تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796964395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایت جدید رادیو تهران رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سایت جدید شبکه رادیویی تهران همزمان با ایام یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی بر روی آدرس اینترنتی www.radiotehran.ir بارگذاری و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.



به گزارش جام جم آنلاین از رادیو تهران، مدیر شبکه رادیویی تهران با اعلام این خبر گفت با توجه به اهمیت فضای مجازی و نیز تاکیدات ریاست محترم سازمان در جهت ارتباط راستای افزایش تعامل با مخاطبان و برای پیشبرد اهداف رسانه ای، سامانه ای تعاملی در شان و منزلت مخاطبان فرهیخته شبکه رادیو تهران با همکاری فضای مجازی معاونت صدا طراحی شده است تا برنامه سازان و مخاطبان بتوانند پیامهای مکتوب، صوتی، تصویری را مبادله کنند.

سعید معدن کن معتقد است سایت رادیو تهران با دیدگاه رسانۀ مکمل طراحی شده است که می تواند در کنار پخش برنامه از آنتن رسانه ملی محتوای بیشتر و کامل تری شامل عکس، صوت و تصویرو... از برنامه را در اختیار مخاطبان قرار و مخاطبان علاوه بر ارائه نظرات و پیشنهادات خود بتوانند از طریق این سایت برنامه ها، گزارش ها و آیتم های تولیدی خود را جهت پخش از شبکه و یا بارگذاری در سایت ارسال نمایند.

مسئول فضای مجازی شبکه رادیویی تهران با اشاره به قابلیت های سایت جدید گفت: با توجه به اتصال و همسان سازی سامانه EPG (کنداکتور زمانی) با سایت رادیو تهران، بخشی با عنوان «آرشیو» طراحی شده است که تمامی برنامه ها براساس ساعت، مدت پخش و اطلاعاتی که در این سامانه بارگذاری می شود و قابل دسترس است و مخاطبان می توانند براساس نیاز خود برنامه مورد نظر خود را بازشنوایی و دریافت کنند.

علاوه بر این؛ بخش «چند رسانه ای» سایت شامل محتوای صوتی، تصویری و کلیپ از برنامه های مختلف است که با توجه نیاز مخاطب توسط برنامه سازان بارگذاری می شود و مخاطبان می توانند طبق خواسته خود محتوای این بخش را ببینند و بشنوند و در صورت تمایل نظرات و پیشنهادات خود را ثبت کنند.

امیر شهرامی فر در توضیحات بیشتر افزود: هر برنامه رادیویی برای خود یک صفحه و یک سایت مستقل در زیر شاخه اصلی رادیو تهران دارد، که این صفحات شامل بخش های مختلف با عناوین ... است. در صفحه هر برنامه تمامی اطلاعات و محتوای برنامه قرار دارد. بخشهای مختلف سایت هم به نام گالری تصاویر، درباره برنامه، عوامل برنامه و اخبار است که هر کدام کارایی خاص خود را دارند.

مهم ترین بخش تعامل سایت جدید، بخشی با عنوان «با ما در ارتباط باشید» است که مخاطبان رادیو تهران می توانند از طریق سامانه پیامکی و همچنین دیوار مخاطبان سایت با برنامه خودشان در ارتباط باشند و با ارسال پیامک از طریق سامانه 3000094 و پس از تائید آن از سوی مسئول برنامه، پیامهای خود را برروی سایت مشاهده کنند.

همچنین مسئول می تواند در زمان پخش زنده و همچنین بعد از برنامه به مخاطبان خود پاسخ دهد.

در طول زمان پخش برنامه زنده، اگر مخاطب پیامی را ارسال کند، ساعت و تاریخ آن پیام با یک نشانگر در سامانه نشان داده می شود. هنگام برنامه زنده مخاطبان می توانند از استیکرهایی که مختص هر برنامه طراحی شده است استفاده کنند که بی درنگ و بدون نیاز به تایید برروی سایت قرار می گیرد.

در این فرایند شنوندگان با ارسال اولین پیامک در زمان پخش برنامه به جمع مخاطبان آن می پیوندند؛ به عبارتی عضو سایت رادیو تهران می شوند و پیامهای بعدی آنها به شک خاصی ثبت می شود و برنامه سازان می توانند از آنها به عنوان مخاطبان همیشگی و ثابت برنامه استفاده کنند. مسئول فضای مجازی شبکه رادیویی تهران با بیان کارایی بیشتر این سایت، یادآور شد: صفحه آغازین سایت رادیو تهران ابتدا با لوگوی رادیو تهران باز می شود تا مخاطب بتواند با توجه به سرعت اینترنت خود، صفحه اصلی سایت را یک جا (نه به صورت مرحله ای) و به صورت زیبا و یکپارچه مشاهد کند.

در ضمن این سایت به صورت واکنش گراست و در تمامی ابعاد تصویری (موبایل، تبلت، کامپیوتر) به صورت کامل نشان داده می شود که مخاطب به بزرگ و کوچک کردن صفحه جهت نمایش و دیدن مطالب نیازی ندارد.

وی با اشاره به دیگر بخش های مختلف صفحه اصلی سایت جدید رادیو تهران ادامه می دهد: بخشی با عنوان «برگزیده ها» طراحی شده است که برنامه های ویژه و شاخص شبکه جهت معرفی بهتر در این قسمت قرار می گیرد. «پخش زنده» بخشی است که برنامه در حال پخش را به همراه موضوع، ساعت، مدت برنامه در بالای صفحه به همراه لوگوی برنامه نمایش می دهد.
مسئول فضای مجازی و سایت جدید رادیو تهران در پایان وعده داد: در آینده قسمتی جهت بارگذاری اطلاعات صوتی و تصویری در سایت رادیو تهران قرار می گیرد که مخاطبین رادیو تهران می توانند به عنوان برنامه سازان و گزارشگران رادیو تهران فعالیت داشته باشند و فایل های صوتی و تصویری خود را برای مخاطبان به اشتراک بگذارند.




چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 09:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن