تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793431472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیداحمد خاتمی: آیت‌الله هاشمی خدمت‌گذار و قهرمان مبارزه بود/مردم خادمان‌شان را دوست دارند/طوری نباید حرف زد که مردم ناامید شوند/ نقاط ضعف را باید منصفانه گفت/واکنش به تهدیدهای ترامپ


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سیداحمد خاتمی: آیت‌الله هاشمی خدمت‌گذار و قهرمان مبارزه بود/مردم خادمان‌شان را دوست دارند/طوری نباید حرف زد که مردم ناامید شوند/ نقاط ضعف را باید منصفانه گفت/واکنش به تهدیدهای ترامپ
امام‌جمعه موقت تهران گفت: در برجام یک کلمه راجع به موشکی نیست، اما آمریکا می‌گوید نقض برجام است، در حالی که ناقض برجام آمریکاست./برخی طوری انتقاد می‌کنند که نظام زیر سوال می‌رود و این ناامیدی ایجاد می‌کند/ وظیفه ما در این مقطع دمیدن امید در بین مردم است
آفتاب‌‌نیوز : آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام‌جمعه موقت تهران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته که در مصلای تهران برگزار شد، با بیان اینکه سی و هشتم فجر انقلاب فرا رسیده و در این 38 سال مطالب فراوانی گفته شده، اظهار کرد: این انقلاب در عرصه داخلی یک ملت را از اسارت رژیم سیاه 57 ساله در آورد. قصه این نبود که یک دولت برود و یک دولت دیگر بیاید، بلکه رژیمی داشتیم که نوکر محض بیگانگان بود و حداقل 5 ماموریت رژیم سیاه عبارت بود از دین‌ستیزی، عفت‌ستیزی، استقلال‌ستیزی، مردم‌ستیزی و آزادی‌ستیزی.


وی افزود: این انقلاب چراغ امیدی شد در دل آزادگان جهان که می‌توانید با حکومت‌های طاغوتی در بیفتید و آنها را براندازید. این دو ارمغان ارزشمند انقلاب بود. طوری نباید حرف زد که مردم ناامید شوند و آزادگان دنیا که دل به این انقلاب اسلامی بستند، مایوس شوند. این گناه بزرگی است. نقاط ضعف را باید منصفانه گفت و قله‌های انقلاب را هم باید بگوییم.


آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه باید گفت روزی در این کشور دین‌ستیزی بود و انقلاب اسلامی‌ آمد و دین را به صحنه آورد، اظهار کرد: این مسئله جای انکار ندارد. هم پهلوی پدر و هم پهلوی پسر مبارزه با دین، اساس اهداف‌شان بود و اسلام ناب محمدی با رفتن آنها در این کشور حاکم شد.


خطیب نمازجمعه این هفته تهران خاطرنشان کرد: وقتی نقاط ضعف را می‌گوییم، باید گفت در 57 سال حکومت پهلوی پدر و پسر مردم هیچ‌‌کاره بودند. ساواک اسامی نمایند‌ها را می‌نوشت و هر که شاه روی نامش خط می‌کشید نماینده می‌شد و این بها ندادن به مردم بود. مردم که صاحب خانه بودند، هیچ‌‌کاره بودند و بیگانگان تصمیم می‌گرفتند و بدون مشورت آمریکا و اسرائیل کسی مسئولیت نمی‌گرفت.


وی افزود: در عرصه علم و فناوری طاغوت شعارش «ما نمی‌توانیم» بود و به برکت انقلاب اسلامی شعار «ما می‌توانیم» به صحنه آمد و توانستیم در عرصه نانو فناوری و سلول‌های بنیادی و پزشکی و هسته‌ای و داروهای ضدسرطان و فناوری هسته‌ای پیشرفت کنیم.


آیت‌الله خاتمی اظهار کرد: قبل انقلاب، دولتی‌ها ایران را ایالت آمریکا می‌دیدند و استقلال برای اینها مفهوم نداشت و به برکت این انقلاب، ایران اسلامی سرش را بالا می‌گیرد که اگر تنها کشور مستقل جهان نیست از معدود کشورهای مستقل جهان است.


امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه صاحبان تأثیر و اهل قلم و خطابه در امید مردم بدمند، نه نا‌امیدی و به‌ نحوی حرف نزنند که نظام زیر سوال برود، گفت: نباید طوری باشد که این دولت بگوید، دولت قبل کشور را ویرانه کرد و دولت بعد هم این دولت را تخریب کند. برخی طوری انتقاد می‌کنند که نظام زیر سوال می‌رود و این ناامیدی ایجاد می‌کند.


وی افزود: وظیفه ما در این مقطع دمیدن امید در بین مردم است که با همه مشکلات و سختی‌ها ایستادند و با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی دنیا را به تعجب وا خواهند داشت.


آیت‌الله خاتمی درباره فرمان رئیس‌جمهور آمریکا برای 7 کشور مسلمان و اشاره به اعتراضاتی که در خود آمریکا برپا شده، گفت: سخنگوی کاخ سفید می‌گوید برخی پیام این انتخاب را درک نکردند. ما به سخنگوی کاخ سفید می‌گوییم ایران 38 سال است که پیام شما را گرفته و پیام شما پیام مبارزه با دین و اسلام است. پیام بسیار کهنه‌ای است و شما از روز اول پیروزی انقلاب با اسلام ناب محمدی حاکم در ایران در تضاد بودید و هستید.


وی افزود: پیام دوم شما این است که برای انسانیت احترامی قائل نیستید و پایبند به قراردادها نبوده و عهدشکن هستید، اما واکنشی که مردم ایران داشتند یک واکنش است که ما مثل کوه مقاوم و استوار بر آرمان‌ها ایستاده‌ایم و شما را خسته می‌کنیم.


خطیب نمازجمعه این هفته تهران گفت: از اول انقلاب روسای جمهور دموکرات آمدند و ناکام رفتند. جمهوری‌خواهان آمدند و رفتند، اما ایران اسلامی مثل سرو قامت‌کشیده ایستاده خواهد ماند و در راستای همین پیام، ما رزمایش موشکی داریم. رزمایش موشکی ما جلوه اقتدار ماست.


 آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ما در دنیای گرگ‌ها زندگی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در این دنیای گرگ‌ها سلاح نداشته باشیم، دولت‌های استکبار هر غلطی بخواهند می‌کنند. در برجام هم یک کلمه راجع به موشکی نیست، اما آمریکایی‌ها می‌گویند نقض برجام است. ناقض برجام آمریکاست و تجدید تحریم‌های اخیر نقض عهد صریح برجام بود.


وی درباره حادثه پلاسکو گفت: آتش‌نشانان شهید استحقاق قهرمان ملی را دارند و عطر شهادت را دوباره در این کشور پراکندند و این عطر شهادت سرمایه نفیسی است. همه مسئولان سنگ تمام گذاشتند و به دور از هرگونه قضاوت دولت، شهرداری، آتش‌نشانان، سپاه، ارتش و صدا‌وسیما همدلی خوبی نشان دادند و من از آنان تشکر می‌کنم.


وی افزود: مردم و مسئولان همدلی کنند تا بافت‌های فرسوده تجدید بنا شود و نباید این حوادث تلخ پیش بیاید.


امام‌جمعه موقت تهران تأکید کرد: رذیلانه‌ترین کاری که در طول این 10 روز انجام شد، نشر شایعات و اکاذیب در فضای مجازی و همچنین استفاده ابزاری و جناحی از یک حادثه ملی بود.


آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مردم ما در تجلیل از مرحوم آیت‌الله هاشمی سنگ تمام گذاشتند و تجلیل مردم از یک عنصر سبقت‌گیرنده در انقلاب بود که در دوران شکنجه و زندان قهرمان مبارزه بود، گفت: مرحوم هاشمی عنصر خدمت‌گذاری بود و مردم خادمان‌شان را دوست دارند. وی در عرصه‌های کلیدی نظام آمد و خدمات ارزشمندی به مردم داشت. مردم به تجلیل از شخصیتی آمدند که رفیق 59 ساله رهبری بود و می‌گفت که عشق من آقای خامنه‌ای است.


به گزارش تسنیم، وی در پایان خاطرنشان کرد: صحنه تشییع پیکر وی، صحنه وحدت بود و این مانور ستودنی بود. بعضی این مانور وحدت را مانور تفرقه نکنند و استفاده ابزاری از مرحوم هاشمی‌رفسنجانی ناخواسته ضایع کردن وی است و دوستان وی باید در مقابل حرکات تفرقه‌افکنانه بایستند.




۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن