تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797909999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان‌هایی مانند محیط زیست با جشنواره فیلم‌های "۱۰۰ ثانیه‌ای" همکاری نمی‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
سازمان‌هایی مانند محیط زیست با جشنواره فیلم‌های "۱۰۰ ثانیه‌ای" همکاری نمی‌کنند
دبیر یازدهمین جشنواره فیلم‌های کوتاه "۱۰۰ ثانیه‌ای":
سازمان‌هایی مانند محیط زیست با جشنواره فیلم‌های "۱۰۰ ثانیه‌ای" همکاری نمی‌کنند علی قربانی گفت: مسئولان سازمان محیط‌زیست از این جشنواره‌ها حمایت نمی‌کنند، در حالی که می‌بینیم برای برخی فعالیت‌ها مانند مسابقات فوتبال تا چه حد هزینه می‌کنیم.


به گزارش فرهنگ نیوز، نشست خبری یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه 100 ثانیه‌ای با حضور علی قربانی، دبیر یازدهمین دوره جشنواره و یزدان عشیری، مدیر روابط عمومی جشنواره در ر سالن مهر حوزه‌ هنری برگزار شد.

عشیری در ابتدای این نشست با بیان اینکه جشنواره فیلمهای کوتاه 100 ثانیه‌ای از 4 اسفند شروع خواهد شد، گفت:  رویکرد اصلی این دوره از جشنواره سینمای اخلاق است؛ این جشنواره یکی از جشنواره‌های متمایز از جشنواره فیلم دنیا است؛ این جشنواره قدیمی‌ترین جشنواره ثانیه‌ای دنیا است. ویژگی اصلی این جشنواره و فیلمهای مهندسی زمان و مهندسی پیام است.

در ادامه علی قربانی گفت: اعتقاد دارم یکی از پایه‌های اصلی یک جشنواره که می‌خواهد پیام اخلاقی بدهد رسانه‌ها هستنددنیای امروز، دنیای فضای مجازی است و رسانه‌های جدید تولید می‌شود و باید برای آنها خوراک تهیه شود. معتقدم این جشنواره از دو دوره قبل به جایگاه ترویج رسید و ما توانستیم هر چه بهتر این فیلمهای را به دست مخاطبان قرار دهیم.

دبیر یازدهمین جشنواره «فیلم های کوتاه 100 ثانیه‌ای» با بیان اینکه ایجاد پیوند بین تولیدکنندگان و سرمایه گذاران یکی از اقدامات این جشنواره به شمار می رود، تصریح کرد: نمایش این فیلمها در رسانه‌های شهری مانند مانیتورهای مترو بود که تاثیر بسیاری گذاشت. این جشنواره کما این که قبلاً هم گفتم تنها جشنواره حوزه هنری نیست همه باید کمک کنند که پرچم این جشنواره بالا نگه داشته شود چه که این جشنواره باعث می‌شود که پیامهایی در سطح کشور منتقل شود که بسیار برای جامعه‌مان موثر است.

وی اظهار داشت: موفقیتهای حال حاضر این جشنواره به یک باره نبوده است و افراد بسیاری در این زمینه تلاش کردند تا به این نقطه برسیم. من موفق نشده‌ام که به برخی از دستگا‌ه‌های فرهنگی بفهمانم که تولید چنین آثاری در حال حاضر در سطح جامعه تاثیر بیشتری دارد. خوشبختانه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از سال گذشته تاکنون کمکهای بسیاری کرده‌اند و در این مسیر یار و یاور ما بوده‌اند.

قربانی با گلایه از سازمان هایی مانند راهنمایی و رانندگی و محیط زیست تصریح کرد: مسئولان سازمان محیط زیست از این جشنواره‌ها حمایت نمی‌کند، در حالی که می بینیم برای برخی فعالیت ها مانند مسابقات فوتبال تا چه حد هزینه می کنیم، ولی در مقابل برای فیلم های 100 ثانیه ای که باعث می شود به مخاطبان چگونگی کنترل خشم را آموزش دهد، هیچ هزینه ای نمی شود.

دبیر یازدهمین جشنواره «فیلم های کوتاه 100 ثانیه‌ای»  گفت: امسال در مجموع هزار و 267 نفر در این جشنواره شرکت کردند که از آنها هزار و 744 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، همچنین در بخش مسابقه جهانی هزار 970 اثر از 101 کشور جهان شرکت کردند که از میان آنها 59 اثر در بخش مسابقه جشنواره شرکت خواهند کرد و آمریکا با 217 اثر، هند با 203 اثر، انگلستان با 89 اثر و ترکیه با 74 اثر بیشترین آثار را برای ما ارسال کرده اند.

وی با اشاره به بخش بین الملل این دوره از جشنواره بیان داشت:  ما با جشنواره‌های خارجی کوتاهِ کوتاه تعاملاتی داشته‌ایم و از آثار آن جشنواره در جشنواره فیلمهای 100 ثانیه‌ای حضور خواهد داشت؛ جشنواره مهرگان افغانستان، 60 ثانیه ای پاکستان، فیلم های یک دقیقه ای چین و ... از جمله موسسات فعال در این حوزه هستند که با ما در جشنواره همکاری دارند و قرار است آثار آنها در این دوره از جشنواره به نمایش در آمد و متقابلا آثار ما نیز در جشنواره های آنها به نمایش گذاشته شود.

عشیری در پایان گفت: از همه کسانی که از برخی از فیلمهای بی‌کیفیت جشنواره فجر ناراضی بوده‌اند بیایند و در جشنواره فیلمهای 100 ثانیه‌ای، چشم اندازان سینما ایران را مشاهده کند

منبع: نسیم


95/12/2 - 12:10 - 2017-2-20 12:10:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن