تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796975023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آجورلو: قلعه‌نویی ازخدایش است درتراکتور بماند! :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آجورلو: قلعه‌نویی ازخدایش است درتراکتور بماند!
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی پس از مدت ها، سکوت خود را درباره مشکلات به وجود آمده تراکتورسازی شکست و توضیحات کاملی را ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که بعد از محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات سکوت کرده بود و این مساله مورد انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال قرار گرفت، در برنامه تلویزیونی موج فوتبال شبکه سهند حاضر شد و توضیحاتی را ارائه کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:  
از هواداران عذرخواهی می کنم
آجورلو در شروع صحبت هایش گفت: «من ابتدا باید بابت مشکل پیش آمده از همه هواداران خوب آذری زبان و عزیزان تراکتوری با شجاعت عذرخواهی کنم. من می توانم در این ماجرا همه چیز را بر گردن مدیران قبلی باشگاه، هیات فوتبال، فدراسیون فوتبال و ... بیندازم اما مساله چیز دیگری است. این اتفاق نامبارک است که می شود از آن در مسائل بعدی دوری کرد. این مشکل در فوتبال کشور وجود دارد که باید حل شود.»  
به وزیر گفتم این مشکل فقط برای تراکتور نیست
وزیر محترم ورزش، اقای سلطانی فر با من تماس گرفت و درباره مشکل تراکتورسازی پرسید. به او گفتم فقط مشکل برای تراکتور نیست، مشکل برای کل فوتبال ایران است. همه تیم ها درگیر این موضوع هستند. به سلطانی فر گفتم درست است که پرسپولیس و استقلال زیر مجموعه وزارت ورزش هستند اما همه فوتبال ایران متعلق به وزارت ورزش است. از وزیر ورزش خواستم دخالت کند، همچنین آقای تاج و دیگر دوستان در فدراسیون فوتبال باید کمک کنند تا این بحران را برطرف کنند. منصفانه نیست یک باشگاه را که با شدیدترین و اولین حکم عجیبی که صادر شده، اداره کنیم. از این به بعد دیگر نباید چنین شرایطی پیش بیاید. به جای اینکه بگوییم تقصیر مدیران قبلی یا بقیه بوده، باید فوتبال کشور را از این فاجعه دور کنیم.  
این کوتاهی را گردن هیچ کس نمی اندازم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی صحبت هایش را اینطور ادامه داد: «همانطور که کارهای خوبی در باشگاه انجام شده، کوتاهی نیز در باشگاه رخ داده و مسئولیتش با من است. نه به گردن مدیران گذشته، نه رییس هیات فوتبال استان آذربایجان، نه اسدی، نه بین الملل فدراسیون و ... می اندازم. چون این کوتاهی از کارکنان زیر مجموعه من رخ داده است.»  
مشخص است چه خرابه ای را تحویل گرفتم
آجورلو اما به برخی مشکلات باشگاه در هنگام ورودش نیز اشاره کرد: «به فرموده مدیرعامل قبلی که گفته باشگاه را به من تحویل نداده، مشخص است که من چه خرابه ای را گرفتم. بله، من باشگاه را تحویل نگرفتم اما با این حال به عنوان یک خادم در فوتبال آذربایجان به کارم ادامه دادم. برخی دوستان حرف های ناخداپسندانه می زنند، مبنی بر اینکه دست هایی وجود دارد که تراکتور قهرمان نشود اما من ترجیح دادم سکوت کنم تا بتوانم مشکلات را با سیاست و تدبیر اداره کنم.»   
جلوی کسر 26 امتیاز را گرفتیم
وی در ادامه افزود: «ما همه کارها را خوب انجام دادیم، هم تیم خوبی بستیم، بازیکن خوب گرفتیم، در نیم فصل هم شرایط خوب پیش رفت، شهباززاده را نیز جذب کردیم. همه چیز خوب بود تا اینکه دو روز قبل از بازی با پرسپولیس مطلع شدیم پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است. در این شرایط سعی کردیم چند موضوع اتفاق نیفتد. اول اینکه 8 امتیاز از ما کسر نشود. مساله دوم اینکه از 18 امتیازی که توسط فیفا می توانست از ما کسر شود، فرار کنیم.»  
به تاج گفتم من از شما و شما از فوتبال باید حمایت کنید
آجورلو به موضوع دیدارش با مهدی تاج درباره مشکلات اشاره کرد و گفت: «در این شرایط با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کردم. به تاج گفتم من با شما در رقابت فدراسیون فوتبال بودم و اعتقاد دارم امروز باید از شما حمایت کنم. همانطور که تاج هم باید از فوتبال حمایت کند. در این اتفاق از فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال و کارکنان من درباشگاه همه مقصرهستند اما به جای دعوا باید مشکل را حل کنیم. خوشبختانه برادر عزیزم آقای تاج حمایت کردند. در همین مدت کوتاه 18 امتیاز می توانست از ما به خاطر بدهی بازیکنان خارجی کسر شود امابا کمک آرش نجفی و یکی از خبرگان حقوقی فوتبال ایران، دکتر غفاری مشکل را حل کردیم.»  
در تبریز فقط شهردار به من کمک کرد
آجورلو درباره تنهایی اش در تراکتورسازی افزود: «باید همه باهم کمک کنیم تا یک اتفاق بیفتد. جا دارد از امیر قلعه نویی تشکر کنم. او منصفانه، فراتر از یک سرمربی همگام و همراه من بود. او می داند آجورلو در تراکتورسازی تنها است. در تبریز یک نفر به من کمک کرد و او هم نجفی شهردار تبریز است. دیگر هیچ مسئولی به من کمک نکرد.هدایتی به پرسپولیس کمک می کند، انصاری به استقلال کمک می کند اما در تبریز فقط یک نفر(شهردار تبریز) به ما کمک می کند.»  
یک فارس برای نوکری مردم آذربایجان آمده است وی با ذکر خاطره ای از اولین روز حضور خود در تبریز تاکید کرد: «روز اول ساعت 8 صبح به تبریز رفتم و ساعت 10 خدمت آیت الله شبستری رسیدم؛ امام جمعه به من گفتند اولین نفری هستی که از مدیران فوتبالی برای رخصت گرفتن نزد من آمدی. او از من پرسید ترکی بلدی؟ گفتم خیر، گفت مجوز می دهم که یک همسر ترک زبان بگیری تا ترکی را آموزش ببینی. من گفتم نمی خواهم ترکی یاد بگیرم چون افتخار می کنم که یک فارس آمده تا نوکری مردم آذربایجان را کند.»  
چیزی باارزش تر از تراکتور وجود دارد؟
آجورلو گفت: «من برای دوستی آمدم اما می خواهم بگویم که آیا مسئولین محترم تبریز چیزی باارزش تر از تراکتورسازی دارند؟ پس چرا به تیم کمک نمی کنند؟»  
با هیچ کس جز قلعه نویی کار نمی کنم
مدیرعامل تراکتورسازی درباره اینکه آیا احتمال دارد سال اینده امیر قلعه نویی در این باشگاه نماند، عنوان کرد: «من جز امیر قلعه نویی با هیچ کس کار نمی کنم؛ شاید در گذشته در دیدگاه ها تفاوت هایی داشتیم اما همیشه مانند یک برادر کنارم بود. ما دو برادر هستیم که کنار هم کار می کنیم. تراکتورسازی یکی از بهترین مربیان تاریخ را به خود دیده که انشاءالله با بازیکنان صبورش قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به دست می آورند. قلعه نویی هم از خدایش است که در تراکتور بماند، او در چه تیمی بزرگتر از تراکتورسازی می تواند کار کند؟!».  
تراکتور مثل پرسپولیس به هواداران نیاز دارد
آجورلو درباره استقبال اندک هواداران تراکتورسازی از بازی های این تیم گفت: «شما دیدید پرسپولیس دربی پایتخت را باخت اما هوادارانش در بازی با سپاهان تنهایش نگذاشتند. همین مساله باعث پیروزی شد. تراکتورسازی هم به هوادارانش نیاز دارد. این هواداران و بزرگان باید بیایند و کمک کنند تا موفق باشیم.»  
از فیفا خواستیم مثل رئال پنجره نقل و انتقالاتی مان را باز کند
وی درباره نامه ای که به رییس فیفا برای تعلیق محرومیت تراکتورسازی نوشته، افزود: «از فیفا خواستیم مانند رئال مادرید پنجره نقل و انتقالاتی ما را نیز باز کند. ما موظف به پرداخت مطالبات بازیکنان سابق هستیم و اخلاق این را می گوید اما یک اشکال وجود دارد ، اینکه به من صفر ریال پول دادند. امیدوار هستم همه کمک کنند. برخی به من گفتند شماره حساب بدهید تا کمک کنیم اما من نیامدم اینجا تا گدایی کنم، آمدم تا کار کنم. انشاءالله کارهای اقتصادی مان خوب پیش می رود.»  

01:31  1395/12/02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن