تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796367580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی به عنوان رئیس فدراسیون ورزش کارگری انتخاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: حسینی به عنوان رئیس فدراسیون ورزش کارگری انتخاب شد
حسینی به عنوان رئیس فدراسیون ورزش کارگری انتخاب شد

سید امیر حسینی، سرپرست سابق فدراسیون ورزش کارگری با کسب 40 رای از مجموع 40 رای ماخوذه و مقبولیت 100 درصدی، ‌به مدت چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، دومین مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش کارگری امروز سه شنبه 5 بهمن ماه به ریاست غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکتر صادقی فر سرپرست ماعونت فرهنگی و اجتماعی و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تمامی اعضای  مجمع در در ساختمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. شهریار احتشام زاده، سید امیر حسینی، محمود علیزاده، علی بدیع و محمد سلطانی پنج نامزد کسب ریاست این فدراسیون بودند که با انصراف  احتشام زاده به نفع دکتر امیر حسینی و غیبت  آقای علیزاده دیگر کاندیدای این انتخابات، رقابت بین سه نامزد برگزار و در نهایت سید امیر حسینی رئیس فدراسیون شد. بدیع و سلطانی هیچ رأیی در مجمع کسب نکردند. دکتر امیر حسینی پیش از این در دوره های مختلف مدیریت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، دبیر کلی کمیته ملی المپیک، ریاست آکادمی ملی المپیک، ریاست فدراسیون های هندبال و سرپرستی فدراسیون شمشیربازی و شطرنج را هم برعهده داشته است.
کارگری2
دکتر صادقی فر سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این نشست، دکتر "سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان" را مسوول و حامی این فدراسیون دانست و با تشکر از دکتر شعبانی بهار و تبریک به دکتر امیرحسینی رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: امیدوارم وی با این رای قاطع ورزش کارگری را مصمم تر و پویاتر از همیشه به سامان برساند . وی بر بازنگری اساسنامه با توجه به گستردگی دامنه فعالیت  ورزش های کارگری تاکید کرد و گفت : ورزش کارگری در میان استان ها نیازمند بازنگری است و باید برای سلامت و ورزش همگانی نگاه عمومی وجود داشته باشد . سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: این انتخابات درکمال آرامش و بدون دغدغه و با اکثریت آراء برگزار شد و اعضا به شخصی با سابقه طولانی مدت در زمینه ورزش کارگری رای دادند و این انتخاب نشان دهنده  اعتماد آنان است و  کار بسیار سختی پیش روی اوست و باید بسیار عمیق کار کند . دکتر صادقی فر با اشاره به اینکه وزارت کار از بدو تاسیس نگاه ویژه ای به ورزش کارگری داشته و دارد، گفت : اکنون نیز وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اهتمام ویژه ای به توسعه ورزش و اماکن ورزش کارگری دارد چرا که این امر به افزایش بهره وری منجر می شود. سرپرست معاونت فرهنگی - اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ورزشگاه های کارگری موجود گفت: امروزه ما حدود 100 مجموعه ورزشی جدید در حال ساخت داریم که 95درصد آن  مرحله به مرحله پیش رفته و تا دو الی سه ماه آینده حداقل 60 تا 70 ورزشگاه را افتتاح  می کنیم . دکتر صادقی فر افزود: دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اهتمامی جدی برای توسعه ورزش کارگری ،زیرساخت ها و امور نرم افزای این بخش دارد چرا که به توسعه اماکن ورزشی کارگری و ورزش، به سلامت و افزایش بهره وری کارگران می انجامد.
کرگری3
 در ادامه این نشست دکتر غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، این فدراسیون را بین دستگاهی و نقش وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را در توسعه ورزش کارگری بسیار موثر اعلام کرد. وی گفت: رای صد درصدی به رئیس فدارسیون کارگری نشان از نگاه مثبت فعالان ورزش کارگری به رئیس فدراسیون ورزش کارگری دارد .  دکتر سید امیرحسینی نیز در این نشست ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضا به خلاصه ای از برنامه های جدید فدراسیون کارگری اشاره کرد و گفت : امیدواریم بتوانیم گام های مثبت و موثری برای ورزش کارگری برداریم . گفتنی است حاضران درنشست ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه پلاسکو پس از پایان انتخابات به منظور ادای احترام از ایستگاه آتش نشانی خیابان آزادی دیدن کرده و با نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدای آتش نشان ادای احترام کردند.

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ ۱۸:۱۹:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن