تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797588242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 10 طرح صنعت و معدن سمنان با 160 میلیارد تومان سرمایه گذاری


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: افتتاح 10 طرح صنعت و معدن سمنان با 160 میلیارد تومان سرمایه گذاری
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 10 طرح حوزه صنعت و معدن استان با سرمایه گذاری 160 میلیارد تومان در دهه فجر 95 به بهره برداری می رسد.
بهروز اسودی روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان گفت: این طرح ها با سرمایه‌گذاری بالغ بر 160 میلیارد تومان برای 500 نفر در استان سمنان اشتغالزایی به همراه دارد.
وی با اشاره به افتتاح شرکت توسعه منابع انرژی توان با سرمایه گذاری 62 میلیارد تومان با اشتغالزایی برای 100 نفر و تولید 60 هزار تن بازیافت سرب در دهه فجر 95 در استان سمنان، گفت: دیگر طرح های قابل افتتاح در استان بهره برداری از شرکت هایصدر رزین خاور، پنجره دوجداره سمیر، هوا پاک سازان کومش، شکوفا شیمی آرین، ماشین افراز آریا، فرابرد هوشمند میهن و پارت سازه ایرانیان تعدادی از طرح های مهم صنعتی و معدنی استان برای بهره برداری در دهه فجر امسال است.
اسودی ادامه داد: بهره برداری از گام اول شرکت فاتک شیمی پارس با ظرفیت تولید سالانه هزار و 610 تن محصولات دارویی و 29 میلیون عدد مواد شیمیایی مورد استفاده در داروسازی با سرمایه گذاری بالغ بر 40 میلیارد تومان از برنامه های دهه فجر امسال است که این مجموعه زمینه اشتغال حدود 90 نفر در استان سمنان را فراهم می کند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: بهره برداری از شرکت شکوفا بهداشت آرین با 19 میلیارد و 100 میلیون تومان سرمایه گذاری و 141 نفر اشتغالزایی با ظرفیت تولید 75 هزار تن تولید انواع پاک کننده و مواد اولیه آن دیگر طرح قابل بهره برداری در دهه فجر 95 در استان سمنان است.
وی از برگزاری بیش از 17 برنامه دیگر در ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب و دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای اصناف و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با حضور روسای اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف از مهمترین برنامه های سازمان در این ایام است.
اسودی به دیگربرنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در دهه فجر 95 اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، حضور صنعتگران ، معدنکاران، اصناف و بازاریان در رسانه ها برای بازگویی نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی، بازدید از خانواده های شهدا و حضور گسترده و فعالانه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از دیگربرنامه‌های سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان برای دهه فجر امسال است.
وی با اشاره به رویکرد دولت یازدهم در کمک به صنعت برای خروج از رکود از طریق ارایه تسهیلات رونق تولید و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به بررسی مشکلات 317 واحد تولیدی استان در چهل و هشتمین نشست این ستاد خبر داد و گفت: برای رفع موانع پیش روی این تعداد واحد صنعتی و معندی 778 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: از 778 مصوبه قبلی این کارگروه 47 درصد مربوط به امور بانکی ، 17 درصد مربوط به امور زیربنایی ، 14 درصد مربوط به امور مالیاتی ، 10 درصد مربوط به تامین اجتماعی و بقیه مربوط به سایر موارد بوده است و از 778 مصوبه قبلی تاکنون 352 مورد اجرایی شده و بقیه مصوبات در دست اجراست.
وی با اشاره به بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی استان سمنان در آخرین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: در این جلسه مسایل بانکی ، زیربنایی و مالیات سه واحد صنعتی و یک واحد کشاورزی بررسی شد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تاکنون بر بیش از 90 واحد صنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید نظارت صورت گرفته است گفت: دراین نشست عملکرد بانکهای عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید بررسی و گزارشی از نظارت‌های صورت گرفته توسط کمیته پایش تسهیلات رونق تولید انجام شد.
در دهه فجر 95 در استان سمنان 485 طرح با بیش از 727 میلیارد تومان بهره برداری می شود و عملیات اجرایی 64 طرح با بیش از 220 میلیارد تومان آغاز می شود.




تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن