تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797539551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از زاکانی و بذرپاش تا جلیلی، ضرغامی و قالیباف/یاران احمدی‌نژاد در صف اول/دلواپسان دست به دامان آیت‌الله رئیسی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: از زاکانی و بذرپاش تا جلیلی، ضرغامی و قالیباف/یاران احمدی‌نژاد در صف اول/دلواپسان دست به دامان آیت‌الله رئیسی
وزیر اسبق ارشاد با بیان اینکه وحدت نیروهای انقلاب، نگرانی و دلواپسی جریان مقابل را در پی داشته است، ابراز داشت: این موضوع موجب شده جبهه رقیب ضمن تخریب شدید گزینه‌های احتمالی جبهه مردمی با توجه به ریزش شدید آراء روحانی، ناگزیر از کاندیداهای ضربه‌گیر در سایه، کمکی، یدکی و زاپاس برای روحانی سخن بگویند.
آفتاب‌‌نیوز : سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت احمدی‌نژاد در ارتباط با کاندیداهای موردحمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب، اظهار داشت: حمیدرضا حاجی‌بابایی، رستم قاسمی، دکتر محمدمهدی زاهدی، مسعود زریبافان، مهرداد بذرپاش، دکترمحمد عباسی، علیرضا زاکانی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، عزت‌الله ضرغامی و سید مصطفی میرسلیم از حزب مؤتلفه مطرح‌شده‌اند که اسامی کامل و نهایی از سوی هیئت مؤسس جبهه اعلام می‌شود.


به گزارش آفتاب‌نیوز، این وزیر دولت احمدی‌نژاد که با خبرگزاری فارس گفت‌وگو کرده است، به احتمال نامزدی سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی اشاره کرده و افزود: ایشان چهره‌ای انقلابی، عالمی فرزانه و باتجربه و مدیری مدبر است که از اعتبار بالایی در میان نیروهای متدین و مؤمن برخوردار است و در صورت کاندیداتوری قطعاً موردحمایت گسترده‌ مردم قرار خواهد گرفت. مردم در سراسر کشور به نیکی این روحانی فاضل را می‌شناسند علی‌الخصوص پس‌ازاینکه تولیت آستان قدس رضوی را برعهده‌گرفته و خدمات ارزشمندی ارائه کردند. آقای رئیسی از مقبولیت و محبوبیت بالایی‌ برخوردار است که امیدواریم درخواست‌ها را پذیرفته و به‌عنوان یکی از کاندیداها با ورود به این عرصه بر شورونشاط انتخابات و گرم شدن رقابت‌ها بیفزاید.


حسینی در پاسخ به این پرسش که خود آیت‌الله رئیسی نیز مشخصاً در این زمینه اظهارنظری داشته‌اند یا خیر، این‌گونه گفت: به‌هرحال در محافل مدت‌هاست که مطالبه جدی برای ورود ایشان وجود دارد ولی فعالیت‌های ایشان در حال حاضر بر آستان قدس متمرکز است و تا مدتی قبل که اطلاع دارم نپذیرفته بود اما اصرار و علاقه‌مندی برای کاندیداتوری ایشان وجود دارد که در صورت حضور به‌عنوان یک چهره برجسته و گزینه جدی‌ مطرح خواهد بود.


برنامه‌ جبهه یکتا برای انتخابات 96


سخنگوی جبهه یکتا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های این جبهه برای انتخابات 96 نیز اظهار داشت: محور بحث‌ها در جلسات داخلی بیشتر بر روی خود اعضای جبهه یکتا متمرکز بوده که تاکنون چندین نفر برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کرده‌اند. به‌غیراز دوستان یکتا که  از تخصص، تعهد و تجربه مناسب برای مدیریت‌های سطوح عالی کشور مثل ریاست جمهوری برخوردارند شخصیت‌های شایسته دیگری هم هستند که آنان را لایق می‌دانیم اما به‌عنوان جبهه یکتا تاکنون خارج از اعضای خودمان تصمیم‌گیری نکرده‌ایم. ازجمله این افراد می‌توان به آقایان رئیسی و تقوی اشاره کرد که از وجاهت و وزانت کافی برای این مسؤولیت خطیر برخوردار بوده و می‌توانند به‌عنوان گزینه نهایی جبهه مطرح باشند.به‌هرحال ما تابع تصمیمات جبهه‌ایم و امیدواریم در این زمینه روال منطقی و سیر طبیعی انجام‌شده و اجماع صورت گیرد تا با ایجاد تحول اساسی در کشور به وضع نابسامان مدیریتی پایان داده شود.


اتفاقات سال 92 تجربه تلخی بود


وزیر اسبق ارشاد در دولت احمدی‌نژاد با اشاره به انشقاق جبهه انقلاب در انتخابات 92، گفت: اتفاقات سال 92 یک درس عبرت و تجربه تلخی است که نباید دیگر تکرار شود لذا سازوکاری که این بار در نظر گرفته‌شده، کاملاً متفاوت است. این موضوع نگرانی و دلواپسی جریان رقیب را موجب شده به‌گونه‌ای که ضمن تخریب شدید گزینه‌های احتمالی جبهه مردمی با توجه به ریزش شدید آراء روحانی، ناگزیر از کاندیداهای ضربه‌گیر در سایه، کمکی، یدکی و زاپاس برای روحانی سخن بگویند.




۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن