تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796999800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگر کینگ با پیراهن دروازه‌بانی (گزارش) :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برگر کینگ با پیراهن دروازه‌بانی (گزارش)
فوتبال انگلیس در روزهای گذشته شاهد تولد یک ستاره جدید بود. این ستاره نه از بازیکن‌های مشهور لیگ برتر است که دستمزد هفتگی‌شان بالای ۱۵۰۰ هزار پوند است نه یکی از ابرمربی‌هاست که برای کار در جذاب‌ترین لیگ دنیا انتخاب می‌شوند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، او دروازه‌بان یک تیم دسته پنجمی است، با وجود این هفته گذشته یکی از چهره‌های خبرساز  فوتبال انگلیس بود و این موج هنوز ادامه دارد.   ماجرا از روزی شروع شد که ساتن‌یونایتد با پیروزی یک بر صفر مقابل لیدز بزرگترین شگفتی دور چهارم جام حذفی انگلیس را خلق کرد. طبق قرعه ساتن در دور پنجم باید با آرسنال، یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر روبرو می‌شد و رسانه‌ها برای نشان دادن اختلاف سطح دو تیم سراغ دروازه‌بان ذخیره این تیم رفتند. وین شاو ۴۵ ساله که ۱۲۷ کیلوگرم وزن دارد و با شکم بزرگش شباهت زیادی به یک بازیکن فوتبال ندارد. گزارش‌هایی درباره شاو و عکس‌هایی که او را در حال شیرجه زدن نشان می‌داد، در هفته‌های گذشته بارها در رسانه‌های انگلیسی منتشر شد. آنها متوجه شدند که شاو در سال‌های جوانی با آلن شیرر در آکادمی ساوتهمپتون همبازی بوده است و سراغ آقای گل سابق لیگ برتر رفتند. شیرر گفت: «وقتی ۱۵-۱۴ ساله بودیم در یک تیم بازی می‌کردیم. من توانستم به رویایم که بازی در لیگ برتر بود برسم و او هم به رویایش که کامیون فروش همبرگر بود رسید.»    

    با این کارزار مطبوعاتی بازی آرسنال و ساتن به یک دوگانه جذاب تبدیل شد: حرفه‌ای ها علیه آماتورها، میلیونرها مقابل طبقه کارگر، آماده‌ها روبروی چاق‌ها. پس همه برای مسابقه دوشنبه شب لحظه‌شماری می‌کردند.   ظهر روز بازی عکسی منتشر شد که شاو را در حال تمیز کردن فضای جلوی نیمکت آرسنال با جاروبرقی نشان می‌داد. در جریان بازی هم دوربین‌ها متوجه دروازه‌بان ذخیره ساتن بود و حتی قبل از اینکه بازی به پایان برسد، تصویر شاو در حال خوردن «پای» در تمام سایت‌ها منتشر شد. آرسنال مطابق انتظار این بازی را بدون دردسر و با زدن دو گل برد، ولی نام شاو به این زودی از حافظه جمعی طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود.  

    امروز خبر رسید که یکی از بنگاه‌های انگلیسی شرطی طراحی کرده بود که شاو ممکن است روی نیمکت پای بخورد و او بعد از بازی اعتراف کرد که از این ماجرا خبر داشته: «چند نفر از بچه‌ها به من گفتند که چنین شرطی وجود دارد. من در طول روز چیزی نخورده بودم. با خودم گفتم بگذار با آنها یک شوخی بکنم. ما همه تعویض‌های‌مان را انجام داده بودیم و تیم ۲ بر صفر عقب بود.» حالا رسانه‌ها می‌گویند که این کار شاو با توجه به اطلاعش از ماجرای شرط‌‌بندی ممکن است طبق قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس دردسرساز شود. ماجرای جدیدی که به رسانه‌ها فرصت می‌دهد این سوژه جذاب را پیگیری کنند.    

    بروس الیوت، رئیس باشگاه ساتن درباره رفتار شاو می‌گوید: «اگر او را می‌شناختید، تعجب نمی‌کردید. ولی وین انسان فوق‌العاده‌ای است. من چیزی درباره ماجرای پای خوردن نمی‌دانستم. او یک بار دیگر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و ظاهرا او از شهرت خوشش آمده، ولی کاری می‌کنیم که او دوباره به دنیای واقعی برگردد.» پل دازول، سرمربی تیم هم گفت: «وین به خاطر وزن بالایش به یک فوق‌ستاره بین‌المللی تبدیل شد. او از فرصت استفاده کرده تا با توجه رسانه‌ای بیشتری روبرو شود، ولی فکر نمی‌کنم این بهترین تبلیغ برای ما باشد.»

19:22  1395/12/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن