تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796912614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کابوس انریکه، سرمستی زیدان


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: کابوس انریکه، سرمستی زیدان
در روزهایی که بارسا بحران را به معنای واقعی کلمه حس می کند، اردوی رقیب دیرینه در آرامش کامل به سر می برد.​​​​​​​
در روزهایی که بارسا بحران را به معنای واقعی کلمه حس می کند، اردوی رقیب دیرینه در آرامش کامل به سر می برد.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، در جدول لالیگا، رئال مادرید با توجه به 2 بازی کمتر، تنها یک امتیاز از بارسا بیشتر دارد اما کهکشانی ها برخلاف رقیب سنتی در فینال کوپا دل ری نیز حاضر نیستند. پس چه چیزی باعث می شود که حتی هواداران بارسا نیز نسبت به شرایط تیم خود ناامید باشند و اوضاع اردوی حریف را بهتر توصیف کنند؟ دیروز زیزو در مصاحبه مطبوعاتی خود، به کار بردن واژه "بحران" را برای شرایط  بارسا اشتباه دانست و تاکید کرد که اوضاع تیم انریکه، با آنچه این روزها توصیف می شود، متفاوت است. البته شاید مهم ترین مشکل فعلی آبی اناری ها، شکست سنگین در فرانسه و احتمال بالای حذف آنها از لیگ قهرمانان است. آنها برای ماندن در مسابقات به یک معجزه نیاز دارند اما شرایط بازی رفت نشان داد که در برابر این پی اس جی آماده، امکان رخ دادن معجزه نیز بسیار غیرمحتمل است. در ادامه، به تفاوت شرایط رئال مادرید و بارسا در فصل جاری خواهیم پرداخت؛ 1-شرایط متفاوت نیمکت ها درست در مقاطع دشواری از فصل که زیدان بارها قادر به تغییر آرایش تیم و استفاده از ترکیب های مختلف در بازی های حساس و تقویم فشرده رئال است، لوییس انریکه به علت عملکرد بد در بازار تابستانی، قادر به ایجاد تنوع نیست و هرگاه این اتفاق رخ می دهد نتیجه خوبی نداشته است.  

  آندره گومس و سرخی روبرتو، مظنونان اصلی عدم توانایی لازم برای قرار گرفتن در ترکیب بلوگرانا در هفته های اخیر بوده اند اما علیرغم خیل مصدومان لوس بلانکوس، بازیکنان ذخیره این تیم نمایشی هم سطح ستارگان مصدوم ارائه داده اند. 2- تفاوت نگرش زیزو و انریکه اگرچه از همان ابتدای انتصاب انریکه به عنوان هدایت بارسا، او معمولا رابطه چندان مساعدی با رسانه ها نداشته است، اما حالا این رابطه در هفته های اخیر به بدترین شکل ممکن رسیده است و معمولا شاهد درگیری های لفظی گاه و بیگاه از سوی او با مطبوعات هستیم.  

  اما در طرف مقابل، زیدان معمولا در کنفرانس های مطبوعاتی بسیار شاد، سرحال و مفرح به نظر می رسد و در صورت مخالفت با یک مفهوم، آن را به سادگی و وضوح بیان می کند. کاریزمای همیشگی، دیگر صفت بارز سرمربی فرانسوی مادریدی ها در مواجهه با اهالی رسانه می باشد. 3- تفاوت قرعه در لیگ قهرمانان بدون شک دوم شدن در گروهی که دورتموند به عنوان صدرنشین از آن به مرحله حذفی راه یافت، باعث شد تا قرعه آسان تری در مقابل نام رئال مادرید در مقایسه با بارسا قرار بگیرد.  

  با پیروزی شیرین 1-3 برابر ناپولی در برنابئو و همچنین بازگشت یک گرت بیل آماده در برابر اسپانیول، اردوی مادریدی ها از لحاط روحی در شرایط خوبی قرار دارد. اما از آن سو، شکست سنگین بارسا در فرانسه باعث شد تا این تیم در نوکمپ نیز به سختی و با پنالتی دقیقه 90 لیونل مسی از پس لگانس گمنام برآید. 4- تفاوت نقش مسی و رونالدو به نظر می رسد شرایط مسی و رونالدو در باشگاه های مذکور کاملا متفاوت است و بارسا تکیه بیشتری روی ستاره آرژانتینی خود در هنگام مواجهه با موانع دشوار دارد.  

  در بارسای انریکه، مسی نقشی مهم تر و اساسی تر ایفا می کند و طبیعتا اگر در دیداری، او از سوی رقبا مهار شود، کار بلوگرانا برای پیروزی دشوارتر خواهد شد. اما زیزو در مدت زمان حضور روی نیمکت لوس بلانکوس، به خوبی قادر به کاهش اهمیت رونالدو، تقسیم وظایف بین بازیکنان و کم کردن وابستگی به ستاره پرتغالی، بدون از دست دادن امتیازات بوده است. 5- تفاوت چشمگیر در قدرت خط میانی بی شک بزرگ ترین دارایی زیدان، قدرت بالای خط میانی رئال مادرید است. وجود ستارگانی مانند لوکا مودریچ، کاسمیرو و تونی کروس که جانشینانی مانند ایسکو و خامس را روی نیمکت دارند، تعادل و قدرت زیادی به خط میانی این تیم بخشیده است.  

  اما در ترکیب بارسلونا، علیرغم آمادگی بالای اینیستا در سن 32 سالگی، راکیتیچ به شکل واضحی افت را تجربه می کند و دنیس سوارز، آندره گومس و رافینیا فاقد توانایی لازم برای اداره و هدایت خط میانی در بارسا در مقاطع حساس و دشوار فصل هستند و در حد و اندازه رهبری این پست تا این مقطع از فصل نبوده اند. 6- برتری بارسا به رئال با تراشتگن اگرچه در بعضی از خطوط، آبی اناری ها اوضاع اسفباری را تجربه می کنند، اما آنها باید از داشتن یک مارک آندره تراشتگن آماده درون دروازه بسیار خوشحال باشند. حتی در جریان شکست سنگین در فرانسه و دریافت 4 گل نیز تراشتگن نمایشی بهتر از دیگران داشت و باید او را منجی این روزهای نوکمپ قلمداد کرد.  

  اما در ترکیب رئال مادرید، ناواس علیرغم ارائه نمایش هایی بعضا قابل قبول، هرگز قادر به تکرار درخشش همتای خود در تیم رقیب نبوده و احتمالا به همین دلیل است که بسیاری اولویت اصلی کهکشانی ها در تابستان آینده را به خدمت گرفتن یک سنگربان بزرگ در بازار نقل و انتقالات می دانند. 7- تفاوت شرایط BBC و MSN در ماههای اخیر و به علت مصدومیت های متعدد، رئال مادرید کمتر قادر به استفاه از مثلث هجومی خود در ترکیب ثابت بوده است. اما شاید همین اتفاق باعث شد تا زیزو مجبور به ایجاد تنوع و استفاده از آرایش های مختلف در فاز هجومی خود شود و بازیکنانی مانند وازکز و موراتا نیز به خوبی از پس اجرای وظایف خود برآمدند.  

  لوییس انریکه اما در تمام مقاطع سال اصرار زیادی به استفاده از مسی، سوارز و نیمار در ترکیب اصلی داشت و علیرغم درخشش ستاره آرژانتینی و اروگوئه ای، باعث قرار گرفتن تمام بار هجومی تیم روی دوش مهاجمان خود در خط حمله و تک بعدی شدن شکل حملات تیمش شد.

تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - 22 February 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن