تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797079344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداری در پوشش بیمه تکمیلی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کلاهبرداری در پوشش بیمه تکمیلی
اگرچه بیمه مرکزی نسبت به فعالیت شرکت‌های تقلبی در بازار صدور بیمه‌نامه‌ها هشدار داده، اما این بار کلاهبرداران با عنوان صدور بیمه تکمیلی، از پرونده کلاهبرداری جدیدی در بازار بیمه رونمایی کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : طی چند روز گذشته برخی افراد کلاهبردار در تماس تلفنی با مردم پیشنهاد دریافت بیمه‌ تکمیلی را در ازای پرداخت مبلغی معادل 220 هزار تومان می‌دهند تا درصورت موافقت، تحت پوشش بیمه تکمیلی «سازمان رفاه» در بیایند.


فرد تماس‌ گیرنده ادعا می‌کند که این، بیمه نامه درمان تکمیلی یک سهمیه دولتی است که از سوی سازمان رفاه کل استان تهران به افراد یارانه‌بگیر تعلق می‌گیرد.


هرچند بیمه مرکزی بارها نسبت به بیمه‌نامه‌های تقلبی و کارت‌های تخفیف قلابی هشدار داده اما از آنجا که این شرکت‌های کلاهبردار قیمت‌های نازلی را برای خدمات واهی خود اعلام می‌کنند، برخی از افراد برای دریافت چنین کارت‌ها و بیمه‌نامه‌هایی ترغیب می‌شوند و این شروع ماجرای کلاهبرداری است.


این موضوعی است که علیرضا بیانیان، مدیرعامل بیمه آرمان آن را تایید کرده و می‌گوید: مردم باید نسبت به بیمه‌نامه‌های تقلبی هوشیار باشند و از ابزارهای مختلفی برای صحت و سقم افراد مدعی فروش این بیمه‌نامه‌ها استفاده کنند.


وی اظهار کرد: مردم باید در زمان مواجهه با این اشخاص حتما کارت شناسایی را رویت و کد بیمه نماینده را درخواست کنند تا بتوانند از طریق بیمه مرکزی صلاحیت فرد را مورد بررسی قرار دهند. همچنین می‌توانند یک فاکتور 24 ساعته برای پرداخت هزینه بیمه نامه بگیرند تا زمان کافی برای انجام بررسی‌های لازم از طریق بیمه مرکزی را داشته باشند.


بیانیان تاکید کرد: فردی که می‌خواهد بیمه‌نامه درمان بفروشد باید از طریق یک شرکت بیمه معتبر اقدام کرده باشد بنابراین مردم می‌توانندآدرس و شماره تماس دفتر نمایندگی را دریافت کنند.


این کارشناس ارشد بیمه گفت: این افراد عموما خدمات بالایی را به مشتری اعلام و در مقابل آن قیمت پایینی را درخواست می‌کنند که به همین جهت هم عده‌ای برای دریافت چنین خدماتی ترغیب می‌‌شوند در حالی که اصلا خدماتی وجود ندارد.


بیانیان تاکید کرد: اکنون تنها یکی دو شرکت داخلی بیمه‌نامه درمان تکمیلی را به صورت انفرادی ارایه می‌کنند و به علت اینکه این بیمه‌نامه برای شرکت‌های زیان‌ده است، شرکت‌های بیمه هم از ارائه این خدمت استقبال چندانی نمی‌کنند.


وی با بیان اینکه دریافت بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی دارای شرایط خاصی است، گفت: افراد برای دریافت این بیمه نامه از سوی شرکت بیمه موظف به انجام یک سری آزمایش‌های درمانی هستند تا مشخص شود بیماری خاص ندارند و هزینه‌های این معاینات نیز بر عهده متقاضی است و در صورت موافقت شرکت بیمه، بیمه‌نامه برای فرد صادر می‌شود.


مدیرعامل بیمه آرمان با بیان اینکه این بیمه‌نامه به صورت انفرادی شامل همه افر اد نمی‌شود، عنوان کرد: با این بیمه‌نامه تنها هزینه‌های بیمارستانی پوشش داده می‌شود.


وی بیان کرد: اکنون شرکت SOS این بیمه‌نامه را در ایران ارایه می‌کند و نمایندگی آن نیز تحت عنوان کمک‌رسان ایران فعال است.


بیانیان اعلام کرد که مردم می‌تواند با دریافت کد بیمه فرد مراجعه کننده علاوه بر اطلاع از صحت ادعاهای طرح شده درباره بیمه‌نامه، درصورت نارضایتی به واحد شکایات بیمه مرکزی هم مراتب را اعلام کنند.


وی بیان کرد: ضمن اینکه ما در این بخش بیمه دولتی نداریم تا افراد با دریافت یک بیمه‌نامه تحت پوشش بیمه دولتی قرار گیرند.


بیانیان تاکید کرد: بیمه‌نامه‌های تکمیلی عموما به صورت گروهی و از سوی ارگان‌ها و سازمان‌ها به کارمندان ارایه می‌شود و باید یک بیمه گر ابتدایی وجود داشته باشد که غالبا سازمان تامین اجتماعی است.


وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر اکنون سایتی از سوی بیمه مرکزی در حال راه‌اندازی است که شرکت‌های بیمه افراد دارای سابقه بالای دریافت خسارت و یا سابقه کلاهبرداری را بارنمایی کرده و بدین ترتیب شرکت‌ها از ارایه بیمه‌نامه به آنها امتناع ‌می‌کنند و یا اینکه بیمه‌نامه با حق بیمه بالا ارایه می‌شود.


منبع:‌ آنا




۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن