تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797966404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاره‌های سرخ تراکتور – پرسپولیس در جدال سرنوشت :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ستاره‌های سرخ تراکتور – پرسپولیس در جدال سرنوشت
پرسپولیس و تراکتورسازی در حالی جدال سرنوشت ساز قهرمانی در این هفته را برگزار خواهند کرد که بازیکنان مشترک دو تیم تاثیر زیادی در این بازی خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس اکنون با اختلاف 6 امتیازی نسبت به تراکتورسازی به عنوان جدی ترین مدعی قهرمانی، این هفته در استادیوم آزادی پذیرای شاگردان امیر قلعه نویی است. جایی که در ترکیب حریف 5 بازیکن با سابقه حضور در پرسپولیس حضور دارند و با انگیزه و احساسات جالب توجه برابر برانکو ایوانکوویچ و سرخپوشان تهرانی قرار خواهند گرفت.
محسن بنگر، محمد نوری، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و فرزاد حاتمی بازیکنانی هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارند و 4 تن از آنها تجربه بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز داشته اند. در پرسپولیس فعلی نیز فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی بازیکنانی هستند که تجربه حضور در تیم رقیب را داشته اند و اکنون نگاهی می‌اندازیم به اولین و آخرین بازی و همچنین بهترین روز آنها در ترکیب تیم رقیب.   
محسن بنگر – خداحافظی تلخ
هجدهم خرداد 91 با حضور در باشگاه پرسپولیس و ثبت قرارداد با سرخپوشان یکی از خریدهای کهکشانی پرسپولیس لقب گرفت. مدافعی که فصل قبل با سپاهان توانسته بود در آسیا بدرخشد و بر این اساس یکی از نامزدهای کسب عنوان مرد سال آسیا نیز بود. با این حال در طول 4 فصلی که در پرسپولیس حضور داشت برخلاف سپاهان نتوانست ویترین جام‌هایش را پربار کند.
بنگر با خالی شدن این تیم از ستاره‌ها توانست بازوبند کاپیتانی را نیز از آن خود کند اما در فصل گذشته در لیست این تیم قرار نگرفت تا با پیراهن سرخ تراکتور فصل جدید را آغاز کند.  


اولین بازی: مدافع شمالی سابق پرسپولیس اولین حضور خود با پیراهن شماره 6 این تیم را در جدال با نفت آبادان در 29 تیرماه 91 پشت سر گذاشت. جدالی که با برتری یک بر صفر سرخپوشان با گل دقیقه آخر جواد کاظمیان همراه بود تا سه امتیاز خارج از خانه اولین تجربه حضور او در ترکیب این تیم باشد. 
آخرین بازی: آخرین دیدار محسن بنگر با پیراهن پرسپولیس هم می‌توانست ماندگار شود اما او به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نشد تا آنها در هفته پایانی علیرغم برتری برابر راه آهن قهرمانی را به دلیل آوراژ گل از دست دهند و اخرین حضورش در ترکیب این تیم مربوط به جدال برتری 2 بر 0 برابر استقلال اهواز در استادیوم تختی اهواز باشد.
صحنه ماندگار: محسن بنگر در اولین فصل حضورش در پرسپولیس توانست در کنار سیدجلال حسینی این تیم را به عنوان برترین خط دفاعی برساند. محسن بنگر در زمان حضورش در پرسپولیس هرگز بازنده دربی تهران نبود و اگر خوش شانس بود می‌توانست در جدال برابر استقلال روی خطای جواد نکونام یک پنالتی نیز برای این تیم بگیرد. او در جریان شکست 3 بر یک پرسپولیس برابر تراکتورسازی نیز تک گل این تیم را به ثمر رسانده بود.      محمد نوری – بدشانس بزرگ در دربی ها
کاپیتان سابق پرسپولیس که در اتفاقی عجیب راهی لیگ ستارگان قطر شد، در بازگشت تلاش نافرجامی برای حضور در پرسپولیس داشت تا او نیز پیراهن تراکتورسازی را برتن کند. علاقه ویژه امیر قلعه نویی به این بازیکن بالاخره آنها را به یکدیگر رساند، البته تراکتورسازی.  


اولین بازی: نوری که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی صبا شده بود، جزو سه تفنگداری بود که در کنار فشنگچی و کلاه کج پیراهن این تیم را برتن کردند. اولین بازی محمد نوری با پیراهن پرسپولیس مربوط به 11 مرداد 90 و برابر ملوان بندرانزلی است و اولین فصل حضورش با 8 گل زده برای او به پایان رسید.
آخرین بازی: آخرین بازی کاپیتان سابق و شماره 14 پرسپولیس در جدال دربی پایتخت در هفته پایانی و 25 اردیبشت 94 بود که این تیم موفق شد شاگردان امیر قلعه نویی را شکست دهد. 
صحنه ماندگار: ستاره بدشانس پرسپولیس در دربی‌ها که یک بار گلش به اشتباه آفساید اعلام شد و یک بازی نیز پنالتی‌اش را به بیرون زد بالاخره توانست در این جدال یک گل به نام خود. او در جریان دربی رفت دو تیم در فصل چهاردهم توانست زننده یکی از گل های این تیم لقب گیرد و به طلسم تساوی‌های پیاپی دو تیم خاتمه دهد.     امید عالیشاه – گلزن محبوب دربی
سرباز این فصل پرسپولیس در تبریز در نیم فصل دوم با چشم پوشی از بازوبند کاپیتانی این تیم راهی تراکتورسازی شد تا دوران سربازی‌اش را پشت سر بگذارد. عالیشاه که بعد از حضور در راه آهن مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود به عنوان یکی از شاگردان او راهی این تیم شد و 4 سال در این تیم حضور داشت تا در این فصل به عنوان کاپیتان دوم معرفی شود. با این حال او در نیم فصل ترجیح داد برای انجام خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شود و این اولین جدال او با تیم سابقش خواهد بود.  


اولین بازی: امید عالیشاه یکی از مهره‌های گلزن سابق پرسپولیس اولین دیدار خود را در ترکیب این تیم در 29 مرداد 92 و برابر ملوان بندرانزلی پشت سر گذاشت و موفق شد در اولین گام برای این تیم گلزنی کند.
آخرین بازی: شماره دو پرسپولیس که در این فصل بارها دچار مصدومیت شد، در فصل گذشته به عنوان برترین پاسور لیگ دست یافت اما در این فصل به دلیل مصدومیت بیشتر بازی‌ها را از دست داد. او آخرین بازی خود در این تیم را برابر ماشین سازی انجام داد و بعد از آن به دلیل شکستگی دست از ترکیب دور شد. 
صحنه ماندگار: پرش بلند بالای سر میلاد فخرالدینی و ثبت گل و در نهایت بیرون آوردن پیراهن که منجر به اخراجش در دربی شد. امید عالیشاه که معمولا در دربی‌ها عملکرد خوبی از خود به جا می‌گذاشت توانست در فصل چهاردهم یکی از گل‌های این تیم در جریان پیروزی در دربی را به ثمر برساند که مطمئنا از صحنه‌های ماندگار زمان حضورش در این تیم محسوب می‌شود.  
احمد نوراللهی – جوانترین کاپیتان
نوراللهی که از محبوبیت بالایی در پرسپولیس برخوردار بود در نیم فصل به دلیل خدمت سربازی راه تبریز را در پیش گرفت تا شاگرد امیر قلعه نویی شود. او توسط علی دایی به پرسپولیس آورده شد تا در کنار مهدی طارمی به عنوان بازیکنان ناشناخته لیگ چهاردهم معرفی شوند. درخشش او در ادامه او را به پیراهن شماره هشت محبوب این تیم رساند. نوراللهی که با کتف شکسته نیم فصل برای سرخپوشان به بازی پرداخت، با سبک بازی خود همه پرسپولیسی‌ها در انتظار بازگشت خود در پایان دوران سربازی گذاشته و به همین منظور برای او مراسم باشکوهی در نیم فصل گرفتند.  


اولین بازی: اولین بازی نوراللهی البته در تاریخ 16 مرداد 93 برای پرسپولیس برابر فولاد خوزستان انجام شد و البته با شکست این تیم همراه شد. با این حال نوراللهی در اولین فصل حضورش در این تیم توانست در 20 بازی برای سرخپوشان به میدان برود و یک گل نیز برابر سایپا به ثمر رساند. 
آخرین بازی: آخرین بازی نوراللهی مربوط به جدال پایانی نیم فصل اول برابر سیاه جامگان بود. جدالی که در آن با بازوبند کاپیتانی این تیم به میدان رفت و توانست خداحافظی باشکوه و مقطعی خود را با پرسپولیس انجام دهد. 
صحنه ماندگار: اشک‌های احمد نوراللهی با بازوبند کاپیتانی در زمان خداحافظی از پرسپولیسی‌ها در کنار شوت مهلک و عجیب او در دربی از صحنه‌های ماندگار حضور این بازیکن جوان و آینده دار در ترکیب پرسپولیس محسوب می‌شود و مطمئنا او جدالی احساسی در این هفته پیش رو خواهد داشت.  
فرزاد حاتمی – نقش ویژه در شش تایی شدن مظلومی
مهاجمی که به مارکوپولوی فوتبال ایران معروف شده است، سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد. فرزاد حاتمی در زمان حضورش در پرسپولیس فرصت چندانی برای حضور در ترکیب این تیم به دست نیاورد و در پایان فصل راهی مس کرمان شد.  


اولین بازی: مهاجم بلند قامت سرخپوشان که اکنون در تراکتورسازی حضور دارد اولین بازی خود را در تاریخ 8 آذرماه 92 با پیراهن این تیم برابر تراکتورسازی انجام داد.
آخرین بازی: آخرین حضور او نیز برابر استقلال خوزستان و در تاریخ 22 فروردین 93 بود.
صحنه ماندگار: حاتمی که فرصت کوتاهی برای حضور در ترکیب تیم علی دایی به دست آورد، موفق شد در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و مس کرمان گل ششم این تیم را برابر تیم پرویز مظلومی در دقیقه 93 به ثمر برساند.  
سروش رفیعی – الماس سرخ
او نیز جزو دو بازیکنی است که اکنون در پرسپولیس سابقه حضور در تراکتورسازی را در کارنامه دارد و به عنوان چهره ویژه نقل و انتقالات راهی تهران شد و پیراهن این تیم را برتن کرد. سروش رفیعی که با مشکلات عجیب در کارت پایان خدمت خود مجبور به حضور در تراکتورسازی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی، اکنون با اعتماد بنفسی بالا پیراهن شماره 7 این تیم را برتن کرده است. او در نیم فصل چهاردهم به تراکتورسازی پیوسته بود.   


اولین بازی: اولین بازی سروش رفیعی برای تراکتورسازی برابر نفت تهران و 9 مرداد 94 رقم خورد. دیدار که با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. رفیعی البته در لیگ برای تراکتورسازی 5 گل به ثمر رساند. آخرین بازی: آخرین بازی این هافبک تکنیکی برای تراکتورسازی برابر سپاهان با شکست دو بر یک شاگردان امیر قلعه نویی همراه بود. او بعد از آن راهی اردوی تیم ملی شد و در بازگشت به تهران قراردادش را بعد از دریافت کارت پایان خدمت ثبت کرد.
صحنه ماندگار: هافبک تکنیکی سابق فولاد خوزستان و تراکتورسازی روزهای خوبی همراه تبریزی‌ها داشت اما صحنه گل ماندگار او به مهدی رحمتی در جریان جدال دو تیم استقلال و تراکتورسازی جالب توجه است. جایی که او در شش قدم با کنترل مناسب توپ و دریبل در نهایت ضربه فوق العاده خود را دور از دستان رحمتی وارد دروازه آبی‌پوشان کرد.  
فرشاد احمدزاده – گمنام سابق، محبوب کنونی
فرشا احمدزاده زمانی که در جمع پرسپولیس حضور یافت بازیکن گمنامی بود اما رفته رفته توانست جایی در ترکیب این تیم کسب کند. او اما برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شد و در نهایت به یکی از چهره‎های ویژه و تاثیرگذار سرخ‌های تبریزی تبدیل شد. احمدزاده در پایان دوران سربازی با توجه به قراردادی که با پرسپولیس داشت به این تیم بازگشت اما اکنون چهره‌ای محبوب در جمع این تیم تبدیل شده و پیراهن شماره 10 را نیز بر تن می‌کند.  


اولین بازی: اولین بازی احمدزاده برای تراکتورسازی در تاریخ 15 مرداد 92 و برابر ذوب آهن شکل گرفت. دیداری که نکته جالب توجه آن گلزنی محسن ربیع خواه برای تراکتورسازی در جریان برد 4 بر 2 بود. احمدزاده در زمان حضور در تراکتورسازی 6 گل به ثمر رساند و 10 کارت زرد نیز دریافت کرد.
آخرین بازی: آخرین بازی او نیز برابر نفت تهران و شاگردان علیرضا منصوریان بود که با تساوی پرگل سه بر سه دو تیم خاتمه یافت. احمدزاده دو گل نیز در لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی و العین برای تراکتورسازی به ثمر رساند.
صحنه ماندگار: احمدزاده که محبوبیت خاصی به دلیل آذری بودن در بین هواداران تراکتورسازی کسب کرده بود 8 گل در زمان حضورش در این تیم به نام خود کرد و البته گل برابر استقلال تهران در جریان پیروزی 3 بر یک مطمئنا از جذاب‌ترین آنها محسوب می‌شود. او از بیرون محوطه جریمه زاویه مخالف دروازه مهدی رحمتی را نشانه گرفت تا گل اول تراکتور را به نام خود کند.  

12:54  1395/11/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن