تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797805127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامادري قتل دختر 16 ساله را انكار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نامادري قتل دختر 16 ساله را انكار كرد
نامادري كه از 10 سال قبل به اتهام قتل دختر نوجوان در بازداشت به سر مي‌برد، در جلسه محاكمه جرمش را انكار كرد.


به گزارش خبرنگار ما، پانزدهم ارديبهشت ماه سال 86، مأموران پليس از مرگ مشكوك دختر نوجواني در شهرري با خبر و در محل حاضر شدند. جسد متعلق به دختر 16 ساله‌اي به نام آرزو بود كه بر اثر فشار بر عناصر حياتي گردنش فوت شده بود. نرگس 36 ساله، نامادري مقتول كه در محل حاضر بود، گفت: آرزو دختر شوهرم بود و من نامادري او بودم. آرزو دوست نداشت با خانواده‌ام رفت و آمد داشته باشد، به همين دليل ساعتي پيش كه برادرم به ديدن ما آمده بود، با هم درگير شدند. در آن درگيري برادرم عصباني شد و آرزو را خفه كرد. بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني، دختر شش ساله نرگس در حالي كه گريه مي‌كرد به پليس گفت: مادرم دروغ مي‌گويد. او خودش آرزو را كشت. مادرم در اتاق آرزو را كتك زد. بعد يك بالش روي دهان او گذاشت و او را خفه كرد. آن روز دايي‌ام هم به خانه ما آمده بود و شاهد ماجرا بود.

با توضيحات دختربچه خردسال برادر نرگس كه مردي 40 ساله به نام نادر بود، بازداشت شد، اما گفت كه در جريان حادثه نقش نداشته است. بعد از كامل شدن تحقيقات، نرگس به اتهام قتل عمد مجرم شناخته شد و پرونده براي رسيدگي به شعبه دهم دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي قربان‌زاده فرستاده شد. روز گذشته بعد از رسميت يافتن جلسه، پدر مقتول در جايگاه حاضر شد و از دادگاه 10 روز مهلت خواست تا درخواستش را اعلام كند، اما مادر مقتول كه هووي نرگس بود، درخواست قصاص كرد. سپس متهم در جايگاه قرار گرفت و در شرح ماجرا گفت: شوهرم بعد از سه بار ازدواج با داشتن يك دختر سه ساله و يك پسر چهار ساله به خواستگاري‌ام آمد. شرايط سختي بود ولي مجبور بودم ازدواج كنم. بعد از مدتي متوجه شدم او مرد عصبي و بدخلقي است كه دست بزن دارد. بدبين بود و جرئت نداشتم از خانه بيرون بروم. بعد از آنكه صاحب فرزندي شدم، ناسازگاري بچه‌هايش مرا خسته كرده بود. متهم در خصوص اتهام قتل با انكار دوباره جرمش گفت: من آرزو را نكشتم و آن روز پدرش به ديدنش آمده بود كه با هم درگير شدند. شايد او آرزو را كشته است.
وقتي قاضي سؤال كرد كه در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرده‌اي، گفت: آن موقع تحت فشارهاي بازجويي و از ترس شوهرم آن حرف‌ها را زدم.

سپس برادر نرگس در جايگاه قرار گرفت و گفت: من و خواهرم خيلي با هم ارتباط نداشتيم و گاهي به او سر مي‌زدم. روز حادثه در مغازه نانوايي‌ام مشغول كار بودم و از ماجرا خبري نداشتم. چند روز بعد متوجه شدم كه اين اتفاق افتاده است.
سپس هيئت قضايي از تنها شاهد حادثه كه دختر متهم بود، خواست تا در جايگاه اظهاراتش را شرح دهد. او گفت: با اينكه آن سال شش سال بيشتر نداشتم، اما خوب آن ماجراي وحشتناك را يادم هست. آن روز مادرم با آرزو درگير شد و گفت چرا در كار من دخالت مي‌كني. بعد از آن، شروع به فحاشي و كتك زدن كرد. در آن لحظه دايي‌ام وارد شد. وقتي مادرم را در آن شرايط ديد، ناراحت شد، سپس هر دو به سمت آرزو رفتند. دقيقاً يادم نيست فكر كنم مادرم اصرار داشت تا آرزو قرص بخورد، اما او مقاومت مي‌كرد. به همين دليل آنها عصباني شدند و مادرم پاهاي آرزو را گرفت و دايي‌ام يك بالش روي دهان آرزو گذاشت و ديگر او نفس نكشيد.
در پايان اين جلسه بعد از آخرين دفاع متهمان، هيئت قضايي وارد شور شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن