تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797607366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زلزله ۳ ریشتری بهبهان خوزستان را لرزاند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 زلزله ۳ ریشتری بهبهان خوزستان را لرزاند
اخبار کوتاه استان خوزستان
زلزله ۳ ریشتری بهبهان خوزستان را لرزاند زلزله ای به بزرگی ۳ ریشتر، بهبهان در استان خوزستان را به لرزه درآورد.


به گزارش فرهنگ نیوز، زمین لرزه‌ای با قدرت 3 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین، بهبهان در استان خوزستان را لرزاند.

موسسه ژئوفیزیک موقعیت این زمین لرزه را 18 کیلومتری بهبهان در استان خوزستان، 25 کیلومتری دهدشت در استان کهگیلویه و بویر احمد و 26 کیلومتری لیکک در استان کهگیلویه و بویر احمد اعلام کرد.

8 مصدوم در حوادث امروز دوراهی لالی-مسجدسلیمان

8 نفر در تصادفات جاده ای در مسیر دوراهی لالی-مسجدسلیمان مصدوم شدند.

در حادثه برخورد دو دستگاه پراید که در دوراهی لالی-مسجدسلیمان رخ داد، 8 نفر مصدوم شدند که مصدومین این حادثه به بیمارستان مسجدسلیمان منتقل شدند.

همکاری‌های کانون پرورش فکری و پلیس فتا در خوزستان

همکاری‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس فتا استان خوزستان در راستای صیانت از کودکان آنلاین گسترش می‌یابد.

در نشست مدیرکل کانون و رئیس پلیس فتا استان خوزستان که در اهواز برگزار شد بر همکاری‌های این دو نهاد در راستای فرهنگی سازی استفاده صحیح از فضای مجازی و آشنا کردن شهروندان با امنیت در فضای سایبری تأکید شد.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان در این نشست با بیان این‌که بهترین راه جلوگیری از آسیب‌های فضای مجازی آموزش صحیح شهروندان به‌خصوص کودکان و نوجوانان در استفاده صحیح از فضای سایبری و آموزش‌های لازم به مردم است گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس فتا در راستای فرهنگ‌سازی این مهم می‌توانند گام‌های مهمی بردارند.

شاهین حسنوند حفاظت از حریم خصوصی در فضای مجازی را از ارکان مهم استفاده از امکانات اینترنتی دانست و افزود: عدم توجه به این مهم می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به افراد وارد کند.

در این ادامه نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با اعلام آمادگی کانون در برگزاری نشست تخصصی صیانت از کودکان آنلاین با عنوان نقش فضای مجاز در خانواده امن از رئیس پلیس فتا استان خوزستان خواست که با کانون در برگزاری این نشست دو روزه که 26 و 27 بهمن‌ماه در اهواز برگزار خواهد شد همکاری داشته باشد که با استقبال شاهین حسنوند روبرو شد.

شنبدی در ادامه ضمن قدردانی از استقبال پلیس فتا استان خوزستان در برگزاری این نشست گفت: امروزه رشد فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در بستر فضای مجازی سرعت چشمگیری داشته و عدم آموزش‌های لازم از آسیب‌های این فضا به کاربران می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به‌خصوص به کودکان و نوجوانان این آینده‌سازان ایران اسلامی که در آستانه تشکیل هویت فردی و اجتماعی آن‌ها است ایجاد کند.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های کانون و پلیس فتا در راستای صیانت کودکان و نوجوانان از آسیب‌های فضای مجازی را یک امر مهم دانست و خاطرنشان کرد: کانون در زمینه فرهنگ‌سازی با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود آمادگی کامل دارد با همکاری و مساعدت پلیس فتا استان برنامه‌های مختلفی را اجرا کند.

نشست هم اندیشی مدیریت آموزش شهروندی شهرداری

نشست هم اندیشی مدیریت آموزش شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز با سازمان دانش آموزی ناحیه 4 آموزش و پرورش برگزار شد.

نشست هم اندیشی مدیریت آموزش شهروندی شهرداری با سازمان دانش آموزی ناحیه 4 آموزش و پرورش با هدف تعامل بیشتر بین سازمان دانش آموزی و مدیریت آموزش شهروندی برگزار شد.

در این نشست سواعدی رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه 4 اهواز در خصوص فعالیت‌های آن سازمان و تشکیلات طرح فرزانگان و پیشتازان گزارشی ارائه داد.

همچنین احمدرضا درخشان مدیر آموزش شهروندی شهرداری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سازمان دانش آموزی در خصوص فعالیت های مدیریت آموزش شهروندی اطلاعاتی را ارائه و تاکید کرد که مدیریت آموزش شهروندی آمادگی تعامل بیشتر با سازمان دانش آموزی را دارد.

این نشست با حضور مدیر آموزش شهروندی، کارشناسان مدیریت، رئیس سازمان دانش آموزی، مدیر مدرسه شاهد ولایت و تعدادی از دانش آموزان طرح فرزانگان و پیشتازان صورت پذیرفت.

زلزله 3.7 ریشتری در بهبهان خوزستان

زلزله ای به بزرگی 3.7 ریشتر، بهبهان در استان خوزستان را به لرزه درآورد.

زمین لرزه‌ای با قدرت 3.7 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین، روز جمعه بهبهان در استان خوزستان را لرزاند.

موسسه ژئوفیزیک موقعیت این زمین لرزه را 21 کیلومتری بهبهان در استان خوزستان، 21 کیلومتری دهدشت در استان کهگیلویه و بویر احمد و 25 کیلومتری لنده در استان کهگیلویه و بویر احمد اعلام کرد.

مصدومیت سرنشینان دو خودرو

در پی برخورد زنجیره ای دو دستگاه پراید و خودرو اسپرتیج که در مسیر مسجدسلیمان - دوراهی لالی  رخ داد، 4 نفر مصدوم شدند.

مصدومین این حادثه برای انجام روند درمان به بیمارستان مسجدسلیمان انتقال یافتند.

مسابقات دو ومیدانی در هویزه

اداره کل بهزیستی خوزستان با هدف حساس سازی و افزایش سطح آگاهی مردم از خطرات مین و مهمات باقی مانده از زمان جنگ در نقاط آلوده و شهرهای مرزی در شهرستان هویزه اقدام به برگزاری مسابقات دو و میدانی کرد.

این مسابقات در شهرستان هویزه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بهزیستی،  آموزش و پرورش و سازمان ورزش و جوانان، بین دانش آموزان دختر و پسر تمامی مقاطع و دانش آموزان مدارس آموزش  استثنایی آن شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش مسابقات در سه ماده دو 100، 200 و400 متر و پرتاب وزنه برگزار شد که در پایان  به سه نفر اول هر رشته جوایزی اهدا شد.

تساوی فولاد نوین در لیگ دسته دوم

در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم تیم فوتبال فولاد نوین در اصفهان مساوی کرد.

در یکی از بازی های حساس این هفته تیم فولاد نوین خوزستان موفق شد در یک روز بسیار سرد مقابل تیم سپهر نقش جهان (گیتی پسند) یک بازی زیبا از خود به نمایش بگذارد و با نتیجه یک بر یک این دیدار را به پایان برساند.

حبیب خدریان، سرمربی تیم فولاد نوین به دلیل محرومیت از روی سکو این دیدار را تماشا می کرد، همچنین در این بازی مربی دروازه بان های تیم فولاد نوین از روی نیمکت این تیم اخراج شد.

صیاد کوکبی، محمد مدملیسی، محمدرضا شیرزادی، سجاد خوگر، حمزه پور موسوی، بهروز بارانی، ولید مشاعی‌زاده، ابراهیم غیبی سرقلی، وحید صالحی، محمود حاجی‌پور، حامد ممبینی، حمید ظفری، حجت چهارمحالی و فواد عبیات بازیکنان فولاد نوین خوزستان در این دیدار بودند.

تعویض 870 کنتور خراب در شهرستان گتوند

سرپرست امور آبفا گتوند از تعویض 870 کنتور خراب در این شهرستان خبر داد.
ابراهیم محمودی کوهی با بیان اینکه در سال گذشته قریب به 1300 کنتور خراب در این شهرستان تعویض شد ، اظهار کرد: طبق برنامه زمان بندی شده در 9 ماهه سال جاری نیز تعداد 731 فقره کنتور خراب و فرسوده تعویض شده است و این روند تا پایان سال جاری برای تعویض حدود 800 کنتور خراب دیگر همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص اقدامات کاهش پرت آب و افزایش درآمد از طریق آب بحساب نیامده در بخش شبکه توزیع نیز خاطرنشان کرد: طی این مدت 611 مورد تعمیرات شبکه انجام و بیش از 2200 متر توسعه و اصلاح شبکه انجام شده است.

محمودی در ادامه گفت: مجموعا 152 انشعاب جدید به متقاضیان واگذار گردیده که از این تعداد 139 مورد آن نصب و راه اندازی شده است.

سرپرست امور آبفا گتوند یادآور شد: وضعیت شبکه‌های شهرگتوند،جنت مکان و سماله به علت فرسودگی نیاز فوری به اصلاح دارند که ضروری است تدابیر لازم برای اصلاح شبکه های فوق اندیشیده شود.

بزرگداشت سرباز شهید در اهواز

بزرگداشت یکی از سربازان شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

در این برنامه معنوی یاد و خاطره سرباز شهید کریم حزباوی، از سربازان شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته شد و حاضران برای شادی روح این شهید آیاتی از قرآن مجید را قرائت کردند.

سرباز شهید کریم حزباوی فرزند یارالله در سال 1359 در اهواز دیده به جهان گشود و در دوران جوانی به خدمت سربازی اعزام شد.

این جوان دلیر در تاریخ سیزدهم مهر ماه سال 1379 در شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهر پس از انتقال به اهواز با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و در گلزار شهدای این کلانشهر آرام گرفت.

شهید کریم حزباوی در سن 20 سالگی شربت شهادت نوشید و آرامگاهش در قطعه هفت گلزار شهدای اهواز ردیف 4 مزار 22 زیارتگاه همگان است.

زلزله 2.1 ریشتری در لالی

زلزله ای به بزرگی 2.1 ریشتر، لالی در استان خوزستان را به لرزه درآورد.

زمین لرزه‌ای با قدرت 2.1 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین، روز جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 19:59:27 لالی در استان خوزستان را لرزاند.

موسسه ژئوفیزیک موقعیت این زمین لرزه را 16 کیلومتری لالی در استان خوزستان، 29 کیلومتری شوشتر در استان خوزستان و 29 کیلومتری گتوند در استان خوزستان اعلام کرد.

لایروبی محل آبگیر تاسیسات رودزرد ماشین

محل آبگیر تاسیسات رودزرد ماشین هفتگل لایروبی شد.

سید علی مراد موسوی، سرپرست اداره آبفا هفتگل گفت: با توجه به وقوع سیلاب‌های اخیر و انباشت گل و لای و رشد نی و گیاهان آبزی اطراف مکش‌های آبگیر مشکلاتی برای تولید در تاسیسات رودزرد ماشین به وجود آمد.

وی افزود: این اداره نسبت به انجام لایروبی در بستر رودخانه و امحا نیزارها، شرایط تولید بهتر و بهداشتی را فراهم آورده است. 

منبع: تسنیم


95/11/9 - 19:10 - 2017-1-28 19:10:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن