تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796437581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با 11 بازیکن احتمالی برانکو برابر الهلال :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: با 11 بازیکن احتمالی برانکو برابر الهلال
شاگردان برانکو ایوانکویچ امروز در حالی به مصاف الهلال به عنوان اولین رقیب خود در لیگ قهرمانان آسیا خواهند رفت که او قادر خواهد بود از تمامی نفراتش سود ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکویچ بعد از موفقیت در لیگ برتر ایران اکنون در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال این است تا تیمش را برابر الهلال عربستان به عنوان جدی‌ترین رقیبش به نتیجه لازم برساند.
پرسپولیسی‌ها در اولین گام به عنوان میزبان در استادیوم سلطان قابوس عمان شاگردان رامون دیاز را پیش روی خود می‌بینند و برانکو ایوانکوویچ امیدوار است در روزی که تمامی نفرات خود را برخلاف دیدارهای اخیر در اختیار دارد، نتیجه‌ای مناسب را به خود اختصاص دهد.
در ادامه در فاصله کمتر از 10 ساعت به این دیدار نگاهی انداخت به ترکیب احتمالی سرخپوشان برابر آبی‌های الهلالی؛
علیرضا بیرانوند؛ به دنبال رکورد اینبار در آسیا
شماره یک ملی‌پوش پرسپولیس خود را مهیای سخت‌ترین شب فوتبالی‌اش برابر مهاجمان حریف کرده است. بیرانوند که در دیدارهای ملی و باشگاهی داخلی شرایط و آمار مناسبی را به خود اختصاص داده، اینبار به دنبال تداوم آنها برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا است. جایی که گل نخوردن می‌تواند شانس بالایی به سرخپوشان برای رسیدن به هدف‌شان بدهد و برانکو بار دیگر با اعتماد به بهترین دروازه‌بان فعلی فوتبال ایران امیدوار است موفق به کسب نتیجه شود. بیرانوند در فصل گذشته در نفت تهران تجربه حضور در لیگ قهرمانان را دارد و نتایج مناسبی نیز کسب کرده و اکنون باید دید با پیراهن پرسپولیس چه نتیجه ای را در کارنامه‌اش ثبت خواهد کرد.
سیدجلال حسینی؛ صخره به آسیا رسید
کاپیتان پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت داخلی بار دیگر به ترکیب اصلی بازخواهد گشت تا اعتماد در قلب دفاعی را افزایش دهد. سیدجلال حسینی که نقش انکارناپذیری در نتایج این فصل پرسپولیس داشته، اینبار برابر مهاجمان میلیاردی حریف کار دشوارتری پیش رو خواهد داشت و برانکو امیدوار است با قدرت رهبری خود مانع از تسلیم شدن سرخپوشان شود.
محمد انصاری؛ اولین تجربه آسیایی
در بین نفراتی که در ترکیب احتمالی پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، کمترین تجربه بین المللی را داراست و اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را دنبال می‌کند. انصاری که در دو فصل اخیر با رشد فنی قابل توجه به ترکیب اصلی پرسپولیس و لیست تیم ملی دست یافته، اکنون امیدوار به درخشش در ترکیب آسیایی سرخپوشان در قلب دفاعی و در کنار سیدجلال حسینی است. 
رامین رضائیان؛ بازگشت به پست دلخواه
با توجه به اینکه برانکو تمامی نفرات خود را در این دیدار در اختیار دارد، بعید نیست شماره 27 گلزن سرخپوشان در جدال‌های اخیر به پست مورد علاقه‌اش بازگردد و در دفاع راست برای این تیم به میدان برود. رضاییان که از قدرت دفاعی و تهاجمی مناسبی برخوردار است بعد از تجربه ناکامش به همراه صبای قم در لیگ قهرمانان آسیا اکنون رویای بزرگی با پرسپولیس در سر دارد. 
حسین ماهینی؛ بازگشت اعتماد به جناح چپ
مدافع راست ملی‌پوش پرسپولیس در جدال برابر الهلال احتمالا در پست مدافع چپ برای این تیم به میدان برود. جایی که همچون سمت مخالف توانسته عملکرد مثبتی از خود به نمایش بگذارد. در روزهایی که پرسپولیس از مدافع چپ قابل اعتماد دچار فقر بزرگی است این حضور می‌تواند اعتماد در این جناح را افزایش دهد و کاپیتان دوم سرخپوشان ضمن حضوری موفق در دفع حملات حریف، در حملات نیز نقش مناسبی از خود به جا بگذارد.
کمال کامیابی‌نیا؛ نفس راحت برانکو
دو جلسه غیبت از شماره 11 سرخپوشان باعث شد تا نقش چشمگیر او در ترکیب پرسپولیس کاملا عیان شود. کامیابی نیا در 3 دیداری که پرسپولیس را همراهی نمی‌کرد (سپاهان دو دیدار رفت و برگشت و استقلال تهران) آنها 5 گل دریافت کردند تا آمار 4 گل دریافتی در زمان حضورش نشان از عملکرد مناسب دفاعی‌اش داشته باشد. اتفاقی که می‎تواند برانکو را بابت بازگشت او به ترکیب اصلی خوشحال‌تر از همیشه کند. 
فرشاد احمدزاده؛ در قامت شماره 10
احمدزاده علیرغم عملکرد مناسب برابر تراکتورسازی در جناح چپ، در دو دیدار اخیر برابر سپاهان و استقلال نتوانست عملکرد مناسبی از خود به جا بگذارد تا دل هواداران برای تکنیک و شادابی او در خط میانی تنگ شود. وینگر فعال پرسپولیس در خط میانی اکنون با حضور تمامی بازیکنان این تیم می‌تواند امیدوار باشد بار دیگر در خط میانی بازیکنان حریف را تحت تاثیر خود قرار دهد و با دوندگی، تکنیک و ارسال‌هایش مثل گذشته عملکردی مثبت در جمع سرخ‌ها داشته باشد.
سروش رفیعی؛ گلزن یا گلساز سروش رفیعی در دیدارهای اخیر پرسپولیس توانسته به خوبی خود را در ترکیب این تیم جا بیندازد و آتش بازی‌اش برابر تراکتورسازی و گلزنی برابر استقلال شماره هفت را به بازیکنی تاثیرگذار برای این تیم در نیم فصل دوم تبدیل کرده است. او اینبار این فرصت را در لیگ قهرمانان آسیا دارد تا بار دیگر نورچشمی پرسپولیسی‌ها شود و آنها از جذب این بازیکن در پوست خود نگنجند. سروش در کنار طارمی از خطرناکترین بازیکنان پرسپولیس برابر الهلال محسوب می‌شود.
محسن مسلمان؛ مهندس آسیایی
شماره 77 پرسپولیس با پاس‌های ویرانگر خود که معمولا مهدی طارمی را هدف قرار می‌دهد به یکی از بازیکنان گلساز این تیم تبدیل شده که البته هنوز نتوانسته گلی به نام خود در این فصل ثبت کند. او البته همچنان با حفظ شرایط فنی خود یکی از بازیکنانی است که امیدواری نسبت به کسب نتیجه در ساق‌هایش جستجو می‌شود و البته باید مراقب جنگ‌های تحریک آمیز بازیکنان الهلالی باشد و مطمئنا جزو اولین بازیکنانی است که بیم محرومیت و دریافت کارت از سوی او می‌رود.
مهدی طارمی؛ بازگشت قاتل
طارمی در بازی برگشت دو تیم در فصل گذشته لیگ قهرمانان به دلیل اخراج در لحظات پایانی برابر الهلال از زمین خارج شد. در حالی که تصور می‌شد او موفق شود نقش ناجی را در تیم برای صعود ایفا کند، تلاش‌هایش برای گلزنی راه به جایی نبرد تا عاصی از این مساله زمینه اخراجش را فراهم کند. او اینبار برای انتقام آمده است و سورپرایز بزرگی برای شادی گل در ذهن دارد و یک لحظه غفلت از مدافعان الهلالی می‌تواند او را به خواسته‌اش برساند.
وحید امیری؛ مکمل پرانرژی
در دیدارهای اخیر سرخپوشان توانسته به خوبی نقش مکمل در خط هجومی پرسپولیس را ایفا کند و البته با پاس‌هایش شرایط خوبی برای گلزنی هم‌تیمی‌هایش به وجود آورد. قدرت دوندگی بالا در کنار تکنیک و قدرت تصمیم گیری باعث شده تا برانکو در کنار مهدی طارمی به گلزنی این بازیکن شماره 19 نیز امیدوار باشد و باید دید او موفق به عبور از سد مدافعان الهلال خواهد شد یا خیر.

12:04  1395/12/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن