تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797673295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیز دوباره دلواپسان؛ نگران مردم یا موج‌سواری برای رسیدن به پاستور؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: خیز دوباره دلواپسان؛ نگران مردم یا موج‌سواری برای رسیدن به پاستور؟
تا حل مشکلات مردم و توسعه کشور راه درازی در پیش است اما بی‌شک آنچه که بدیهی است اینکه؛ این مسیر و راه را نه طیف موسوم به دلواپس و تندرو می‌تواند مدیریت و هدایت کند بلکه اگر اداره کشور دوباره به دست این جریان سیاسی بیفتد، کشور و جامعه دوباره به همان وضعیتی دچار می‌شود که اکثر مردم به‌خوبی در هشت سال مدیریت احمدی‌نژاد و یارانش تجربه کردند.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس سیاسی- امروز رئیس‌جمهور به همراه برخی وزراء و به‌منظور بررسی آخرین وضعیت و پیگیری اقدامات انجام‌شده دولت ‏برای رفع مشکلات مردم استان خوزستان، وارد اهواز شد. در همین حال در تهران همایشی انتخاباتی برگزار شد که مربوط به طیف اصولگرا و جریان دلواپس بود. نگاهی به رسانه‌های دلواپس و مرور اخبار مهم آن‌ها، نشان می‌دهد که برای این طیف سفر رئیس‌جمهور به خوزستان و بررسی مشکلات و بحران این استان در مقابل همایش انتخاباتی این جریان اهمیت چندانی ندارد و در اولویت‌های آخر پوشش خبری قرار دارد.


به گزارش آفتاب‌نیوز، این در حالی است که همین رسانه‌ها تا قبل از این همایش انتخاباتی، موضوع بحران خوزستان و بارندگی‌های سیل‌آسای اخیر در جنوب کشور را بهانه‌ای برای هجمه به دولت قرار داده و دولت را به ناکارآمدی متهم کرده بودند. به نظر می‌رسد، برخی افراد و جریان‌های سیاسی که در بحران‌آفرینی هشت‌ساله احمدی‌نژاد نقش حمایتی به‌سزایی داشته‌اند و حالا می‌خواهند یک‌شبه این مشکلات حل شود، فراموش کرده یا خود را به خواب زده‌اند که دولت روحانی چه ویرانه‌ای از دولت احمدی‌نژاد به ارث برده است. این افراد اکنون به مدد تریبون‌های رسمی و غیررسمی و امکانات انحصاری که در اختیار دارند، سعی می‌کنند تحت هر شرایطی به پاستور برگردند.


البته حق مسلم یک رسانه است که چه موضوع و اخباری را برجسته و در اولویت خود قرار دهد. ولی نکته اینجاست که به نظر می‌رسد، برای این جریان سیاسی مخالف دولت روحانی، کسب قدرت و رسیدن به کرسی ریاست‌جمهوری مهمتر از پرداختن واقعی به مشکلات مردم است و اگر در زمانی نیز فریاد سرمی‌دهند که خوزستان را گردوخاک فراگرفته، شهرهای دیگر کشور را سیل برده و شمال کشور را برف و باران زمین‌گیر کرده است، نه تنها بخاطر مردم و حل واقعی مشکلات آن‌ها نیست، بلکه این هیاهو و مخالفت با دولت، بیشتر نردبانی برای کسب قدرت است.














نمونه‌های این‌گونه رفتارهای دوگانه و ریاکارسی سیاسی در این جریان بسیار زیاد است؛ از زمانی که در برابر نابخردی‌ها و بحران‌های دولت احمدی‌نژاد سکوت و حمایت می‌کردند تا الان که دربرابر اقدامات دولت روحانی سنگ‌اندازی می‌کنند. البته کسی منکر برخی ضعف‌های مدیریتی و نارسایی‌ها در حل مشکلات مردم در این سال‌ها نیز نیست، منتها مردم می‌توانند مقایسه کنند وضعیت امروز را با 8 سال مدیریت اصولگرایان در دولت‌های احمدی‌نژاد. کسی نمی‌گوید که دولت روحانی توانسته تمامی وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی‌اش را تحقق ببخشید و همه مشکلات مردم را حل کند؛ بلکه وعده‌های زیادی نیز مانده و مشکلات مردم و کشور نیز بسیار، اما موضوع این است که آیا وضعیت کنونی کشور نسبت به هشت سال مدیریت اصولگرایانی که اکنون دوباره سودای رسیدن به پاستور دارند، بهبود نیافته است؟ آیا اگر کشور همان راه هشت ساله احمدی‌نژاد را ادامه می‌داد، سرنوشت کشور همین ثبات و آرامش کنونی و بهبودنسبی-هرچند انتقادهایی نیز به این وضعیت وارد است- را داشت؟ آیا چهره بین‌المللی کشور همین‌گونه بود که جهان اکنون بین آمریکا و ایران، به سوی ایران حرکت می‌کند و حامی برجام است تا ترامپ؟ چرا نمی‌گویند که چه ویرانه‌ای از دولت احمدی‌نژاد به دولت روحانی رسیده است؟



رسانه‌های دلواپس، نگران مردم یا موج‌سواری برای رسیدن به پاستور؟+تصاویر

بازدید دکتر روحانی از طرح تثبیت خاک و بیابان زدایی کانون های بحرانی تولید ریزگرد در خوزستان



البته که تا حل مشکلات مردم و توسعه کشور راه درازی در پیش است اما بی‌شک آنچه که بدیهی است اینکه؛ این مسیر و راه را نه طیف موسوم به دلواپس و تندرو می‌تواند مدیریت و هدایت کند بلکه اگر اداره کشور دوباره به دست این جریان سیاسی بیفتد، کشور و جامعه دوباره به همان وضعیتی دچار می‌شود که اکثر مردم به‌خوبی در هشت سال مدیریت احمدی‌نژاد و یارانش تجربه کردند.


نگاهی به اسامی زیر بیاندازید؛ مهرداد بذرپاش(رئیس سازمان ملی جوانان در دولت احمدی‌نژاد و مدیرمسئول کنونی روزنامه وطن‌امروز)، محمد مهدی زاهدی(وزیر علوم دولت احمدی‌نژاد و نماینده کنونی مجلس)، علیرضا زاکانی(نماینده سابق مجلس)، حمیدرضا حاجی‌بابایی(وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد و نماینده فعلی مجلس)، مسعود میرکاظمی(وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد) محمدباقر قالیباف،‌ نامزد چندین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و شهردار فعلی تهران، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 و نماینده فعلی رهبری در شورای امنیت ملی. البته به این چهره‌ها محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علی نیکزاد، رستم قاسمی، عزت‌الله ‌ضرغامی و مسعود زریبافان را نیز اضافه کنید.


گفته شده است که به احتمال زیاد نامزد نهایی -یا نامزدهای- اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 و رقیب روحانی، از بین این افراد خواهد بود. حال نکته اینجاست که این افراد اکثراً تجربه مدیریت در دولت احمدی‌نژاد -در سطح وزیر و معاون- را داشته و پرسش این است اگر توانایی شایسته اداره کشور و حل مشکلات مردم و بهبود وضعیت آن‌ها را داشتند، پس چرا در آن مدت مدیریت‌شان این کار را نکرده‌اند. شاید بگویند دوران مدیریت آن‌ها دوران خوبی برای کشور و مردم بود که قضاوت درباره این مسئله را به مخاطبان و مردمی که قرار است در 29 اردیبهشت ماه سال 96 به پای صندوق‌های رای خواهند رفت، می‌سپاریم.



رسانه‌های دلواپس، نگران مردم یا موج‌سواری برای رسیدن به پاستور؟+تصاویر



همایش انتخاباتی اصولگرایان در مجموعه شهر آفتاب وابسته به شهرداری تهران





۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن