تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797744162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلمساز ایرانی از حضور در آمریکا صرف‎نظر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: فیلمساز ایرانی از حضور در آمریکا صرف‎نظر کرد
با اینکه فرمان محدودیت هم اکنون به حالت تعلیق درآمده و آخوندپور می‌تواند به آمریکا سفر کند، اما او همچنان نیازمند اخذ ویزا خواهد بود.
در حالی که فرمان منع صدور ویزای ترامپ در حال تعلیق مانده است، با این حال حسن آخوندپور فیلمساز ایرانی از شرکت در جشنواره فیلم سن‌لوییس در ماه مارس انصراف داد.

به گزارش مهر به نقل از نیوتایمزسلو، این وب سایت نوشته است: وقتی حسن آخوندپور در ماه ژوئن مطلع شد فیلم «فرشته دختر احمد» به جشنواره سن لوییس راه یافته و در این جشنواره به نمایش درمی‌آید، گفت از این خبر بسیار هیجانزده شده و حتما برای حضور در این رویداد برنامه‌ریزی می‌کند. فیلمساز ۳۵ ساله ایرانی که تا به حال به آمریکا سفر نکرده گفت با شناخت هنرمندانی چون رابرت ردفورد، مایکل جکسون و مارلون براندو از کودکی به سفر به آمریکا فکر کرده است، اما زمانی که دستور منع صدور ویزا در اواخر ماه ژانویه اعلام شد، حسن آخوندپور ناچار به لغو برنامه‌ خود برای سفر به سن لوییس شد.

وی در مکاتبه با نیو تایمز در این باره گفت: کاملا واضح هست که این دستور از نگرش و انگیزش نامعقولی ریشه می‌گیرد. ترامپ قصد به سخره گرفتن ملت ایران را داشت و من به جایی که رییس جمهورش بدون هیچ دلیلی به کشورم توهین کند سفر نخواهم کرد، هر چند که آن کشور آمریکایی باشد که رویای سفر به آن را داشته‌ام.

با اینکه فرمان محدودیت هم اکنون به حالت تعلیق درآمده و آخوندپور می‌تواند به آمریکا سفر کند، اما او همچنان نیازمند اخذ ویزا خواهد بود. این در حالی است که در زمان اعلام دستور منع، او از مصاحبه کنسولی خود با سفارت آمریکا در دبی بازماند. وی در این باره گفت: در حال حاضر هیچ زمانی برای قرار مصاحبه جدیدی تعیین نشده و امکان سفر او به کالیفرنیا وجود ندارد.

آخوندپور همچنین افزود از اعتراض مردم آمریکا در فرودگاه‌های آمریکا نسبت به دستور محدودیت سفر اتباع هفت کشور دلگرم شده است.

وی گفت: خرسند شدم که مردم از ترامپ حمایت نکردند در غیر اینصورت او به همه ثابت می‌کرد که می‌تواند هر روز دستورات غیرعقلانی جدیدی صادر کند؛ دستورهایی که تنها چهره زشت‌تری از آمریکا می‌سازند.

در همین حال وندی ایدسون مدیر جشنواره فیلم سن لوییس گفت این فستیوال فیلم‌های ارزشمندی از سراسر دنیا و همچین ایران دریافت کرده است.

وی افزود: امیدواریم عقلانیت دوباره حاکم شود و آخوندپور بتواند به آمریکا بیاید.

ایدسون گفت: ما به او همانند تمام فیلمسازهایی که پیشتر به این جشنواره آمده‌اند، خوش‌آمد گرمی خواهیم گفت و البته دوز گرم بودن این خوش‌آمد را برای او و هنرمندانی همچون او در ایران که اخیرا با مسایل متعددی دست و پنجه نرم کرده‌اند، بالا می‌بریم.

فیلم آخوندپور حول محور دغدغه‌های یک دختر جوان می‌چرخد که برای حفظ شرافت خود و خانواده‌اش در تکاپو است.

این فیلمساز ایرانی گفت این فیلم نشان دهنده تاثیر تغییرات سیاسی در زندگی مردم است و وی امید دارد داستان فیلم او دریچه ادراکی برای بینندگان باشد تا با زندگی واقعی مردم ایران آشنا شوند.

«فرشته دختر احمد» بخشی از برنامه جشنواره فیلم سن لوییس خواهد بود و ١٦ مارس ساعت یک بعدازظهر در سالن فرمونت و ١٩ مارس ساعت ٣ بعد از ظهر در سینما میشن اکران خواهد شد.




تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - 21 February 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن