تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797760633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دن کارلتو چگونه الکساندر نوری را شکست داد؟ :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دن کارلتو چگونه الکساندر نوری را شکست داد؟
سرمربی ایرانی الاصل برمن با ارائه نمایشی تحسین برانگیز برابر بایرن مونیخ شکست خورد.

  به گزارش "ورزش سه"، وردربرمن در دیدار خانگی برابر بایرن مونیخ با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا شاگردان نوری برابر مدعی اصلی قهرمانی، شکستی میلیمتری را تجربه کند.
شاگردان نوری که با این شکست و 18 امتیازی که پیش از این کسب کرده بودند، در رده پانزدهم جدول حضور دارند، در این دیدار اما چهره یک بازنده را نداشتند. سبزهای برمن هر چند در نیمه اول با گل  رویایی چپ پاهای مونیخی یعنی روبن در دقیقه 30 و آلابا دقیقه 45 از حریف خود عقب افتادند اما در نیمه دوم نمایش متفاوتی داشتند.    

    برمن نیمه دوم را متفاوت از نیمه اول آغاز کرد و دقیقه 54 مکس کروز بازیکن ملی پوش این تیم توانست اختلاف گل را به حداقل کاهش داد تا هواداران این تیم امید زیادی برای بازگشت به بازی پیدا کنند. برمن البته پیش از این صحنه نیز دو شانس فوق العاده برای باز کردن دروازه نویر داشت که با بی دقتی این توپ ها را از دست دادند تا ثبت اولین گل آنها با تاخیر صورت پذیرد.   پس از این گل باز هم وردربرمن تیم برتر میدان بود و شانس های مناسبی برای گلزنی داشت اما نتوانست از این فرصت ها استفاده کند تا در نهایت نوری در تقابل با تیم بزرگ مونیخ و ستاره های این تیم شکست بخورد.    

    دو گل زیبا و رویایی بازیکنان بایرن مونیخ باعث شد تا نوری در اولین تقابل با بایرن، بازنده باشد. نکته جالب توجه اما درباره این دیدار جسارت مثال زدنی تیم برمن انتهای جدولی برابر بایرن بود. برمن بازی خانگی را از ابتدا با جسارت آغاز کرد و با وجود دریافت دو گل نیز در نیمه دوم همچنان حملات خود را ادامه می داد اما در نهایت نتوانست مزد این جسارت خود را دریافت کند.   بدون شک وردبرمن در این دیدار نمایشی فراتر از تصور داشت و حتی می توانست صدرنشین فعلی بوندس لیگا را متوقف کند. شاگردان نوری در این دیدار آماری مشابه بایرن خلق کرد و آمار انتهای بازی حاکی از آن بود که هر دو تیم 4 شوت به داخل چارچوب یکدیگر نواخته بودند و بدون شک درخشش مانوئل نویر را باید بزرگ ترین عامل خلق نشدن شگفتی بزرگ هفته بوندس لیگا دانست.    

    البته در ساعات اخیر بسیاری از رسانه ها از گرفته ندن دو پنالتی در دو صحنه مشکوک برای برمن خبر دادند که بی شک می توانست تاثیر مهمی در روند بازی و نتیجه آن داشته باشد.    

    گرچه مونیخی ها موفق شدند رکورد 13 پیروزی متوالی در لیگ برابر برمن را به ثبت برسانند، اما بدون شک مهم ترین مزیت این دیدار برای کارلتو، نمایش فوق العاده آرین روبن و تاثیر مثبت او در روند بازی بایرن بود.    

    روبن که در ماه های اخیر بازی های زیادی را به علت مصدومیت از دست داده بود، در بازی امروز نمایش بسیار خوبی داشت و علاوه بر به ثمر رساندن یک گل، بارها با حرکات تند و تیز خود دفاع حریف را آشفته کرد. بی شک بایرن برای بازی های دشوار لیگ قهرمانان و موفقیت در ماه های سرنوشت ساز آتی، به یک آرین روبن با همین فرم و آمادگی نیاز دارد.   به هر ترتیب همانطور که بیشتر رسانه ها در ساعات اخیر اشاره کرده اند، برمن در دیداری شکست خورد که شاید مستحق آن نبود و در انتهای بازی و با مرور هر آنچه در جریان این دیدار رخ داد بیشتر در می یابیم که شاگردان نوری چهره یک بازنده را نداشتند.

19:50  1395/11/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن