تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797952450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداری از ۲ هزار پروژه بنیاد برکت تا پایان سال ۹۵


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرعامل بنیاد برکت:
بهره‌برداری از ۲ هزار پروژه بنیاد برکت تا پایان سال ۹۵

بنیاد برکت


شناسهٔ خبر: 3896883 - شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
جامعه > رفاه و آسیب های اجتماعی

.jwplayer{ display: inline-block; } مدیرعامل بنیاد برکت گفت: این بنیاد در طی سال جاری ۲۴ هزار و ۱۰۰ پروژه در کل کشور در دست اجرا دارد که ۶۵۰۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است. به گزارش خبرگزاری مهر، عارف نوروزی در حاشیه‌ی مراسم افتتاح بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی شهرستان میانه افزود: سال گذشته با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی شهرستان میانه کلنگ‌زنی شد. وی افزود: حجم سرمایه گذاری این بیمارستان ۱۵ میلیارد تومان است که  بنیاد برکت به نمایندگی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مبلغ ۹ میلیارد تومان از این مبلغ را پرداخت کرده است. مدیرعامل بنیاد برکت اظهار داشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ۶ میلیارد تومان برای تجهیزات این بیمارستان هزینه کرده است.
دکتر نوروزی اظهار داشت: بنیاد برکت در طی سال‌جاری  ۲۴ هزار و ۱۰۰ پروژه در کل کشور در دست اجرا دارد که ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده و حدود ۱۸ هزار پروژه‌ی دیگر نیز در دست اجرا هستند. بهره‌برداری از ۲ هزار پروژه‌ی برکت تا پایان سال ۹۵ مدیرعامل بنیاد برکت افزود : ۲ هزار پروژه‌ی بنیاد برکت تا پایان سال ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، می‌توان گفت تعداد پروژه‌های در دست اجرا به ۱۶ هزار پروژه می‌رسد. اجرای ۵۰ طرح توانمندسازی اقتصادی با ۳۸ هزار اشتغال در سال ۹۵ مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی از سوی بنیاد برکت در سراسر کشور در سال ۹۵ خاطرنشان کرد: بنیاد برکت ۵۰ طرح توانمندسازی اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در نقاط محروم و کم‌تر توسعه‌یافته با مشارکت کارآفرینان بومی و محلی اجرا کرده است. نوروزی افزود: ظرفیت اشتغال این ۵۰ طرح توانمندسازی اقتصادی  ۳۸ هزار نفر بوده است و اجرای طرح‌های توانمندسازی  در راستای اجرا و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با هدف اشتغال پایدار، تولید و فرآوری محصولات پایه و نیاز روزمره‌ی مردم است. بهره‌برداری از ۳۰۰ یروژه‌ی اقتصادی با ایجاد اشتغال ۱۸۰ هزار نفر وی در ادامه با اشاره به این‌که بنیاد برکت از ۶ سال پیش تاکنون پروژه‌های اقتصادی زیادی اجرا کرده است، تصریح کرد: بنیاد برکت تاکنون ۳۰۰ پروژه‌ی توانمندسازی اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری ۵ هزار و ۴۸۶ میلیارد تومان با ظرفیت اشتغال ۱۸۰ هزار نفر  اجرا کرده است.
دکتر نوروزی ادامه داد: تاکنون ۱۴۹ پروژه‌ی اقتصادی پس از مشارکت بنیاد برکت به کار آفرینان بومی و محلی واگذار شده است چون هدف بنیاد برکت کاهش تصدی‌گری و تحویل کارها به مردم است. اجرای ۱۴ پروژه‌ی اقتصادی در آذربایجان‌شرقی مدیرعامل بنیاد برکت به طرح‌های اجرا شده در استان آذربایجان‌شرقی توسط این بنیاد اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۴ پروژه‌ی اقتصادی  به استان آذربایجان شرقی تعلق دارد.
وی ادامه داد: علاوه بر طرح‌های اقتصادی، در زمینه‌ی طرح‌های زیربنایی و عمرانی ساخت مساجد، مدارس، پروژه‌های راه‌سازی، برق‌رسانی و آب‌رسانی بنیاد برکت ۱۶۰ پروژه در استان آذربایجان شرقی به ویژه در منطقه‌ی ارسباران از ۶ سال پیش تاکنون اجرا کرده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن