تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797061275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محکومیت رژیم صهیونیستی در قلب آمریکا / معترضان : «به اشغالگری پایان دهید» + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: محکومیت رژیم صهیونیستی در قلب آمریکا / معترضان : «به اشغالگری پایان دهید» + تصاویر
تظاهرات شهروندان آمریکایی بر ضد رژیم صهیونیستی و سیاست‌های نژادپرستانه و تبعیض‌آمیز آن همچنان ادامه دارد و معترضان به ویژه یهودیان ضد صهیونیست با تجمع در مقابل سفارت آن رژیم، بر ضرورت پایان اشغالگری تاکید کردند.
:۳۵
امریکا/ تجمع روبروی سفارت اسراییل/1

تظاهرات شهروندان آمریکایی بر ضد رژیم صهیونیستی و سیاست‌های نژادپرستانه و تبعیض‌آمیز آن همچنان ادامه دارد و معترضان به ویژه یهودیان ضد صهیونیست با تجمع در مقابل سفارت آن رژیم، بر ضرورت پایان اشغالگری تاکید کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در واشنگتن، شماری از شهروندان آمریکایی در اعتراض به اشغالگری رژیم صهیونیستی و اقدامات سرکوبگرانه این رژیم بر ضد ملت مظلوم فلسطین، در مقابل سفارت این رژیم در پایتخت آمریکا تظاهرات کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع ضد صهیونیستی با سردادن شعارهایی، اقدامات و رفتارهای نژادپرستانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم فلسطین را محکوم کردند و از اشغالگران قدس خواستند به اقدامات سرکوبگرانه به ویژه در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری اشغالی پایان دهند.

این تجمع که از سوی تشکل‌های موسوم به «مسلمانان آمریکایی برای فلسطین، صدای یهود برای صلح،‌ کمپین ایالات متحده برای حقوق فلسطینی و   گروه نوترا کارتا» که خود را  از نیویورک به واشنگتن رسانده بودند، برپا شد.

شرکت کنندگان در این  تجمع از جمله گروه‌های فعال حقوق بشر، پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها عبارت‌هایی در محکومیت رژیم صهیونیستی در دست داشتند از جمله : «اگر خواستار  صلح و عدالت  هستید،به اشغال فلسطین پایان دهید, تمام فلسطینی‌ها باید به کشور خود برگردند,یهودیت صهیونیسم  را نفی می‌کند، ما خواستار حقوق  مساوی  برای مسلمانان و مسیحیان و یهودیان هستیم».معترضان همچنان با حمایت از مسلمانان که در معرض رفتارها و سیاست‌های نژادپرستانه و تبعیض‌آمیز رئیس جمهوری جدید آمریکا قرار گرفته‌اند،فریاد می‌‌زدند : «,از بیرمنگام(شهری درآمریکا) تا فلسطین، تبعیض باید از بین برود ,از فرگوسن(شهری در آمریکا) تا فلسطین ظلم باید پایان داده شود, مسلمانان به آمریکا خوش آمدند» سر می‌دادند.

یکی از برگزار کنندگان این برنامه در پاسخ به خبرنگار تسنیم گفت : یکی از فعالان   مشهور فلسطین، «عیسی عمرو» که عضو «تجمع جوانان فلسطینی علیه ساخت  شهرک سازی» است از مردم دنیا خواسته است همراه با وی و  با پیوستن  به کمپین «شهرک‌سازی را متوقف کنید»، رژیم اسرائیل را وادار کند به سیاست‌های نژادپرستانه و تبعیض‌آمیز خود به ویژه در الخلیل(شهری در کرانه باختری اشغالی) پایان دهد.

وی با اشاره به کمپین موسوم به گسترش خیابان شهدا(خیابانی در الخلیل) افزود : خیابان شهدا در الخلیل قرار دارد و از 25 فوریه 1994، یک شهروند آمریکایی به نام «باروخ گلدشتاین» متولد محله بروکلین نیویورک آمریکا به عنوان شهرک نشین  روی زمین‌های غصبی  و غیر قانونی  زندگی  می‌کرد که در  روز 25 فبریه سال 1994  ناگهان با حمله مسلحانه به مسجد ابراهیمی که در این خیابان شهدا قرار دارد، علیه نمازگزاران جنایت مرتکب شد که در نتیجه آن، 29 فلسطینی شهید و بیش از 125 نفر زخمی شدند، از آن زمان تا کنون، مسجد ابراهیمی تقریبا به روی فلسطینی‌ها بسته است.

وی خاطر نشان کرد : به دنبال کشتار دسته‌جمعی خیابان شهدا در الخلیل توسط  باروخ گلدشتاین، این خیابان به روی همه فلسطینی‌ها بسته شده است مغازه‌ها و خانه‌های آنها مهر و موم شده است که هیچکس  به  خانه داخل و خارج نشود,امروز باید از روی پشت بام‌ها و گاهی از درب پشتی منازل رفت و آمد می‌کنند.

این فعال آمریکایی گفت : امروز ساکنان شهرک نشین در شهر الخلیل که ایدئولوژیک بسیار خشن و افراطی دارند، در آن ساکن هستند که  حدود 850 مهاجران غیر قانونی، در قلب این شهرستان قدیمی زندگی می‌کنند، و آشکارا بدون هیچ محدودیتی سلاح حمل می‌کنند .عبور  و مرور مردم  فلسطینی حداقل از 20  پست بازرسی و بیش از 100 موانع روبرو  شوند.ما روبروی سفارت اسرائیل باید یک صدا بگوییم زمان برای پایان دادن به تبعیض نژادی اسرائیل در الخلیل و باز شدن خیابان شهدا به روی  فلسطینی‌ها و  برابری و آزادی برای فلسطینی‌ها را خواستاریم.

بر اساس گزارش خبرنگار تسنیم در واشنگتن، تظاهرات شهروندان آمریکایی که مهمترین ویژگی آن شرکت چشمگیر یهودیان به ویژه خاخام‌های ضد صهیونیست بود، در سایه تدابیر امنیتی شدید نیروهای پلیس آمریکا به پایان رسید.



منبع : تسنيم



تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن