تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796886608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض سایت حامی سعیدجلیلی به حضور محسن رضایی در بین نامزدهای انتخاباتی اصولگرایان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اعتراض سایت حامی سعیدجلیلی به حضور محسن رضایی در بین نامزدهای انتخاباتی اصولگرایان
"شاید این حرف رضایی چندان بی‌مبنا و غیر‌ممکن هم نباشد. چرا که عدم حضور رضایی در هیئت موسس می‌تواند زمینه را برای معرفی او تسهیل کند و از سوی دیگر حضور در مقام نماینده این جریان برای دیدار با علامه مصباح یزدی نیز راه جدیدی برای او فراهم کرده است. با این وجود سوالی که باقی می‌ماند این است که نیروهای مردمی انقلاب‌ چه نسبتی با مرد همیشه نامزد انتخابات دارد؟ "
آفتاب‌‌نیوز : سایت رجانیوز، حامی سعید جلیلی، در گزارش با عنوان "یک شب مانده به اولین اجلاس عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، احتمال معرفی محسن رضایی به عنوان نامزد نهایی قوت گرفت / ماجرای دیدار رضایی با علامه مصباح" نوشته است: در شرایطی که هنوز اولین جلسه مجمع عمومی جبهه تازه تاسیس موسوم به نیروهای مردمی انقلاب تشکیل نشده، محسن رضایی از احتمال معرفی شدنش به عنوان گزینه نهایی این جریان سخن می گوید. شخصیتی که تا چند ماه قبل با قطعیت از عدم حضور خود در انتخابات سخن می گفت، اما یک شب مانده به جلسه مجمع عمومی می گوید:«ردکردن چنین تقاضایی برای من سخت است».


به گزارش آفتاب‌‌‌نیوز؛ این سایت نوشته است: نمایشگاه تازه تاسیس شهرداری تهران، میزبان اولین جلسه عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب است... اگرچه دستجردی در نشست خبری خود اسامی این 50 نامزد پیشنهادی را مطرح نکرد، اما محسن رضایی سخنانی را بیان کرد که به نظر می رسد او یکی از افرادی است که دراین لیست قرار گرفته است. چهره همیشه در صحنه انتخابات که بعد از شکست در انتخابات سال 92 اعلام کرده بود که دیگر در انتخابات ها شرکت نمی کند، اما بلافاصله بعد از اعلام موجودیت این جبهه آستین ها را بالا زد و به میان گود انتخابات پا گذاشت. از سوی جبهه تازه تاسیس جمنا وظایف مهمی به او محول شد تا به این شکل در این مدت به یکی از اثر گذارترین افراد در شکل گیری این جریان شناخته شود.
 
محسن رضایی اگرچه از روز اول در جمع اعضای موسس این جریان حضور نداشت اما نام او بلافاصله در میان حامیان جمنا اعلام شد. شخصیتی که اگرچه بعد از سه دوره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و داشتن کارنامه‌ای با یک انصراف و دو شکست، تصمیم گرفته بود که دیگر عطای انتخابات را به لقای آن ببخشد و در روزهای اخیر لباس سبز پاسداری را به کت و شلوار سیاسمتداری ترجیح دهد، اما بار دیگر با به راه افتادن سازوکاری که سابقا نمونه‌های مشابه آن تجربه شده بود، هوای شرکت در انتخابات به سرش افتاده است و از این سخن می‌گوید که نمی‌تواند تقاضای شرکت در انتخابات را نپذیرد.
 
رضایی در روزهای بعد از شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب، به عنوان نماینده این جریان به دیدار آیت الله مصباح یزدی رفت تا بتواند با داشتن حمایت علامه مصباح جایگاه جبهه را تثبیت و حمایت های بیشتری را برای این جریان کسب کند. دیداری که علاوه بر این که می توانست برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب ثمراتی به دنبال داشته باشد، اما قطعا پتانسیل ایجاد  ظرفیت های جدید برای رضایی را نیز داشت.
 
محسن رضایی بعد از این که به طور قطعی اعلام کرده بود که در انتخابات سال آینده حضور نخواهم داشت، برای تغییر نظر خود مسیر سختی را باید طی می‌کرد تا بتواند حرف قبلی خود را اصلاح کند، حضور در جایگاه نمایندگی جبهه‌ای تازه تاسیس می‌توانست مسیر را برای تغییر موضع تسهیل کند؛ همین هم شد. حالا محسن رضایی شخصیتی است که در کنار گزینه‌هایی نظیر میرسلیم که این روزها برای انتخابات اعلام نامزدی کرده است، به دیدار آیت الله مصباح یزدی رفته است. هرچند که این بار به عنوان نامزد نبوده است، اما این میتواند راه پیش رو را برای او راحت کند.
 
به هر حال، یک شب مانده به برگزاری اولین جلسه مجمع عمومی جریان موسوم به جبهه مردمی نیروهای انقلاب محسن رضایی سخنان جدیدی را بر زبان جاری ساخته است. رضایی که تا پیش از این با جزمیت از عدم شرکت در انتخابات این دوره سخن می گفت، اما حالا در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری به شما تکلیف کند چه تصمیمی می گیرید اگرچه می گوید که تاکنون نظرم تغییری نکرده است، اما بر این نیز تاکید دارد که  «به تکلیف نیروهای انقلاب احترام می گذارم» و «ردکردن چنین تقاضایی برای من سخت است».محسن رضایی در ادامه اگرچه امیدوار است که فرد دیگری از نیروهای انقلاب این تکلیف را بر عهده بگیرند، اما می گوید: «اگر به من تکلیف کردند، درباره آن فکر خواهم کرد».
 
این سایت افزوده است: اگرچه جمنا تاکنون از نامزد نهایی خود سخنی  به میان نیاورده است و مدعی است که در یک جریان مردمی از بالا به پایین افراد معرفی نمی شوند که مردم مجبور به پذیرش آن باشند، بلکه جریان مردمی از پایین به بالا است، انتخاب گزینه انتخابات نیز به مجامع استانی و مجمع ملی موکول خواهد شد، اما حالا می توان نگاه دقیق تری به این جریان داشت.
 
محسن رضایی حالا  از این سخن می‌گوید که اگر به عنوان نماینده جریان انقلابی معرفی شود نمی‌تواند این درخواست را نادیده بگیرد! شاید این حرف رضایی چندان بی‌مبنا و غیر‌ممکن هم نباشد. چرا که عدم حضور رضایی در هیئت موسس می‌تواند زمینه را برای معرفی او تسهیل کند  و از سوی دیگر حضور در مقام نماینده این جریان برای دیدار با علامه مصباح یزدی نیز راه جدیدی برای او  فراهم کرده است. با این وجود سوالی که باقی می‌ماند این است که نیروهای مردمی انقلاب  چه نسبتی با مرد همیشه نامزد انتخابات دارد؟ 






۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن