تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797987726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازی اتاق مشترک بازرگانی ایران و یونان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: راه‌اندازی اتاق مشترک بازرگانی ایران و یونان
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و یونان با اشاره به تشکیل اتاق مشترک بازرگانی ایران و یونان، گفت: یونان می‌تواند با داشتن تجربیات ارزشمندی درصنعت گردشگری، نقش مهمی در توسعه گردشگری ایفا کند.
مهر: به نقل از اتاق بازرگانی تهران، مهدی جهانگیری در جلسه  فوق‌العاده مجمع عمومی اتاق بازرگانی ایران و یونان که در اتاق بازرگانی ایران با حضور اعضای فعال برگزار شد، یونان را یکی از شرکای مهم تجاری ایران برشمرد و از فعالان اقتصادی در بخش خصوصی دعوت کرد تا به بهبود اقتصاد کشور در این شرایط پیچیده کمک کنند.
 
وی با بیان اینکه تا پیش از تحریم‌ها، یونان جزو کشورهای مطرح طرف تجاری ایران در اتحادیه اروپا بود، افزود: تحریم‌ سال‌های اخیر باعث شد که در مناسبات اقتصادی دو کشور، شکاف ایجاد شود؛ اما در دوره پسابرجام شاهد کمرنگ شدن این شکاف هستیم و حال با تشکیل اتاق مشترک بازرگانی ایران و یونان، نسبت به بهبود روابط اقتصادی و بازگشت دو کشور به مناسبات گرم گذشته، بسیار خوش‌بین هستیم.
 
نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تهران، با اشاره به شکسته شدن ایران‌هراسی با کمک صنعت گردشگری کشور گفت: یونان می‌تواند با داشتن تجربیات ارزشمندی که در صنعت گردشگری دارد، نقش مهمی در توسعه گردشگری ایران ایفا کند و کمک‌های زیادی در این حوزه به کشور ما داشته باشد.
 
این عضو هیات رئیسه اتاق تهران تصریح کرد: در ستاد اقتصادی پساتحریم اتاق تهران، حضور پررنگ بخش خصوصی در اقتصاد ملی را به طور جدی دنبال می‌کنیم. البته دستیابی به این مهم هر چند آسان نیست؛ اما می‌دانیم که در اقتصاد دولتی، اگر بخش خصوصی عقب بکشد، بخش‌های دولتی و شبه‌دولتی به بهانه این عدم حضور، بزرگتر و فربه‌تر می‌شوند.
 
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و یونان ادامه داد: وجود تحریم‌های اقتصادی، افت مداوم قیمت نفت و البته رکود اقتصادی در دنیا و در داخل کشور و همچنین شرایط منطقه سبب شده است که چنین ضرورتی برای تغییر اقتصاد دولتی در کشور ایجاد شود و زمینه برای سپردن اقتصاد کشور به بخش خصوصی و فعالان که تا پیش از این فضای زیادی برای کار نداشتند، فراهم شود.
 
جهانگیری ادامه داد: امروز ارتقاء و تبدیل شورای مشترک بازرگانی ایران و یونان به اتاق مشترک بازرگانی ایران و یونان امری مطلوب برای تجارت خارجی است و تشکیل این اتاق نشانه موفقیت اعضای آن در تجمیع، هماهنگی و همدلی است.
 
وی تاکید کرد: مهم است که بتوانیم فعالان اقتصادی را به همکاری و همیاری جهت توسعه مناسبات تجاری ایران و یونان ترغیب کنیم و تمام سعی خود را به کار بگیریم تا اتاق ایران و یونان را به عنوان پشتیبان و حامی فعالان اقتصادی دو کشور، در ارتباط با یکدیگر معرفی کنیم.
 
در ادامه این نشست مجید قدیری، عضو هیات مدیره و دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و یونان، گزارشی از فعالیت‌های این شورا در سال‌های گذشته و برنامه‌های آتی اتاق مشترک از جمله اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری، برگزاری سمینارها، جذب سرمایه‌گذاری خارجی ارائه داد.
 
در ترکیب هیات مدیره اتاق مشترک ایران و یونان، چهره‌هایی چون سیدحامد واحدی، عضو هیات رئیسه اتاق تهران، علی نقیب، محمد سوری، حسین جعفریان و حمیدرضا خلیلی نیز حضور دارند.





تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن