تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797746018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان عصر رانيري در لستر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پايان عصر رانيري در لستر
برکناري سرمربي لسترسيتي و منصرف شدن احتمالي وين روني از حضور در ليگ فوتبال چين مهم‌ترين اتفاقات چند روز اخير فوتبال جزيره بودند.
نویسنده : شيوا نوروزي 


برکناري سرمربي لسترسيتي و منصرف شدن احتمالي وين روني از حضور در ليگ فوتبال چين مهم‌ترين اتفاقات چند روز اخير فوتبال جزيره بودند. از يک طرف بحران در اردوي گرگ‌ها به اوج خود رسيد تا جايي که مديران باشگاه چاره‌اي جز برکناري کلوديو رانيري نداشتند از سوي ديگر هم به نظر مي‌رسد مهاجم اول منچستريونايتد ديگر قصد ترک اولدترافورد و سفر به چين را ندارد.
 
اخراج؛ تنها راه باقي مانده
مدافع عنوان قهرماني ليگ انگليس نه تنها در جزيره هر روز به منطقه سقوط نزديک‌تر مي‌شود بلکه در ليگ قهرمانان و در ديدار رفت خود در مرحله يک‌هشتم نهايي مقابل سويا تن به شکست دو بر يک داد. رانيري همان مربي‌اي است که سال گذشته جام قهرماني را براي لستر و هوادارانش به ارمغان آورد و در حالي که انتظار داشت در بازي برگشت باخت به سويا را با کمک هواداران آبي‌ها جبران کند با حکم برکناري‌اش روبه‌رو شد. بهترين مربي جهان در سال 2016 در اين فصل نتوانست انتظارات را برآورده کند و در حال حاضر قهرمان جزيره در رده هفدهم جدول قرار دارد. آبي‌ها در 25 بازي ليگ فقط پنج بار به پيروزي رسيده‌اند و هفت بازي از بازي‌هاي ديدار گذشته را نيز باخته‌اند. در خبري که روي خروجي سايت باشگاه رفت برکناري مرد ايتاليايي تصميمي سخت عنوان شد: «از رانيري به خاطر دستاورد بزرگي که براي باشگاه ما داشت تشکر مي‌کنيم. برکناري رانيري تصميم بسيار سختي بود، اما نبايد احساسي تصميم گرفت و اولويت باشگاه مهم‌تر از هر چيزي است.» مايک استويل و کريگ شکسپير تا زمان انتخاب سرمربي جديد هدايت لستر را برعهده دارند. اخراج رانيري در حالي اتفاق افتاد که خود او بعد از شکست به سويا از آرزوهايش براي بازي برگشت سخن گفته بود: «آنها بازي خوبي را به نمايش گذاشتند و به پيروزي هم دست پيدا کردند، اما بايد بگويم که ما تسليم نمي‌شويم و تا آخرين لحظات به تلاش خود ادامه مي‌دهيم. من از نتيجه به دست آمده راضي هستم. از عملکرد همه بازيکنان راضي هستم و خوشحالم که با اميد ديدار برگشت را آغاز خواهيم کرد.» تصميم سران لستر با بازتاب منفي بسياري در فوتبال جزيره مواجه شد. برکناري رانيري براي مربيان و پيشکسوتان انگليس شوکه‌کننده بود تا جايي که خوزه مورينيو در صفحه شخصي خود اعتراضش به اين تصميم را نشان داد: «قهرمان انگليس و بهترين مربي جهان در سال 2016 از کار برکنار شد. اين ثمره فوتبال جديد است. دوست من رانيري به خنديدن خود ادامه بده. هيچ کسي نمي‌تواند تاريخي را که تو در انگليس نوشتي پاک کند.»
 
ليگ چين براي روني کوچک است
وين روني ديگر به ليگ چين نخواهد رفت. پيشنهادهاي اغواکننده تيم‌هاي چيني تاکنون بازيکنان سرشناس زيادي را راضي به ترک تيم‌هاي شناخته شده خود کرده است. در حالي که سرمايه‌گذاري نجومي چيني‌ها هر روز بيشتر مي‌شود کاپيتان منچستريونايتد نيز با يکي از همين پيشنهادها مواجه شده بود. روني 31 ساله که همچنان مهره‌اي کليدي براي شياطين سرخ و خوزه مورينيو به حساب مي‌آيد به شدت نظر چيني‌ها را به خود جلب کرده بود. پيشنهاد حقوق ماهانه 2/1 ميليون پوندي و همچنين برخي اختلافات ريز و درشت با آقاي خاص شايعات زيادي را در خصوص حتمي شدن انتقال روني به چين سرزبان‌ها انداخته بود. تا اينکه روني در گفت‌وگو با ديلي استار تمامي شايعات را تکذيب کرد.

اين بازيکن در 13 سال اخير پيراهن من‌يونايتد را بر تن کرده و با رد شايعات مطرح شده در رسانه‌ها اظهار داشت: «از همه کساني که به من توجه مي‌کنند و درباره آينده من سخن به ميان مي‌آورند تشکر مي‌کنم، اما بايد بگويم که من در منچستريونايتد باقي مي‌مانم و اين تيم را ترک نمي‌کنم. اميدوارم که نقشي تأثيرگذاري در منچستريونايتد داشته باشم و بتوانم در رقابت‌هاي مختلف به تيم خود کمک کنم. باشگاه منچستريونايتد روزهاي خوبي را پشت‌سر مي‌گذارد و من هم مي‌خواهم که در اين لحظات خوب شريک باشم.» روني در حالي خبر ترک منچستر را تکذيب کرده که پيش از اين مدير برنامه هايش سفري به چين داشت‌ و با مسئولان باشگاه مورد نظر مذاکره کرده است. از طرفي هفته گذشته نشريه ميرر مدعي شد که موضوع انتقال بهترين گلزن تاريخ باشگاه منچستريونايتد به آسيا به زودي رسماً اعلام خواهد شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن