تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797967142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدگاه مقام معظم رهبری درباره پیروزی انقلاب اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دیدگاه مقام معظم رهبری درباره پیروزی انقلاب اسلامی
انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و اتحاد ملت ایران به پیروزی رسید و رهبر معظم انقلاب این عوامل را در دستیابی به اهداف نهضت مردمی تاثیر گذار دانستند که بر این پایه مردم توانستند به رویارویی با جبهه استکبار بپردازند و قله‌های پیشرفت را فتح کنند و بساط ظلم و ستم را از کشور برچپنند.
آفتاب‌‌نیوز : ماندگار مردم انقلابی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در بهمن 1357 خورشیدی بیانگر رشادت ها و جانفشانی های ملت ایران در دفاع از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی است. آنان که با خلق حماسه ای بزرگ بر حضور بیگانگان بر کشور خط بطلانی کشیدند و با استقرار نظام مردم سالار به استقلال و آزادی رسیدند.

دستاورد با ارزش و پراهمیتی که ملت ایران هر سال برای گرامیداشت یاد و خاطره آن به برگزاری مراسم ها و آیین هایی ویژه می پردازند و با حضور در راهپیمایی بزرگ جشن انقلاب، به تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و رهبری می پردازند.

گروه اطلاع رسانی ایرنا به بهانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به محوریابی گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری اقدام کرده است.

** راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن؛ پاسخی کوبنده به مخالفان نظام
- این ملت بزرگ، روز 22 بهمن گرم‌تر، پرشورتر و فعال‌تر از همیشه در سراسر میهن عزیز به میدان می‌آید و به جهانیان ثابت می‌کند که همچنان با هوشیاری و قدرت به راه پرافتخار خود ادامه می‌دهد. روز 22 بهمن روز نگرانی و عصبانی‌شدن سرویس‌های امنیتی و جاسوسی آمریکا، اسراییل و انگلیس است و مردم امسال نیز با حضور پرشکوه خود باعث می‌شوند این دشمنان به‌شدت حرص بخورند و ناامید شوند. (دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی ارتش 19 بهمن 1385)

- ملت ایران در روز 22 بهمن با آگاهی، بصیرت، همت و توفیق الهی پاسخ کوبنده‌ای به همه‌ مخالفان نظام جمهوری اسلامی داد و حجت را بر همه تمام کرد. دشمنان انقلاب و برخی افراد دیگر که دانسته یا ندانسته با زبان دشمنان سخن می‌گویند، تلاش بسیاری دارند تا این‌گونه وانمود کنند که انقلاب اسلامی از راه خود منحرف شده است، اما واقعیت آن است که حرکت امروز انقلاب اسلامی و اهداف آن، همان حرکت و اهدافی است که امام بزرگوار(ره) در روز اول انقلاب ترسیم کردند.( دیدار با جمعی از مردم آذربایجان شرقی، 28 بهمن 1388)

- جمعیت میلیونی حاضر در عرصه، در روز 22 بهمن در تهران هزاران نفر بودند؟! گفتند در کل کشور ایران، صدها هزار! اینها صدها هزار نفر بودند؟! در هر کدام از شهرهای بزرگ کشور صدها هزار جمعیت جمع شدند، ده ‌ها میلیون انسان آمدند توی صحنه. تبلیغات اینجوری است. خب، ما دروغ و تقلب و خدعه و تزویرهای حقارت‌آمیز را از دشمن کم ندیدیم؛ از اول انقلاب تا امروز همیشه همین جور بوده؛ باز هم همین جور خواهد بود، لکن هدف آنها برآورده نمی شود.(در دیدار مردم آذربایجان؛ 26 بهمن 1390)

- امسال 22 بهمنِ شما - این حرکت عظیم مردم در پشتیبانی از نظام - یک سیلی به صورت استکبار بود. آنها آرزوشان این است که بتوانند گروهک هایی را بیاورند توی خیابان، علیه نظام. اتفاقی که می خواستند برای ایران رخ بدهد که مردم علیه نظام قیام کنند، برای خودشان رخ داده است! به کشورهای اروپایی نگاه کنید؛ این هایی که می آیند توی خیابان، این هایی که مشت گره می کنند، این هایی که شیشه می شکنند، مردمِ همان نظام ها هستند.( در دیدار جمعی از مردم و خانواده شهدا و ایثارگران؛ 10 اسفند 1390)

- هر سال در 22 بهمن، ملت ایران با حضور خودشان در این عرصه‌ نمایش عمومی ملی و انقلابی، دشمن را ناکام کردند؛ سعی شان این است که ملت را جدا کنند. وزیر خارجه‌ بی تجربه‌ قبلی آمریکا صریحا گفت که ما این تحریم ها را برای این می گذاریم که مردم ایران را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار بدهیم؛ ملت ایران جواب آنها را در حرکات خود، در راهپیمایی های خود داده ‌اند و خواهید دید در روز 22 بهمن، ملت ایران با حرکت کوبنده‌ خود، یکبار دیگر دشمن را ناکام خواهند کرد.( در دیدار فرماندهان و جمعی از کارکنان‌ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران‌؛ 19 بهمن 1391)

- هر سال 22 بهمن، ملت ایران ضربه‌ای بر دشمنان وارد می کند؛ مثل بهمنی بر سر دشمنان و مخالفان فرود می‌آید. امسال هم این بهمن فرود آمد.( در دیدار مردم آذربایجان‌ شرقی؛ 28 بهمن 1391)

- ایجاد تردید در ملت ایران و جدایی آنان از نظام اسلامی یکی دیگر از اقدامات بدخواهان در عرصه سیاسی است. حضور متراکم و پرشور و شوق مردم در راهپیمایی 22 بهمن و ابراز احساسات آنان به اسلام و انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمنان بود.(در حرم مطهر رضوی؛ یکم فروردین 1392)

- ان ‌شاء الله در 22 بهمن، ملّت ایران نشان خواهد داد که کسی که ملّت ایران را بخواهد تحقیر کند، با ضربه‌ متقابل ملّت ایران مواجه خواهد شد. همه‌ ملّت ایران، همه‌ دلسوزان، در این جهت متّفقند که عزت ملی برای یک کشور، بسیار بسیار مهم است. اگر عزت بود، امنیت هم خواهد آمد؛ اگر امنیت بود، پیشرفت هم عملی خواهد بود؛ والّا اگر یک ملت تحقیر شد، همه چیز او به بازی گرفته خواهد شد؛ حتی امنیت او، حتی ثروت او، و همه چیز او. عزت ملی بایستی محفوظ بماند و مسوولان این را می دانند و ملت ایران ان‌شاءالله در 22 بهمن با حضور خود، با نشان دادن اقتدار خود، با نشان دادن عزم راسخ خود، ان‌شاءالله دشمن را به زانو درخواهد آورد.(در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی؛ 19 بهمن 93)

- ملت ایران در روز ۲۲ بهمن نشان خواهد داد که زیر بار حرف زور نمی رود و پاسخ هر تحقیر کننده ای را نیز با ضربه متقابل خواهد داد. به لطف خداوند ملت ایران در 22 بهمن نشان خواهد داد هرکسی که بخواهد این ملت را تحقیر کند، با ضربه متقابل مواجه خواهد شد. به فضل الهی، ملت ایران با حضور مقتدرانه و عزم راسخ خود در ۲۲ بهمن، دشمن را به زانو درخواهد آورد. (در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی؛ 19 بهمن 93)

** برگزاری پرشور جشن های انقلاب، نشانگر پویایی و پیشرفت ملت ایران
- راه حفظ و تقویت حضور مومنانه و تعیین‌کننده‌ مردم در صحنه، پایبندی عملی همه‌ مسوولان نظام به اسلام عزیز است و اگر مردم در عمل ببینند که مسوولان و دستگاه‌ ها برای خدا کار می‌کنند، حتما ارتباط ایمانی و قلبی آنان با نظام قوی‌تر خواهد شد.(دیدار نمایندگان منتخب ملت در چهارمین دوره مجلس، سوم اسفند 1385)

- در 22 بهمن، ملت همه با یک شعار وارد میدان شدند. خیلی تلاش کردند، شاید بتوانند بین ملت دودستگی ایجاد کنند؛ اما نتوانستند. و ملت ایستاد؛ این پیروزی ملت بود. از 22 خرداد تا 22 بهمن - هشت ماه - یک فصل پرافتخار و پرعبرتی برای ملت ایران بود؛ این یک درس شد. آگاهی جدیدی به وجود آمد. فصل تازه‌ای در بصیرت ملت ایران گشوده شد. این یک زمینه‌ بسیار مهمی است. باید بر اساس این زمینه، حرکت کنیم.( اجتماع زایران و مجاوران حرم مطهر رضوی، یکم فروردین 1389)

- 33 سال از انقلاب می گذرد. در هیچ جای دنیا جشنِ یادبود و سالگرد انقلاب، اینجور مردمی نیست. این تنها انقلاب ماست که در هر 22 بهمنی، جشن را مردم می گیرند. در سرتاسر کشور میلیون ها انسان به خیابان ها می آیند، تظاهرات می کنند، شعار می دهند؛ این در هیچ انقلابی وجود نداشته است. (در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش؛ 19 بهمن 1390)

- در ایران، سالروز پیروزی انقلاب - یعنی 22 بهمن - به وسیله‌ میلیون ها مردم در سرتاسر کشور با شوق و ذوقِ فراوان انجام می گیرد؛ هر سال هم از سال قبل شورانگیزتر و مهمتر و بزرگتر؛ این نشان‌ دهنده‌ زنده بودن این ملت و پیشرفت این ملت در اهداف انقلابی است.(در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره)؛ 14 خرداد 1391)

- حضور مردم در سرمای 22 بهمن، و در گرمای ماه رمضان در روز قدس، همه نشانه‌ های دست خدا است و ما هم بر همین اساس به مردم اعتماد کامل داریم و سخن ما با آنان در چارچوب این احساس و صدق و بصیرت مردم است.( در دیدار مداحان اهل‌بیت(ع)؛ 20 فروردین 1394)

** تقدیر و تشکر مقام معظم رهبری از ملت ایران
- تشکر از ملت بزرگ ایران به خاطر شکوهی که در روز 22بهمن از خودشان و عظمتی که از اقتدارشان نشان دادند. زبان از توصیف و تقدیر و تشکر عاجز است. در درجه‌ اول باید جَبهه‌ی سپاس و ستایش در مقابل پروردگار عالم به خاک بساییم که محوِل دل ها و مقلب نیت ها و عزم ها است و همه چیز با اراده‌ پروردگار است و در درجه‌ی بعد، از آحاد گسترده‌ی ملت ایران در سرتاسر کشور به‌خاطر اینکه روز 22 بهمن را این‌جور زنده، برجسته، شکوفنده به دنیا نشان دادند، صمیمانه سپاسگزاری کنیم. (در دیدار مردم آذربایجان؛ 28 بهمن 1392)

- وقتی دشمن با چهره‌ واقعی خود یا نزدیک به چهره‌ واقعی خود در میدان حضور پیدا می کند، مردم انگیزه بیشتری و همّت بلندتری برای حضور پیدا می کنند؛ مردم چون دیدند آمریکایی‌ها نسبت به آنها بی ‌ادبی می کنند و نسبت می دهند که از نظام جدا شده‌اند، خواستند در22 بهمن نشان بدهند که نسبت به نظام اسلامی و جمهوری اسلامی و پرچم برافراشته اسلام با همه‌ وجود دل ‌بسته ‌اند. این نشان‌دهنده‌ حساسیت مردم ما و غیرت مردم ما در برابر دشمنی و شرارت دشمنان جمهوری اسلامی و دشمنان ایران است. (در حرم مطهر رضوی؛ یکم فروردین 1393)

- من واقعاً زبانم قاصر است از اینکه از مردم عزیزمان، از ملّت بزرگ ایران تشکّر کنم و توصیف کنم این حضور امسال را در ماجرای 22 بهمن؛ در گزارش های دقیقی که به بنده داده‌اند که این گزارش ها دقیق است، در اغلب نزدیک به همه‌ مراکز استان - حالا در هزار شهر راه‌پیمایی بود؛ آن طور که محاسبه کردند در اغلب نزدیک به همه‌ی مراکز استان - جمعیّت امسال از سال گذشته بیشتر بود؛ در اغلب نزدیک به همه! در شهرهایی، مردم در سرما و برف و باران آمدند راه‌پیمایی کردند؛ در جاهایی مثل اهواز، مردم در طوفانِ خاک آمدند راه‌پیمایی کردند؛ اینها شوخی است؟ 36 سال از انقلاب میگذرد، کجای دنیا سالگرد انقلاب به‌وسیله‌ی مردم آن‌هم با این عظمت و با این شکوه برگزار میشود؟ این به‌خاطر این است که کار، دست مردم است. نگاه انقلاب و نظام در مساله 22 بهمن و بزرگداشت مراسم انقلاب به سوی مردم است؛ کار به مردم محوّل میشود، مردم این‌جوری حرکت می کنند. (در دیدار مردم آذربایجان؛ 29 بهمن 1393)

- با وجود بمباران گسترده‌ رسانه‌ای که بیگانگان بر روی جوانان کشور انجام می دهند تا آنان نسبت به آینده مأیوس شوند و یا در مقابل نظام قرار گیرند و یا دچار ولنگاری شوند اما ده‌ها میلیون نفر از این جوانان در روز 22 بهمن، در سراسر کشور به خیابان‌ ها می‌آیند و به نظام اسلامی و امام راحل ابراز ارادت عمیق می‌کنند.( در حرم مطهر رضوی؛یکم فروردین 1394)

- 22 بهمن باید روز به ‌روز، سال ‌به ‌سال زنده‌ تر، درخشان ‌تر و برجسته ‌تر شود؛ این نیاز کشور ما است و من لازم است که از اعماق دل تشکّر کنم از ملّت بزرگ ایران به ‌خاطر حماسه ‌ای که امسال در 22 بهمن آفریدند. مراکزی که جمعیّت ها را تخمین می زنند – تخمین ‌های نزدیک به واقع- برای من گزارش آوردند که امسال جمعیّت، تقریبا در همه‌ شهرهای کشور به ‌میزان قابل توجّهی بیش از سال گذشته بود... این تلاشی است که امروز دارد با جدّیّت از سوی قدرت های عالم دنبال می شود و در یک ‌چنین شرایطی ملّت ایران درست عکس آنچه آنها می خواهند عمل می کند و پُرشورتر از هر سال، این مراسم را انجام می دهد.( در دیدار مردم آذربایجان شرقی؛ 28 بهمن 1394‌)

**اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در حضور در مراسم 22 بهمن
- ملت ایران در روز 22 بهمن، با نمایش وحدت کلمه و اتحاد خود، جبهه‌ی استکبار را بار دیگر همچون گذشته مبهوت خواهد کرد. جمهوری اسلامی ایران راه عزت در سایه‌ی اسلام، امنیت در سایه‌ی اسلام، عدالت در سایه‌ی اسلام و مردم‌سالاری برخاسته از اندیشه‌ی اسلامی را بدون هیچ تردید و سستی ادامه خواهد داد و جوان‌های امروز و نسل‌های آینده با استفاده از تجربه‌ انباشته‌ ملت ایران در مواجهه با استکبار، قله‌های پیشرفت را فتح خواهند کرد. ملتی هوشمند همچون ملت ایران که دارای ایمان، ابتکار و آزادی ناشی از اسلام و انقلاب است، هیچ ‌گاه در حرکت رو به جلو خود متوقف نخواهد شد.( دیدار با کارکنان و فرماندهان نیروی هوایی ارتش، 19 بهمن 1388)

- یکی از تجربه ‌های ملت ایران ایجاد اتّحاد است. خب، مگر در کشور ما اختلاف سلیقه کم است؛ در مسایل سیاسی، در مسایل فکری، در مسایل عقیدتی اختلاف زیاد است امّا مردم با وجود این اختلافات، وحدت خودشان را حفظ کردند. بعضی از بخش های کشور ما قومیت های مشخصی زندگی می کنند؛ آن قومیت ها هم در مراسم 22م بهمن، در مراسم روز قدس، در مراسم گوناگونی که مظهر انقلاب است، همان‌ جوری شرکت می کنند که بقیّه‌ آحاد کشور شرکت می کنند.( در دیدار مسوولان و دست ‌اندرکاران حج‌؛ 31 مرداد 1394)

- حفظ این یکپارچگی‌ای که خوشبختانه در مردم وجود دارد. وقتی می گوییم یکپارچگی، فورا نباید به ذهن بیاید که حالا همه‌ افراد جامعه مثلا مثل برادر با هم صمیمی ‌اند؛ نه، حرکت حرکت عمومی است. فرض کنید در راه‌ پیمایی 22 بهمن، وقتی شما نگاه می کنید، همه دارند به یک طرف حرکت می کنند؛ آیا اینها همه مثل هم هستند؟ همه از یک جناحند؟ همه از یک گروهند؟ نه، اما جهت یکی است؛ این جهت‌گیری واحد را بایستی ما قدر بدانیم و پاس بداریم و به آن بایستی اهمیت بدهیم. حاشیه‌ سازی نباید بشود؛ بعضی از حاشی ه‌سازی ‌ها تشتّت‌آور است؛ یعنی همین وحدت جهت‌گیری را به هم می زند؛ مراقب این معنا باشیم.( در دیدار رییس‌جمهوری و اعضای هیأت دولت‌؛ چهارم شهریور 1394)

** 22 بهمن، عرصه حماسه آفرینی و باز آفرینی انقلاب
- یاد انقلاب را که ملت ما گرامی می دارد، به خاطر این است که معلوم بشود آن عامل حرکت ‌بخش و عزت‌ بخشی که ملت ایران را در این مسیر پرافتخار به راه انداخت، آن عامل در دل مردم ما زنده است. ما راهپیمایی 22 بهمن را در پیش داریم؛ خواهید دید ملت عزیز ما امسال هم مثل سال های گذشته و پرشورتر از گذشته که هر سال پرشورتر از سال های قبل بوده است، وارد عرصه‌ نگاه های جهانی خواهد شد. این حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن دست‌کم نباید گرفت؛ این خیلی چیز عظیمی است. سالگردهای انقلاب ها، سالگردهای روزهای ملی در کشورها را با این حرکت عظیم مردم در کشور عزیز ما مقایسه کنید. سالگرد انقلاب ما یک مراسم خشک و رسمی نیست؛ یک مراسم صد درصد مردمی است. مردم در سرمای سخت، در گرمای سوزان، در همه‌ی شرایط، آنجایی که لازم است در صحنه باشند، شرکت می کنند و در 22 بهمن، همه ساله، ملت این عرصه را مغتنم می شمارند و وارد میدان می شوند و حضور خودشان را به رخ همه‌ دشمنان و مخالفان می کشند.( دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش، 19 بهمن 1386)

- بیست و دوم بهمن قشرهای مختلف هر کدامی به تدریج وارد شدند و کمک کردند. ناگهان ملت ما از ملتی که سابقه‌ دوران قاجار را داشت و بعد در دوران پهلوی به کلی لگدمال شده بود، تبدیل شد به یک ملت زنده و بیدار، آمد وسط میدان، قدرت خودش را علنی کرد، قدرت خود را به صحنه آورد. این قدرت، قدرت ملی است؛ قدرت آحاد مردم است، هیچ نیرویی در مقابل این قدرت تاب مقاومت ندارد. ملت ها امتحان کنند. البته امتحانش آسان هم نیست، فداکاری می خواهد، رهبری درست می خواهد. اگر این فراهم بشود، هیچ ملتی در دنیا زیر ستم نخواهد ماند؛ دچار فقر نخواهد ماند. این شرایط در کشور عزیز ما فراهم شد.( دیدار با مردم تبریز، 28 بهمن 1386)

- سالگرد انقلاب به‌وسیله‌ مردم اساسا بزرگداشت می شود و نگاهداشت می شود، گرامی داشته می شود. مردم هستند که می‌آیند در هوای سرد، مشکلات، یخ ‌بندان، باران، برف، همه‌جور وارد این میدان می شوند و خودشان را نشان می دهند؛ حضور مردمی. این سلسله تمام‌نشدنی است. شاید نیمی از کسانی که امسال در 22 بهمن شرکت می کنند، افرادی هستند که 22 بهمن 57 را اصلا ندیده ‌اند و سنّ آنها اقتضا نمی کند؛ مال بعد از 22 بهمن 57هستند امّا شرکت می کنند. در واقع این بازآفرینی انقلاب است؛ چون انقلاب ما با تیر و تفنگ و این چیزها نبود، با حضور تنِ مردم در خیابان ها بود؛ مردم نه فقط با میل شان، نه [فقط] با اراده‌ شان، نه [فقط] با احساس و عاطفه‌شان، بلکه با جسمشان در عرصه و در صحنه آمدند. (در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش؛ 19 بهمن 1394)

** حماسه آفرینی مردم در راهپیمایی 22 بهمن
- حضور گسترده، پرشور و با عزم راسخ ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن هر سال، نمایشی نمادین از ایستادگی و استقامت این ملت بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی است و راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز به توفیق الهی، صحنه‌ دیگری از نمایش عظیم ملی خواهد بود. در 22 بهمن امسال نیز به توفیق الهی، مردم به صورت گسترده به صحنه خواهند آمد و این حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و صحنه‌های گوناگون همچون انتخابات دشمن را در مقابل ملت ایران دچار خسران خواهد کرد. این نمایش‌های عظیم ملی و فناوری که خوشبختانه پی‌در‌پی در کشور بروز می‌کنند، باید روزبه‌ روز بیشتر شوند.( دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش، 19 بهمن 1387)

- همین راهپیمایی ها، همین 22 بهمن امسال شما مردم، این یک نمایش بسیار باشکوه و پرعظمت بود. پیشرفت های علمی، حضور جوانها در صحنه‌های مختلف، شعارهای انقلاب که خوشبختانه زنده‌تر از پیش شده است . کسی از مسوولان با شرمندگی نسبت به شعارهای انقلاب مواجه نمی شود؛ افتخار می کنند به استقلال، به آزادی، به اسلام، به این قانون اساسی معتبر و پرمغز و پرمعنا - نشان می دهد که نظام را نمی شود تکان داد.( دیدار با جمعی از مردم آذربایجان‌ شرقی، 28 بهمن 1387)

- راهپیمایی مردم در 22 بهمن با همه‌ عظمتی که دارد - که حالا عرض خواهم کرد - یک کار متعارف است، یک کار روان‌شده است، شناخته‌شده است، متوقع است که انجام بگیرد و انجام میگیرد؛ اما بیست و سه‌ تیر در سال 78، یک کار متعارف نبود، یک کار متوقع نبود؛ اهمیت داشت که این مجموعه بداند و بفهمد که این کار در آن شرایط، لازم است و آن را انجام بدهد.( دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی)

- امروز هیچ‌کس نباید بگوید من تکلیف و مسوولیتی ندارم، بلکه همه باید در دفاع از نظام جمهوری اسلامی که دفاع از اسلام، حقوق مردم و عزت کشور است، احساس مسوولیت کنند. مردم همواره این احساس مسوولیت را به اثبات رسانده‌اند که نمونه‌ واضح آن، راهپیمایی نهم دی بود و در 22 بهمن نیز مردم حضور، آمادگی و سرزندگی خود را همچون گذشته نشان خواهند داد.( دیدار با جمعی از مردم مازندران با رهبر انقلاب، ششم بهمن 1388)

- هرچه نشانه‌ های توانایی های شما و ایستادگی شما و استقامت شما بیشتر باشد، بدانید آنها خشمگین‌تر میشوند. اگر بتوانند، این خشم را در عمل اعمال خواهند کرد؛ اگر نتوانند هم، مجبورند زنجیر بجوند و پیشرفت شما را تماشا کنند؛ و همین جور خواهد شد. بعد از 22 بهمن، بعد از این حرکت عظیم مردمی، که اینها کشور را، ملت را، انقلاب را، نظام جمهوری اسلامی را جور دیگری خیال کرده بودند و مایوس و دلسرد شدند، باز هر حرکت بزرگ شما آنها را خشمگین می کند. حرفهایی که امروز آمریکایی ها می زنند، از صدر تا ذیلشان، از رییس جمهورشان تا سخنگوی فلان وزارتخانه‌شان، و همچنین بعضی از غربیهای دیگر، نشان‌دهنده‌ عصبانیت است. عصبانیاند، خشمگینند، ناامیدند، نمی دانند باید چه کار کنند. گاهی تهدید می کنند، گاهی آن تهدید را پس میگیرند، گاهی ترمیم می کنند، گاهی اینجا آنجا تهمت میزنند. (دیدار دست ‌اندرکاران ساخت ناوشکن جماران، 30 بهمن 1388)



۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن