تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796879702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدنی‌ترین هتل‌های شناور جهان+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دیدنی‌ترین هتل‌های شناور جهان+تصاویر
برخی از معماران تمرکز خود را بر روی ساخت و ساز هتل‌ها در‌ آب قرار داده‌اند. هتل‌هایی که بر روی آب شناور هستند و یا تا حدی زیر سطح دریا ساخته شده‌اند اما یک نکته مشترک دارند و آن این‌که منظره‌شان به طور کامل رو به دریاست.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس علم و فناوری- هتل‌ها همواره برای ارائه تصویری الهام‌بخش و با هیبت از خود در حال رقابت با یکدیگر بوده‌اند؛ به خصوص هتل‌هایی که ساختمان‌های‌شان در قالب آسمان‌خراش ساخته شده‌اند. اما این وضعیت بر روی زمین است. 


به گزارش آفتاب‌نیوز؛ برخی از معماران تمرکز خود را بر روی ساخت و ساز هتل‌ها در‌ آب قرار داده‌اند. هتل‌هایی که بر روی آب شناور هستند و یا تا حدی زیر سطح دریا ساخته شده‌اند اما یک نکته مشترک دارند و آن این‌که منظره‌شان به طور کامل رو به دریاست. 


شبکه خبری «سی ان ان» فهرستی از دیدنی‌ترین هتل‌های شناور را تهیه کرده است: 


تاج لیک پلس در اودایپور هندوستان


 هتل 5 ستاره تاج لیک پلس یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر اودایپور هند است که درست در میان دریاچه پیچولا قرار دارد‌. در ساختمان هتل از سنگ‌های مرمر نفیس استفاده شده که بر زیبایی و شکوه آن افزوده است‌. فاصله هتل تا فرودگاه اودایپور 26 کیلومتر‌، تا ایستگاه راه آهن 4 کیلومتر و تا مرکز شهر 1 کیلومتر می‌باشد‌. در طراحی هتل از معماری به روز الهام گرفته شده‌، محوطه حمام آفتاب و استخربزرگ هتل، تنها گوشه‌ای از جذابیت‌های این هتل با شکوه به شمار می‌‌روند. پذیرایی شایسته و سرویس خدماتی ایده‌آل هتل سبب شده تا گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند همگی با رضایت و خاطراتی خوش هتل را ترک نمایند.



دیدنی‌ترین هتل‌های شناور جهان+تصاویر



۸۳ سوئیت لوکس و مجلل در هتل قرار دارد. توسط مبلمان چوبی‌، تختی سلطنتی و پارچه‌های ابریشمی ‌تزیین شده‌اند. میز کار، سرویس بهداشتی با سنگ مرمر، مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه هوای مطبوع‌، سشوار، خدمات 24 ساعته اتاق، دستگاه دی وی دی و اینترنت پر‌سرعت و بالکنی مشرف به دریاچه و باغ، قسمتی از امکانات و خدمات رفاهی این اتاق‌های مجلل می‌باشند.


مانتا ریزورت، تانزانیا 


مانتا ریزورت (Manta Resort) در شمال غربی پمبا(جزیره‌ای در تانزانیا، آفریقا) بر روی ساحلی سفید و براق قرار گرفته است. نمای آب‌های زلال و شفاف کانال پمبا در اینجا بی‌نظیر است.


ساحل مانتا ریزورت، در کل مجمع الجزایر زنگبار (جزيره‌اى در شرق آفريقا با مساحت 7‏5‏6‏1‏ كيلومتر مربع‌‌، بخشى‌ از كشور تانزانيا) بهترین مکان برای شنا و غواصی است.


در مانتا ریزورت 17 نوع اتاق با سبک و حالت‌های متفاوت و البته قیمت‌های متنوع وجود دارد. این هتلی است که در عمق چهار متری مجمع‌الجزایر تانزانیا و در فاصله 250 متری از ساحل اقیانوس هند قرار گرفته است.


گود هتل لندن، بریتانیا 


این هتل اواخر سال گذشته افتتاح شد و ۱۴۸ اتاق دارد. پیش از این یک مرکز بازداشت مهاجران غیرقانونی بوده است. این هتل کار خود را در سال ۲۰۱۵ میلادی در آمستردام آغاز کرد و سپس به بریتانیا انتقال یافت. گفته مي‌شود قيمت اين هتل براي هر شب اقامت حدود 110 پوند است.


کونراد مالدیو


دو جزیره جداگانه متصل با یک پل، جزیره لوکس رنگالی کنراد مالدیو شامل ویلاهای خصوصی بزرگ است. این هتل دارای رستوران زیرآبی تمام شیشه‌ای و دو چشمه معدنی فوق‌العاده است.


این جزیره در بیش از یک ‌چهارم مایل اقیانوس هند امتداد یافته است. ویلاهای جزیره کنراد رنگالی پر از راحتی برای افراد است که شامل Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت و دستگاه‌های پخش دی‌وی‌دی است. مناظر زیبای دریایی و ساحلی از طریق قاب پنجره از کف به سقف با چوب جنگلی نمایان است.


آرامش در کل می‌تواند در مراسم شامگاه تالاب آبگرم و آبگرم فواره آب قابل دسترسی است. مهمان‌ها اقامت خود را با بازدید از محل بوتیک ایتالیایی و یا یادگیری در مورد فرهنگ‌های محلی در یک سفر روزانه به یکی از جزایر اطراف آن با پاداش اضافی همراه می‌کنند.


رستوران‌های 8 سطح جهانی کنراد مالدیو مجموعه‌ای از غذاهای بین‌المللی، مدیترانه و کبابی را سرو می‌کنند. 


جزیره رنگالی کنراد مالدیو از طریق حمل‌ونقل دریایی با مناظر طبیعی 30 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی میل به جزیره هول‌هول فاصله دارد.


سالت اند سیل، سوئد 


این هتل در مجمع الحزایر بوهوسلن واقع شده است که حدود ۱۰ هزار جزیره را شامل می‌شود. این هتل به دلیل غذاهای دریایی‌اش معروف است. سیل در زبان سوئدی به معنای شاه‌ماهی است. این هتل ۲۳ اتاق دارد و به سبک مینیمالیستی اسکاندیناویایی ساخته شده است. 


ویلای ساحلی اقایوسی سنتوسا، سنگاپور 


تجربه سفر به استراحت‌گاه جهانی سنتوسا برای شما سفری در زیر دریا با امکاناتی لوکس را برای تماشای بیش از ۵۰ هزار گونه دریایی فراهم می‌کند. شما می‌توانید از یازده سوئیت دو طبقه در آنجا استفاده کنید که دارای جکوزی نیز می‌باشد.


اینترنت وای‌فای، اتاق ناهار خوری و سرویس‌دهی ۲۴ ساعته تنها بخشی از خدمات این استراحت‌گاه لوکس پنج ستاره هستند. 


هتل شناور سالت اند وارتز، صربستان 


ایده ساخت هتلی شناور توسط شرکت طراحی صربستانی سالت اند واتر ارائه شده است. این هتل لوکس شامل اتاقک‌هایی شیک ‏می‌شود که بر روی دریاچه به حالت شناور قرار گرفته‌اند. ایده به این صورت است که میهمان‌ها بتوانند اتاق‌های شخصی خود ‏را از منطقه اصلی حرکت داده و به هر کجا دلشان می‌خواهد ببرند. در حال حاضر زمان مشخصی برای ساخت این هتل تعیین ‏نشده است.‏ ‏ ‏ ‏‏‏‏ ‏


سولنت فورتس، بریتانیا 


سولنت فورتس در اصل به عنوان قلعه‌ای برای مقاومت و محافظت در برابر تهاجم دشمن ساخته شد اما در سالیان اخیر این بنا در سواحل جنوبی بریتانیا مورد استقبال بازدید‌کنندگان قرار گرفته بود. این قلعه در اواسط قرن نوزدهم برای مقابله با حمله احتمالی فرانسوی‌ها ساخته شده بود و بعدا در زمان جنگ جهانی دوم برای دفاع نظامی مورد استفاده قرار گرفت اما در دهه ۶۰ میلادی رها شد. در حال حاضر دو قلعه از سه قلعه واقع شده در جزیره به محلی برای گذراندن تعطیلات مسافران تبدیل شده‌اند. 


































۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن