلمکه و ليام ردي تسويه‌حساب صورت گرفته، ولي مطالبات ساموئل و پروپيچ باقي مانده است در اين رابطه حسن زماني، عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در مورد پرداخت مطالبات ساموئل و پروپيچ به خبرگزاري تسنيم گفت: «در جلسه چهارشنبه گذشته تأکيد کرديم که هرچه زودتر وضعيت طلب اين دو بازيکن مشخص شود. اگر مديرعامل باشگاه بجنبد و اين مشکل برطرف شود، جزو باشگاه‌هايي مي‌شويم که ديگر پرونده‌اي در فيفا نخواهيم داشت.» استقلالي‌‌ها در صورتي که مطالبات اين دو بازيکن را بدهند، از پرونده‌هاي شکايت بازيکنان خارجي در فيفا راحت مي‌شوند، اما اگر اين اتفاق رخ ندهد، باشگاه استقلال در خطر کسر امتياز قرار خواهد گرفت، اتفاقي که پس از محروميت از نقل‌ و انتقالات در نيم‌فصل دوم مي‌تواند بدترين اتفاق ممکن باشد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن