تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797171249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت آرامش به تيم ملي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بازگشت آرامش به تيم ملي
آب‌ها گويا از آسياب افتاده است. ظاهر ماجرا كه اين را نشان مي‌دهد.
نویسنده : دنیا حیدری 


آب‌ها گويا از آسياب افتاده است. ظاهر ماجرا كه اين را نشان مي‌دهد. برانكو براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌كند، كرش راهي اروپا مي‌شود براي تماشاي عملكرد لژيونرها و خبرهايي به گوش مي‌رسد از هماهنگ شدن اردوي شب عيد تيم ملي. اتفاقاتي كه از حل اختلافات و آشتي‌كناني بي‌سر‌و‌صدا خبر مي‌دهد.
درگيري‌هاي برانكو و كرش به معضلي جدي براي تيم ملي تبديل شده بود. به طوري‌كه حتي گفته شد كه ديگر ملي‌پوشان پرسپوليس به تيم ملي دعوت نمي‌شوند، اما بعد از حمايت سرمربي و مدير پرسپوليس از تيم ملي و هماهنگي‌هاي انجام شده براي اردوهاي آماده‌سازي قبل بازي با قطر، به نظر مي‌رسد ابرهاي تيره اختلاف و نفاق از آسمان تيم ملي در حال دور شدن است تا تيم ملي فوتبال ايران در فضايي توأم با آرامش به فکر دومين صعود پياپي به جام جهاني باشد.
 
حمايت برانكو از تيم ملي
گام اول را برانكو برداشت. سرمربي پرسپوليس قبل از حضور در نخستين بازي رسمي تيمش در ليگ قهرمانان آسيا، در نشستي كه با مدير باشگاه داشت، به حمايت از تيم ملي براي راهيابي به جام جهاني تأكيد كرد و به نوعي از در آشتي با كرش وارد شد: «با شروع بازي‌هاي تيم ملي فوتبال ايران، همه بايد از بازيکنان، کادر فني و سرمربي تيم ملي حمايت کنيم تا اين دوره را هرچه بهتر پشت‌سر بگذاريم و از سوي ديگر تيم ملي که مقدس است به اهدافش دست پيدا کند. هدف تيم ملي براي راهيابي به جام جهاني، يک هدف مقدس به حساب مي‌آيد و هم من و هم پرسپوليس افتخار مي‌کنيم در چارچوب برنامه‌هاي تيم ملي گام برداريم و قطعاً وظيفه خود مي‌دانيم در بهترين شرايط فيزيکي، فکري و روحي در خدمت تيم ملي باشيم. هدفم از اظهارنظرهايم نيز هرگز تضعيف تيم ملي نبوده و هميشه در تيم و باشگاه پرسپوليس براي رسيدن به هدف صعود تيم ملي ايران و موفقيت کادر فني تيم ملي گام برمي‌داريم. کادر فني و بازيکنان پرسپوليس همپاي باشگاه و هواداران، حمايت از تيم ملي و کادر فني و فدراسيون فوتبال را از اهداف خود مي‌دانند. من از راهيابي ايران به جام‌جهاني اطمينان دارم چون تيم ملي نشان داده توان، انرژي، صلاحيت، تجربه و دانش فني لازم را دارد و اينها شکي باقي نمي‌گذارد. ما هم با تمام وجود از تيم ملي حمايت و با آن همراهي مي‌کنيم.»
 
كوتاه آمدن غيرمستقيم كرش
با حمايت همه‌جانبه برانكو از تيم ملي و برداشتن گامي بلند به سوي آشتي با كرش، حالا همه نگاه‌ها به سرمربي تيم ملي است كه چگونه با اين مسئله برخورد مي‌كند و آيا مرد پرتغالي نيمكت تيم ملي كه پيشتر گفته بود برانكو در حد او نيست كه بخواهد با او جلسه بگذارد، از مواضع خود كوتاه مي‌آيد يا نه. البته كرش همانند برانكو به‌طور شفاف و واضح در اين خصوص حرفي به زبان نياورده، اما حضور او در اروپا براي دنبال كردن كارهايش با هدف زير نظر گرفتن لژيونرها و صحبت‌هايي كه در خصوص برگزاري اردوي تداركاتي قبل از بازي با قطر با تاج داشته، نشان از آن دارد كه او هم قصد ندارد مواضع گذشته را سرسختانه دنبال كند و قصد كوتاه آمدن دارد. حتي اگر تصميمي براي بيان مستقيم اين مهم نداشته باشد. البته هنوز ابهاماتي وجود دارد. خصوصاً در مورد بازيکنان پرسپوليس که آيا با اين آرامش ضمني مي‌توان به بازگشت آنها به تيم ملي اميدوار بود يا حتي دستياران ايراني کرش که آيا مي‌توان بار ديگر شاهد حضور آنها در کنار مرد پرتغالي نيمکت تيم ملي بود يا داستان آنها همچنان ادامه خواهد داشت.
 
اردوي تداركاتي شب عيد
تاج و كرش هم گويا به توافقاتي رسيده و با هم هماهنگ شده‌اند. اين را خبرهايي كه در خصوص اردوي شب عيد تيم ملي شنيده مي‌شود، تأييد مي‌كند. در حالي‌كه پيشتر سرمربي تيم ملي با غيظ گفته بود كه بازيكنان تيم ملي را دو روز قبل بازي با قطر در اختيار مي‌گيرد، حالا توافقاتي هم بر سر برگزاري اردوي تيم ملي در شب عيد و از تاريخ 22 اسفند با فدراسيون انجام داده، اردويي كه هنوز مشخص نيست كه در امارات بر پا شود يا عمان.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن