تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797741194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الهلال؛ آبی خطرناک در کمین تیم برانکو :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: الهلال؛ آبی خطرناک در کمین تیم برانکو
پرسپولیس ظهر دیروز به سوی مسقط پرواز کرد تا عصرسه‌شنبه اولین و احتمالا حساس‌ترین بازی مرحله گروهی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الهلال برگزارکند. 

به گزارش "ورزش سه"، الهلال و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو در اوج و صدرنشین لیگ کشور خودشان هستند. هر دو تیم 15 برد دارند و هر دو تنها دو شکست را تجربه کرده‌اند. با این تفاوت که الهلال 3 بازی کمتر از پرسپولیس انجام داده و میانگین امتیازات این تیم از پرسپولیس بهتر است و تنها در صورتی مساوی می‌شوند که سه بازی کمتر خود نسبت به پرسپولیس را مساوی کنند. همچنین تا اینجای فصل الهلال 46 گل زده و پرسپولیس 32 گل. الهلال 15 گل دریافت کرده و پرسپولیس 8 گل تا مشخص شود شرایط فنی هر دو تیم در آستانه جدال رودررو حرف ندارد.   از قدرت الهلال حریف نامدار پرسپولیس و البته افتخارات این تیم همه فوتبالی‌ها آگاهند. تیمی که دو بار قهرمان و سه بار نایب قهرمان آسیا شده و 13 بار لیگ داخلی عربستان را فتح کرده حالا به عنوان صدرنشین لیگ عربستان به مصاف پرسپولیس می‌آید و از الاهلی حریف ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان 7، التعاون رقیب استقلال 20 و از رقبای همیشگی‌اش الاتحاد و النصر 9 و 6 امتیازجلو افتاده است.  


الهلال آخرین بار حدود 21ماه قبل مقابل پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت به میدان رفت اما بررسی تغییرات دو تیم طی این 2 ماه جالب خواهد بود. آن تیم الهلال که سال قبلش نایب قهرمان آسیا شده بود را جورجیوس دونیس یونانی هدایت می‌کرد در حالی که حالا یک کادر فنی آرژانتینی به رهبری رامون دیاز بالای سر این تیم است که سابقه حضور در راس کادر فنی تیم ملی پاراگوئه و تیم‌های مطرح باشگاهی کشورش مثل ریورپلاته، سن لورنزو و ایندپندنته را در کارنامه دارد.  


کادر بازیکنان الهلال هم نسبت به بازی‌های 21 ماه قبل دو تیم تفاوت کرده اما تغییراتش از پرسپولیس بسیار کمتر است. در حالی که از مجموع بازیکنانی که در آن دو مسابقه به میدان رفتند تنها مهدی طارمی و علی علیپور در پرسپولیس مانده‌اند الهلال نفرات مطرح آن تیم را حفظ کرده. محمد جاهفیلی مدافع شماره 70، یاسر الشهرانی مدافع شماره 12، سالم الدوساری هافبک شماره 29، عبدالعزیز الدوساری هافبک شماره 11 که گل سوم را در بازی برگشت آن سال به پرسپولیس زد، محمد شلهوب هافبک کهنه کار، کاپیتان و شماره 10 تیم که گل دوم بازی برگشت 21 ماه قبل را از روی نقطه پنالتی زد، سلمان فرج هافبک شماره 7 که در بازی رفت آن سال در دقیقه 88 از بازی اخراج شد، نواف العبید هافبک شماره 24 و فیصل درویش هافبک شماره 25 از آن تیم باقی مانده‌اند و در تیم فعلی هم جای دارند.  


الهلال فعلی در فاز حمله تیم فوق‌العاده قدرتمندی است و گل‌های زده زیادش این موضوع را به خوبی اثبات می‌کند. آنها در دوئل‌های یک در مقابل یک اکثرا موفق هستند چرا که بازیکنان تکنیکی زیادی دارند و حتی مدافعان کناری شان خیلی خوب نفوذ می‌کنند. الهلال عموما با سیستم 2-4-4 خطی یا لوزی و البته 1-3-2-4 بازی می‌کند که ظاهرا در بازی‌های اخیر دیاز از این سیستم بیشتر استفاده کرده است. با این حال به نظر می‌رسد پرسپولیس هم در فاز دفاع و هم به لحاظ بدنی شرایط بهتری نسبت به این تیم دارد و شاید اگر گل نخورد رسیدن به گل دور از دسترس نباشد.  


الهلال 5 بازیکن خارجی دارد که از 4 تای آنها در زمین بهره می‌برد. خطرناک‌ترین آنها هم عمر خربین مهاجم سوریه‌ای و خطرناک شان است که به صورت قرضی از الوکره قطر به این تیم پیوسته است. کارلوس ادواردو هافبک برزیلی و شماره 3 آنهاست که پشت مهاجم بازی می‌کند. نیکولاس ملیسی هافبک شماره 16 و اروگوئه‌ای است و لئو بوناتینی برزیلی با شماره 9 در خط حمله بازی می‌کند.  


ظاهرا نفراتی چون یاسر القحطانی و محمد الشلهوب که شناخته شده هستند به خاطر سن و سال بالایشان جایی در ترکیب اصلی ندارند اما ارنج دیاز تقریبا مشخص است. الموالوف دروازه‌بان اصلی این تیم است که جای خالد شراهیلی را گرفته. در خط دفاعی اوسامه هوساوی مدافع بلند قد و قدیمی عربستانی‌ها که مدتی از این تیم رفته بود در کنار محمد جاهفلی، یاسر الشهرانی و محمد البریک کار می‌کند. سه هافبک میانی عبدا... عطیف، نیکولای ملیسی اروگوئه‌ای و سلمان الفرج خواهند بود. دو بازیکن پشت فوروارد عمر خربین و کارلوس ادواردوی برزیلی هستند. در خط حمله هم لئو بوناتینی با شماره 9 بازی می‌کند؛ بهترین گلزن الهلال که در 18 بازی 11 گل زده و آمار فوق‌العاده‌ای بر جای گذاشته است.

10:52  1395/12/01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن