تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797716314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی


واضح آرشیو وب فارسی:سئو دیزاین اینتن:

طراحی سایت فروشگاهی به رشد کسب و کار و درآمد کمک بسیاری کرده و همچنین اعتبار شما را تضمین می کند . امروزه بازار خرید های اینترنتی و سایت های فروشگاهی بسیار پر رونق شده و مردم بسیار بیشتر از قبل  به این گونه سایت ها اعتماد کرده و خرید کردن از آن ها را در اولویت قرار می دهند . برای طراحی سایت فروشگاهی احتیاجی به گرفتن مجوز خاصی نیست و هرکسی با هر شغل و تحصیلاتی می تواند شروع به کار کند .


طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی جدا از کوچکی یا بززگی کار ، در صورتی می تواند تاثیر خوبی در فروش آن بگذارد که بر اساس اصول سئو و بازاریابی آنلاین ساخته شود . افراد زیادی بودند که با طراحی سایت و راه اندازی یک  سایت فروشگاهی به تدریج پیشرفت کرده و انبار ها و فروشگاه هایی برای خود ساخته اند .

سایت فروشگاهی بهترین مکان برای تبلیغ محصولات و فروش آنلاین می باشد . صفحه اول سایت فروشگاه اینترنتی باید همانند ویترین یک مغازه شامل گلچینی از بهترین محصولاتش باشد طوری که مشتری با دیدن آن جذب و ترغیب به خرید شود . امکان خرید و فروش سایت باید به گونه ای باشد که در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی انجام شود .


طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی با طراحی سایت شرکت یا سازمان تفاوت دارد زیرا هدف فقط فروش محصول نیست . در سایت فروشگاهی باید توانایی ارتباط با مشتری وجود داشته باشد تا بتوانند به راحتی از خرید اینترنتی استفاده کنند . همچنین طراحی سایت باید طوری باشد که مدیر سایت هنگام به روز رسانی آن با مشکل مواجه نشود . 
از هدر مناسب برای صفحات خود استفاده کنید و توضیحات مناسبی در مورد کار خود در آن بگنجانید و از آن جایی که کاربر اولین چیزی که در صفحه می بیند هدر می باشد سعی کنید طراحی بسیار خوب و حرفه ای داشته باشد . 
در یک سایت فروشگاهی مطالب نوشته شده در رابطه با محصول موجود باید کامل و دارای جزئیات باشد همچنین عکس های واضح و دقیقی از آن گذاشته شود . قیمت محصولات باید به روز باشد و مدیر سایت باید روزانه سایت را مدیریت کرده و اطلاعات آن را در صورت نیاز تغییر دهد و نیز می تواند آمار فروش محصولات را به صورت روزانه ، ماهانه و سالانه دریافت کرده و با هم مقایسه کند . دقت کنید که برای پیشی گرفتن از رقبا قیمت محصولاتتان را بیشتر از آن ها نگذارید . 

علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی مناسب برای خود باید به بهینه سازی و تبلیغ نیز بپردازید تا نتیجه هرچه بهتری دریافت کنید . 
لینک های مورد نیاز در داخل یک سایت فروشگاهی برای راحتی کاربر در انتخاب و سفارش محصول شامل پروفایل من ، سبد خرید ، لیست پرداخت ، خرید های قبلی و .. می باشد که باید طراحی شود . محصولات باید دسته بندی داشته باشند و مهم ترین و یا پر فروش ترین آن ها در صفحه اول نمایش داده شوند .


طراحی سایت فروشگاهی


همچنین در طراحی سایت فروشگاهی باید درگاه اطلاعاتی بانک را داشته باشد و نوع پرداخت محصول باید برای مشتری مشخص باشد و در صورت درخواست پرداخت آنلاین درگاه بانک مورد نظر در اختیارش قرار بگیرد . پروسه عملیات پرداخت باید به کوتاه ترین و ساده ترین شکل ممکن طراحی شود تا مشتری در حین پرداخت گیج نشود . 
برای ایجاد اعتماد در مشتریان اقدام به گرفتن نماد الکترونیک کنید . نماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن صادر می شود که یک نشان دیجیتالی است که البته به کسانی اعطا می شود که اصول این وزارت خانه را رعایت کرده باشند . 
راه هایی برای برقراری ارتباط مشتری با خود در معماری سایت ایجاد کرده و سعی کنید ساده ترین راه ها را برای آن انتخاب کنید تا دسترسی کامل و راحتی داشته باشد تا در صورت هرگونه سوال بتوانند در سریع ترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل تماس بگیرند . 
در صفحات وب سایت خود المان های مناسبی برای هدایت مشتری به سمت خرید محصولات طراحی کنید مانند نام محصول ،عکس محصول ، قیمت ، موجودی ، توضیحات و ... . لیست خرید مشتری همواره باید در دسترسش باشد تا بتواند ببیند چه محصولاتی را خریداری کرده و یا از چه خدماتی استفاده کرده است . 
در طراحی سایت فروشگاهی باید لینک های هدایت مسیر وجود داشته باشد (برید کرامب ) تا کاربر به راحتی بتواند ببیند در کجای سایت قرار دارد . همچنین در صفحات باید لینک های انجام عمل نیز طراحی شود تا کاربر بتواند در صورت نیاز عملیات پرداخت را انجام دهد و یا امکانات دیگری که برای هر سایت تعبیه می شود را مشاهده و استفاده کند .

از رنگ ها و طرح های مناسب در طراحی سایت فروشگاهی استفاده کنید تا کاربران در هنگام استفاده از سایت شما گیج نشوند وباعث سلب اطمینان آن ها نشود . برای جلب مشتری بیشتر می توانید از قرعه کشی و جوایز ویژه استفاده کنید . از محصولات تبلیغاتی به عنوان اشانتیون استفاده کنید و در صورت امکان محصولات رایگان نیز عرضه کنید . ارسال رایگان نیز از دیگر موارد جذب مشتری به سایت می باشد . 
سیستم جستجوی درون سایت برای راحتی مشتریان هنگام جستجوی عبارات مورد نظر طوری طراحی شود که به صورت خودکار پیشنهادات مرتبط با آن را نشان دهد . همچنین سرعت بارگذاری صفحات باید سریع باشد زیرا بسیاری از کاربران دوست ندارند برای مشاهده صفحات منتظر بمانند . 
طراحی پنل مدیریت سایت فروشگاهی از بخش های مهم آن است زیرا در این قسمت می توان اطلاعات عملکرد فروشگاه و درخواست مشتریان را مشاهده کرد . طراحی بخش ادمین برای سایت از امکانات دیگر آن است که به وسیله آن مدیران بخش های مختلف می توانند به بخش های خاصی از سایت دسترسی پیدا کنند و یا تغییر دهند .
استفاده از تگ های متا برای بهینه سازی سایت و رنکینگ مناسب در گوگل با توجه به کلمات کلیدی در طراحی وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است . استفاده از روش درست در پنل ادمین می تواند دسترسی راحتی  برای ایجاد تگ متا برای هر صفحه ایجاد کند .


طراحی سایت فروشگاهی


از دیگر امکانات مهم در طراحی سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد :


 استفاده از تم های گوناگون در طراحی سایت فروشگاهی
 طراحی گرافیکی مناسب برای برند سایت فروشگاهی
 ایجاد منو و زیر منوهای مختلف
 امکان ایجاد عدم محدودیت زمانی در اسفاده از سایت فروشگاهی
 امکان عضویت کاربر در سایت فروشگاه اینترنتی
 استفاده از تخفیفات مناسب
 استفاده از تصاویر و فیلم های مناسب برای معرفی محصولات
 طراحی چند زبانه سایت فروشگاهی
 طراحی اپلیکیشن مناسب سایت برای استفاده در موبایل و تبلت
 ایجاد قسمت گفتتگوی مشتریان
 تضمین برگشت پول در صورت عدم رضایت مشتری
 ارتباط با مشتریان
 ایجاد سیستم آمارگیری دقیق سایت 
 امکان ایجاد فاکتور
 پرداخت آنلاین ایمن
 امکان پرداخت نقدی هنگام تحویل کالا
 طراحی سیستم امنیتی هوشمند 
 امکان استفاده و اضافه کردن ماژول
 نمایش اسلایدی محصولات
 امکان مشاهده لیست قیمت ها و مقایسه محصولات
 گسترش کسب و کار در سطح بین المللی
 ایجاد پنل مدیریت محصولات جهت استفاده در مکان های مختلف
 قرار دادن سایت در بالاتری رتبه گوگل با استفاده از سئو
 ایجاد اعتماد در مشتری و تبدیل آن ها به اعضای وفادار
 در اختیار گذاشتن محصولات خاص و کم یاب در سایت
 تبلیغات مناسب در سایت های معتبر و پیگیری آن 
 ایجاد بلاگ در طراحی سایت فروشگاهی






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سئو دیزاین اینتن]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن