تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797699191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل زن همسایه به قتل شوهرش هم اعتراف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: قاتل زن همسایه به قتل شوهرش هم اعتراف کرد
یک زن که در شهرستان ایرانشهر زن جوان همسایه رابه خاطر سرقت طلاهایش کشته بود،به قتل شوهرش نیز اعتراف کرد.


به گزارش ایران، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در توضیح حادثه گفت: اول اسفندماه بود که مأموران پلیس شهرستان ایرانشهر از ماجرای ناپدید شدن ناگهانی زنی 22 ساله با خبر شدند و در این باره تحقیق کردند. شوهر مینا به پلیس گفت: امروز مثل همیشه از محل کارم به خانه آمدم، اما از همسرم خبری نبود. او بدون اجازه من خانه را ترک نمی‌کرد، با این حال با تلفن همراهش تماس گرفتم که گوشی او خاموش بود. حالا از شما درخواست کمک دارم.


سردار رحیمی‌ ادامه داد: بعد از مطرح شدن شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی در این باره تحقیق کردند. مرد جوان در بررسی‌های بعد گفت که همسرش فقط به خانه شهلا زنی که در طبقه پایین‌شان زندگی می‌کند، رفت و آمد دارد. از آنجا که احتمال می‌رفت شهلا از ماجرای ناپدید شدن مینا با خبر باشد، مأموران پلیس زنگ خانه او را زدند، اما شهلا در را به روی پلیس باز نکرد. 


یکی از شاهدان گفت که زن تنها را دیده که چمدان‌هایش را برای رفتن به مسافرت بسته است. با به دست آمدن این اطلاعات، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که شهلا از ماجرای ناپدید شدن ناگهانی مینا خبر دارد، بنابراین وی به عنوان مظنون تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و ساعتی بعد در حالی که برای برداشتن مقداری از وسایلش به ساختمان بازگشته بود، بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد.


شهلا در اولین تحقیقات گفت که از ماجرای گم شدن مینا خبر ندارد. او وقتی برای شستن دست‌هایش انگشتری طلا را خارج کرد، کارآگاهان متوجه شدند این انگشتری متعلق به مینا است که شوهرش مشخصات آن را به پلیس داده بود. با به دست آمدن این سرنخ کارآگاهان با گرفتن حکم قضایی وارد خانه شهلا شدند. آنها بعد از جست‌وجوی خانه در بالکن با صحنه هولناکی مواجه شدند. داخل سطل بزرگ حاوی اسید، جسد قطعه‌قطعه شده شهلا کشف شد.


سردار رحیمی گفت: بعد از کشف جسد بود که شهلا به قتل زن بی‌گناه با همدستی زن و مردی جوان اعتراف کرد. او در شرح ماجرا گفت: در جریان رفت و آمد با مینا بود که متوجه شدم مقدار زیادی طلا دارد، بنابراین وسوسه شدم تا طلاهایش را سرقت کنم. ماجرا را با دو نفر از بستگانم که رقیه و پیمان نام دارند، مطرح کردم و آنها قبول کردند که در جریان سرقت طلاها به من کمک کنند. ساعتی قبل از حادثه مطابق نقشه مینا را به آپارتمانم کشاندم. 


قرار شد پیمان و رقیه در نقش سارق وارد خانه شوند و طلاهای میهمان من را سرقت کنند. همه‌چیز مطابق نقشه در حال پیش رفتن بود. وقتی پیمان وارد خانه شد و از مینا خواست طلاهایش را به او بدهد، او مقاومت کرد و درگیری بالا گرفت. سر مینا به میز برخورد کرد و روی زمین افتاد و فوت شد. از آنجا که برای انتقال جسد با مشکل مواجه بودیم، جسد را سلاخی کردیم. سپس رقیه و پیمان همراه طلاها از خانه خارج شدند. من هم جسد را سلاخی کردم و داخل سطل انداختم. بعد به رویش اسید ریختم تا از بین برود. سپس چمدان‌هایم را بستم و می‌خواستم به زادگاهم شیراز بروم که بازداشت شدم. شهلا گفت: پیمان هم به من خبر داد که طلاها را به مالخری به قیمت 15 میلیون تومان فروخته است.


سردار رحیمی گفت: با اطلاعاتی که شهلا در اختیار پلیس گذاشت کارآگاهان ساعتی بعد رقیه، پیمان و مرد مالخر را بازداشت کردند. پیمان و رقیه در اولین بازجویی‌ها به همدستی با شهلا در ارتکاب جنایت هولناک اعتراف کردند. مرد مالخر هم اعتراف کرد که طلاهای سرقتی را خریداری کرده است.


در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان سوابق شهلا را بررسی کردند. خیلی زود معلوم شد که او چند سال قبل از خانه ‌پدری‌اش در شیراز فرار کرده است و حدود یک سال قبل هم گم شدن شوهرش را به پلیس گزارش داده است. او وقتی در این باره تحقیق شد به جنایت دیگری هم اعتراف کرد. شهلا گفت: چند سال قبل در یکی از خیابان‌های شهرمان شیراز با میلاد، مردی که اهل شهرستان ایرانشهر بود، آشنا شدم. 


بعد از آن بود که تصمیم به فرار از خانه گرفتم، بنابراین همراه میلاد به ایرانشهر فرار کردم و زندگی تازه‌مان را شروع کردیم. مدتی که گذشت از آن عشق آتشین فاصله و تصمیم به قتل شوهرم گرفتم. متهم گفت بعد از قتل شوهرم به این ساختمان اسباب‌کشی کردم تا اینکه با ارتکاب دومین جنایت راز قتل شوهرم هم برملا شد. شهلا اما در بررسی‌های بعدی با تناقض‌گویی قتل شوهرش را انکار کرد. سردار رحیمی گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در این باره جریان دارد.


تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - 23 February 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن