تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796822770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه ۹۶ شهرداری با رقم ۱۷ هزارو نهصد میلیارد تومان تصویب شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
بودجه ۹۶ شهرداری با رقم ۱۷ هزارو نهصد میلیارد تومان تصویب شد

جلسه شورای اسلامی شهر تهران


شناسهٔ خبر: 3886671 - سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
جامعه > شهری

.jwplayer{ display: inline-block; } اعضای شورای اسلامی شهر تهران سقف بودجه ۹۶ شهرداری تهران را با رقمی معادل ۱۷ هزارو نهصد میلیارد تومان به تصویب رساندند، بودجه پیشنهادی شهرداری ۱۸ هزارو چهار صدو هشتاد و نه هزار تومان بود. به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا دبیر - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جریان سیصد و بیست و سومین جلسه شورا در بررسی بخش درآمدها و منابع لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری اظهار داشت: روز گذشته جلسه تلفیق بودجه با حضور اکثر اعضا برگزار شد و کمیسیون به این نتیجه رسید که بودجه سال آینده شهرداری تهران ۱۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان باشد که نسبت به بودجه ۹۵، ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته است. دبیر در تشریح برخی ردیف های منابع درآمدی لایحه بودجه گفت: یکی از محل‌های درآمدی شهرداری عوارض و مالیات بر ارزش افزوده است. توقع داشتیم به ۱۲۰۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده عملیاتی شود ولی در ۸ ماه فقط ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عملیاتی شده است.

دبیر افزود: دولت و مجلس سهم ۱۴۰۰ میلیارد تومانی شهر تهران را ندادند و پیش‌بینی ما این بود که اگر دولت و مجلس همکاری کنند بیش از ۴ هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشیم ولی چون همراهی نمی‌کنند، این بودجه عملیاتی نمی‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران افزود: از محل درآمد عوارض ساختمانی در کمیسیون تلفیق ۲۶۰ میلیارد تومان به صورت زیربنایی محقق شده است اما این بار دیوان عدالت اداری درآمد پایدار ما را از این محل برداشته است و ۲۷ میلیارد از این محل از دست داده‌ایم.

وی افزود: یکی دیگر از ریدف های درآمدی بخش فروش طرح ترافیک است که با افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی نرخ ترح ترافیک نیز ۴۰۰ میلیارد تومان درآمد خواهیم داشت.

وی یادآور شد: در حوزه درآمدهای سوخت نیز متأسفانه دولت و مجلس این ردیف درآمدی را کم کردند و ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۹۵ از این محل درنظر گرفته‌اند که در ۸ ماه ۱۴۰ میلیارد تومان آن محقق شده است و امسال در این حوزه برای سال آینده ۱۵۰ میلیارد تومان بیشتر ندیده‌ایم.

دبیر در مورد ردیف وام‌های دریافتی نیز گفت: پیشنهاد شهرداری برای سال ۹۶، ۱۰۰۰ میلیارد تومان بود اما با بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم که شهرداری در سال ۹۵ اقدامات خوبی انجام داده و بر همین اساس سقف وام را به ۱۲۰۰ میلیارد تومان افزایش دادیم.

وی همچنین در مورد ردیف وصول مطالبات از محل اسناد نکول شده گفت: تا تاریخ ۲ بهمن ۹۵، ۳۸ هزار و ۵۸۷ فقره چک برگشتی مردم در اختیار شهرداری و چک‌هایی که سررسید آنها سال ۹۶ است، ۷۸۹۱ فقره است که چیزی حدود ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان می‌شود که باید شهرداری برای وصول آنها اقداماتی انجام دهد که بر همین اساس در بودجه ۹۶ وصول ۹۰۰ میلیارد تومانی مطالبات در نظر گرفته شده است و باید بگویم که برای اولین بار در سال ۹۵ همه اموال شهرداری لیست شده و لیست تمام اموال را دانه به دانه بررسی می‌کنیم تا روند فروش آنها مشخص شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بودجه سال ۹۶ به مانند ۹۵ به دلیل رکودها انقباضی بسته شده است گفت: سهم نقد بودجه سال ۹۶، ۶۵.۴ درصد است و سهم غیر نقد ۳۴.۶ درصد است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن